Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
»  Terve järki (Common Sense) :: By Daymond Duck
Kristuksen Armon alla palvelu on Jumalan lahja EmptyEilen kello 8:39 am kirjoittaja jarrut

» Amerikka/Ukraina teki terrori-iskun Moskovaan avustajiensa kautta illuministisena '322'-päivänä tappaen ainakin 137 viatonta siviiliä konserttitalossa?![
Kristuksen Armon alla palvelu on Jumalan lahja EmptyEilen kello 8:24 am kirjoittaja jarrut

»  Väinö Hotti || HERRAN ODOTTAMINEN
Kristuksen Armon alla palvelu on Jumalan lahja EmptyTi Maalis 26, 2024 9:06 am kirjoittaja Hellevi

» Nätti kuva tai + ajatus
Kristuksen Armon alla palvelu on Jumalan lahja EmptyTi Maalis 26, 2024 8:28 am kirjoittaja Hellevi

» Profeettakoulu – oikein vai väärin?
Kristuksen Armon alla palvelu on Jumalan lahja EmptySu Maalis 24, 2024 9:07 am kirjoittaja Hellevi

» BibelFocus /Ruotsin kirkko tarjoaa okkulttista "hengen kastetta" messussa!
Kristuksen Armon alla palvelu on Jumalan lahja EmptySu Maalis 24, 2024 8:37 am kirjoittaja Hellevi

» Katso Ihmistä
Kristuksen Armon alla palvelu on Jumalan lahja EmptyPe Maalis 22, 2024 9:53 am kirjoittaja jarrut

» Jerusalemin murhenäytelmä
Kristuksen Armon alla palvelu on Jumalan lahja EmptyPe Maalis 22, 2024 9:45 am kirjoittaja jarrut

» Käynti tuonelan portilla
Kristuksen Armon alla palvelu on Jumalan lahja EmptyPe Maalis 22, 2024 9:32 am kirjoittaja jarrut

Maaliskuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kalenteri Kalenteri


Kristuksen Armon alla palvelu on Jumalan lahja

Siirry alas

Kristuksen Armon alla palvelu on Jumalan lahja Empty Kristuksen Armon alla palvelu on Jumalan lahja

Viesti kirjoittaja jarrut To Kesä 15, 2017 6:47 am

Joka todella uskoo Kristukseen, hänen koko  sielunsa  huomio  on  kiintynyt  Kristukseen  ja  hänen  huolensa  ja  ilonsa  riippuvat  Kristuksessa.  Hänellä on kaikkensa yksin Kristuksessa,  todella  kaikkensa,  sekä  
vanhurskautensa että pyhityksensä.  Sellainen   ihminen   tunnustaa:   Kyllä      minustakin tuntuu, että minun tulisi enemmän työskennellä itse eikä uskoa niin paljon.  Pelkään    toisinaan  uskovani  liiaksi  ja  ajattelen,  että  minun  tulisi  taas  tulla  lainalaiseksi, jotta tulisin mieleltäni vakavammaksi ja hurskaammaksi.  Niin  se  on.  

Kaikkien  ihmisten,  uskovaistenkin  mielessä  on  se  piintynyt  luulo,  että  Jumala  on  armollisempi  meille,  jos  me  olemme  eläneet  hurskaasti  ja  vähemmän  armollinen,  jos  me  olemme  tehneet  syntiä.  Mutta  jos  niin  olisi,  olisi  vanhurskaus  todella  töittemme  ansio  ja  Kristus  olisi turhaan kuollut.

Oma kokemukseni  

Oma   kokemukseni   on,   että   niin   kauan   kuin  pitäydyin  lain  tekoihin,  minä  olin  sydämeni syvyydessä kylmä Jumalalle, minulla  ei  ollut  mitään  sisäistä  halua  ja  rakkautta häneen ja hänen teihinsä. Sitä paitsi
pysyin  aina  muutamien  syntien  orjana  ja  kalvava  levottomuus  riudutti  minun  henkeäni.  
Kun sen sijaan opin tuntemaan Vapahtajan  ja  saatoin  uskoa  hänen  armoonsa  ja  vakuutukseensa  syntien  anteeksisaamisesta,  niin  heti  sain  ihmeellisen  halun  ja  voiman  hyvään,  hengen  lämmön,  rakkauden  
ja ilon, joka teki kaiken helpoksi, niin että se,  mikä  ennen  oli  ollut  minulle  vaikeaa,  kävi nyt kuin itsestään.
 
Aivan  samoin  tapahtuu  yhä  vielä:  kun  lain  mieli  minut  valtaa,  tulen  kylmäksi  ja  heikoksi.   Mutta   kun   minulla   on   rauha   Kristuksessa,  saan  uuden  halun  ja  voiman  hyvään. Sellainen on oma ja monen kristi-
tyn kokemus.  

Jos  siis  tahdot  uskossa  pysyä,  täytyy  sinun  järkähtämättä  kiinnittää  katseesi  Jumalan  lupauksiin  ja  tekoihin, sillä  itsesi  näet  ja  tunnet  alituisesti  kelvottomana  Jumalan edessä. Jumalan lupausten tulee olla
niin    sydämeesi  painettuina,  että  vaikka  näet ja tunnet syntisyytesi, voit siitä huolimatta  sanoa:  Minulla  ei  ole  syntiä,  olen  aivan  vapaa,  puhdas  ja  pyhä,  sillä  minä  olen Kristuksessa.

C.O. Rosenius  Armo riittä lehti http://www.evankeliumikoulu.fi/wp-content/uploads/2014/10/AR_2009-6.pdf
jarrut
jarrut
Admin

Viestien lukumäärä : 2750
Join date : 24.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa