Vapaasana
Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Katso, käsiini olen minä sinut piirtänyt. Jes. 49:14.
tietysti muustakin kuin leivästä.....RENKI tai VUOKRALAINEN MAATILALLE  EmptyEilen kello 12:45 pm kirjoittaja Stiina

» Sakarjan selitysteos
tietysti muustakin kuin leivästä.....RENKI tai VUOKRALAINEN MAATILALLE  EmptyEilen kello 12:38 pm kirjoittaja Stiina

» HUOMIO nyt!
tietysti muustakin kuin leivästä.....RENKI tai VUOKRALAINEN MAATILALLE  EmptyKe Syys 18, 2019 3:05 pm kirjoittaja Vierailija

» feis tu feis
tietysti muustakin kuin leivästä.....RENKI tai VUOKRALAINEN MAATILALLE  EmptyKe Syys 18, 2019 8:12 am kirjoittaja jarrut

» Ylhäältä tuleva viisaus
tietysti muustakin kuin leivästä.....RENKI tai VUOKRALAINEN MAATILALLE  EmptyKe Syys 18, 2019 7:48 am kirjoittaja arkikalusto

» Hänen tulee kasvaa, mutta minun vähetä
tietysti muustakin kuin leivästä.....RENKI tai VUOKRALAINEN MAATILALLE  EmptyKe Syys 18, 2019 7:44 am kirjoittaja arkikalusto

» JORMA PIHKALA krjoituksia ja äänityksiä
tietysti muustakin kuin leivästä.....RENKI tai VUOKRALAINEN MAATILALLE  EmptyKe Syys 18, 2019 7:27 am kirjoittaja jarrut

» Sakramenttioppi
tietysti muustakin kuin leivästä.....RENKI tai VUOKRALAINEN MAATILALLE  EmptyTi Syys 17, 2019 2:10 pm kirjoittaja rauhansoturi

» kummituksista
tietysti muustakin kuin leivästä.....RENKI tai VUOKRALAINEN MAATILALLE  EmptyTi Syys 17, 2019 11:01 am kirjoittaja Vierailija

Syyskuu 2019
MaTiKeToPeLaSu
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Kalenteri Kalenteri

Yhteistyökumppanit

tietysti muustakin kuin leivästä.....RENKI tai VUOKRALAINEN MAATILALLE

Siirry alas

tietysti muustakin kuin leivästä.....RENKI tai VUOKRALAINEN MAATILALLE  Empty tietysti muustakin kuin leivästä.....RENKI tai VUOKRALAINEN MAATILALLE

Viesti  tuomas lähetetty Ke Toukokuu 02, 2018 1:46 pm

terve.

kuten otsikkko, kiinnostaisi maatilatyöskentely talkoolla tai renkinä, miten sen haluaa nähdä, mutta raha sivuseikka, henki tärkein. tietysti jos on tai joku on kiinnostunut perustamaan maatilan niin mielenkiintoa vuokraamiseen/ostoon kyllä löytyy. ilmoitusta vain.

asuintila ilmanmukavuuksia on riittävä, mutta kamiina tai vastaava olisi hyvä.

ensisijaisesti noin 100km säteellä helsingistä, mutta pidemmältäkin huomioidaan, tosin esim 300km päähän tulemiseen saattaa mennä, ihan en päivä visiitille lähtisi.

usko pohjalla ja pyrin olemaan ajatuksissakin jeesuksen oppeissa pysyvä, kuten opetetaan. en juurikaan kovin liberaaleista suunnista pidä, kuten idän uskonnoista jos niitä liitellään ilman kritiikkiä.. kriittinen olen, mutta näkemyksiä on monenlaisia. puhumalla yleensä selviää paremmin.

terveisin Tuomas

tuomas

Viestien lukumäärä : 3

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa