Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Ikäviksi (Nasty) :: By Daymond Duck
Viha kristinuskoa ja kristittyjä vastaan kasvanut länsimaissa ja muualla ollen ennustettua Pyhässä kirjassa  EmptyEilen kello 8:52 am kirjoittaja jarrut

» Benjamin Turkia - Tulo erämaasta
Viha kristinuskoa ja kristittyjä vastaan kasvanut länsimaissa ja muualla ollen ennustettua Pyhässä kirjassa  EmptySu Maalis 17, 2024 10:07 am kirjoittaja Hellevi

» Sakari Kalliomaa // Treffit Galileassa
Viha kristinuskoa ja kristittyjä vastaan kasvanut länsimaissa ja muualla ollen ennustettua Pyhässä kirjassa  EmptySu Maalis 17, 2024 8:49 am kirjoittaja Hellevi

» Vain veri riittää
Viha kristinuskoa ja kristittyjä vastaan kasvanut länsimaissa ja muualla ollen ennustettua Pyhässä kirjassa  EmptySu Maalis 17, 2024 8:38 am kirjoittaja Hellevi

» LUOTU, LANGENNUT JA LUNASTETTU IHMINEN
Viha kristinuskoa ja kristittyjä vastaan kasvanut länsimaissa ja muualla ollen ennustettua Pyhässä kirjassa  EmptySu Maalis 17, 2024 8:20 am kirjoittaja Hellevi

» Nätti kuva tai + ajatus
Viha kristinuskoa ja kristittyjä vastaan kasvanut länsimaissa ja muualla ollen ennustettua Pyhässä kirjassa  EmptySu Maalis 17, 2024 8:13 am kirjoittaja Hellevi

» Tuleeko Alzheimerkin Herran kädestä?
Viha kristinuskoa ja kristittyjä vastaan kasvanut länsimaissa ja muualla ollen ennustettua Pyhässä kirjassa  EmptySu Maalis 17, 2024 7:57 am kirjoittaja Hellevi

» BibelFocus // "Älä koske Herran voideltuun!"
Viha kristinuskoa ja kristittyjä vastaan kasvanut länsimaissa ja muualla ollen ennustettua Pyhässä kirjassa  EmptySu Maalis 17, 2024 7:52 am kirjoittaja Hellevi

» Saarna: Naeman ja omasta luopuminen - Sakari Kalliomaa
Viha kristinuskoa ja kristittyjä vastaan kasvanut länsimaissa ja muualla ollen ennustettua Pyhässä kirjassa  EmptyLa Maalis 16, 2024 9:17 am kirjoittaja Hellevi

Maaliskuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kalenteri Kalenteri


Viha kristinuskoa ja kristittyjä vastaan kasvanut länsimaissa ja muualla ollen ennustettua Pyhässä kirjassa

Siirry alas

Viha kristinuskoa ja kristittyjä vastaan kasvanut länsimaissa ja muualla ollen ennustettua Pyhässä kirjassa  Empty Viha kristinuskoa ja kristittyjä vastaan kasvanut länsimaissa ja muualla ollen ennustettua Pyhässä kirjassa

Viesti kirjoittaja Vierailija To Toukokuu 17, 2018 4:37 am

Viha kristinuskoa ja kristittyjä vastaan kasvanut länsimaissa ja muualla ollen ennustettua Pyhässä kirjassa

Tässä hyvinkin aikaamme osuva pastori J.D. Farag'in Lähi-idän profetiapäivitys viime sunnuntailta, jossa käsitellään kristityn ja tämän maailman suhdetta, kun maailma suhtautuu yhä vihamielisemmin Jumalan kansaan ja Hänen Sanaansa. Pastori Farag ottaa esille muutaman esimerkin Amerikasta, jotka kertovat tylyä kieltä kristinuskon vastaisuudesta varsinkin Amerikan liberaaleilla alueilla, Kaliforniassa ja New Yorkin seudulla. Ei kuitenkaan mikään yllätys, sillä lähestymme Jeesuksen Kristuksen paluuta noutamaan seurakuntansa, joka kokee yhä enemmän vainoja. Ennen Jumalan tuomioiden alkamista Ilmestyskirjan 6. sinetissä, on 5. sinetti, jossa Jumalan sanan ja todistuksensa tähden surmatut marttyyrisielut pyytävät Jumalaa kostamaan verensä niille, jotka maan päällä asuvat. ”Heille sanottiin, että vielä vähän aikaa pysyisivät levollisina, kunnes oli täyttyvä myös heidän kanssapalvelijainsa ja veljiensä luku, joiden tuli joutua tapettaviksi niinkuin hekin.” (Ilm. 6:11) Eli vainojen lisääntyminen on suuri merkki ajassamme. Profetiapäivityksen suomensi: Olli R.

----------------------------

Mid-East Prophecy Update – April 22nd, 2018

http://www.calvarychapelkaneohe.com/index.php?option=com_sermonspeaker&view=serie&Itemid=101

https://www.youtube.com/user/alohabibleprophecy/videos

J D Farag on egyptiläisjordanialainen Havaijin Kaneohe'n Calvary Chapel-seurakunnan perustajapastori, jolla on ainutlaatuinen arabinäkökulma Lähi-Idän tapahtumiin ja terve eskatologia. Hän osaa käyttää internettiä esimerkillisen tehokkaasti, kuten ylläolevista linkeistä voi päätellä. Seuraavassa suomennetut ”notet” Lähi-Idän profetiapäivitykseen 22.4.-18. Ne ovat erinomainen tiivistelmä puheesta. Suom. huom.

http://www.calvarychapelkaneohe.com/mp3/Mideast/Mid-East_Update_2018-04-22.pdf

Pastori J.D. kertoo siitä, kuinka maailmasta on tullut yhä vihamielisempi Jumalan kansaa ja Jumalan Sanaa kohtaan.


- Tämänkertaisessa profetiapäivityksessä haluan puhua jostakin, mitä Herra oli todellakin vaikuttanut sydämeeni kuluneella viikolla.
- Herra on puhunut minulle siitä, kuinka me uskovina Jeesukseen Kristukseen olemme ylittäneet tervetulleina olemisemme ajan tässä maailmassa.


- Niinpä Jumala haluaa saada aikaan lumouksen haihtumista uskovien elämässä kun tulee kyse tästä maailmasta, valmistaakseen meitä ikuisuuteen.
- Ei tarvitse katsoa pidemmälle kuin kasvavaan vihamielisyyteen sekä juutalaisia että kristittyjä kohtaan, kun me kiidämme loppuhetkeä kohti.
- On tärkeää ymmärtää, että vihamielisyyttä kristittyjä kohtaan Amerikassa esiintyy Israelin tapahtumien taustalla.
- Tällä tarkoitan sitä, että kun suursodan uhka Lähi-idässä kasvaa, niin samoin tapahtuu sodan kohdalla Jumalan kansaa ja Jumalan Sanaa vastaan.


Perjantaina CBN julkaisi raportin siitä, miten eräs lakiehdotus (Bill) on yhden askeleen lähempänä lakia ja voisi lopulta johtaa Kalifornian osavaltion kieltämään Raamatun. ”Seksuaalivähemmistöjä myötäilevä lakiehdotus (pro-LGBTQ bill) on nopeasti menossa Kalifornian osavaltion lakiasäätävään kokoukseen sen jälkeen kun se hyväksyttiin permannolla torstaina. Lakiehdotus menee nyt osavaltion senaatin äänestykseen. Jos se hyväksytään, Assembly Bill 2943 voisi viime kädessä uhata kristittyjen sanan- ja uskonnonvapautta. Se käyttää osavaltion kuluttajapetossäädöstä rajoittamaan uskonnon- ja sananvapautta kun on kysymys homoseksuaalisuudesta ja sukupuoli-identiteetistä. Tämä merkitsee sitä, että olisi lainvastaista jakaa resursseja, myydä kirjoja, tarjota neuvontapalveluja, tai ohjata joku raamatullisesti pohjautuvaan malliin saadakseen apua sukupuoliseen sekaannukseen ja homoseksuaalisuuteen.

http://www1.cbn.com/cbnnews/politics/2018/april/one-step-closer-to-law-could-a-california-bill-ultimately-lead-to-the-banning-of-bibles


Myöskin perjantaina, CNS News julkaisi raportin siitä, miten GQ-lehti tuomitsee Pyhän Raamatun sanoen, että se on yksitoikkoinen, itsensä kanssa ristiriidassa oleva, moralisoiva (tuomitseva), typerä, ja pahansuopa. ”GQ-lehden toimittajien (The Editors of GQ)” artikkelissa, tämä miesten aikakauslehti haukkuu Pyhän Raamatun, julistaa sen kirjaksi, jota sinun ei tarvitse lukea, ja ehdottaa vaihtoehtoa. ...GQ:n katsaus Pyhään Raamattuun alkaa röyhkeällä kristittyjen vähättelyllä: ”Pyhä Raamattu on luokiteltu erittäin korkealle kaikkien niiden ihmisten taholta, jotka oletettavasti elävät sen mukaan, mutta jotka eivät todellisuudessa ole lukeneet sitä. Ne, jotka ovat lukeneet sitä, tietävät, että siinä on joitakin hyviä osia, mutta kaiken kaikkiaan se ei varmastikaan ole hienoin asia, jonka ihminen on koskaan tuottanut.” ...Mitä tulee pyhän kirjan sisältöön, GQ:n halveksunta on tiivistetty tällä yhdellä lauseella: ”Se on yksitoikkoinen, itsessään ristiriitainen, moralisoiva, järjetön, ja jopa silloin tällöin pahanilkinen.”

https://www.cnsnews.com/blog/craig-bannister/gq-magazine-condemns-holy-bible-repetitive-self-contradictory-sententious



Torstaina, edeltävänä päivänä, Jews News julkaisi mitä mielenkiintoisimman artikkelin otsikolla, ”New Yorker kristityille: Emme halua teidänlaisianne tänne nurkkiin pyörimään.” Dan Piepenbring'in kirjoittamassa New Yorker -artikkelissa hän kirjoittaa, kuinka tuon ”brändin saapuminen tänne tuntuu kuin tunkeilulta, ei missään vähäisessä osassa johtuen sen kaikkialle leviävästä kristillisen tradition ylläpitämisestä. Sen päämaja, Atlantassa, on koristeltu Raamatun jakeilla ja patsaalla, jossa Jeesus pesee opetuslastensa jalkoja.” Sen täytyy olla yllätys New Yorkin kristityille ...että he ovat ”tunkeutujia” heidän omassa yhteisössä. Mutta Piepenbring'in maailmassa ulkopuolisia on kuitenkin kartettava. ...Hän lisäksi väittää ...”sen kaupallisevankelinen viestintä on taivutettu ...esikaupunkimaiseen hurskauteen.” Muualla, hän on pöyristynyt siitä, että ravintolan yritystavoite alkaa yhä sanoilla ”Jumalan kunniaksi” ja että proselytismi (aggressiivinen käännytystyö) riehuu Fulton Street -ravintolan pinnan alla, jossa on ...megakirkon kotitekoinen tunnelma.” Näiden lauseiden jokaisesta sanasta huokuu halveksunta. ...Se on vain Piepenbring'in ruikuttava tunnustus, ettei hän pysty käsittelemään mitään aikamme suuresta möröstä: Amerikkalainen evankelikalismi.

https://www.jewsnews.co.il/2018/04/19/new-yorker-to-christians-we-dont-want-your-kind-around-here.html


- Tässä se, mihin pyrin tällä kaikella: Tämä maailma ei ole kotimme, eikä meidän pitäisi olla yllättyneitä siitä, kun maailma vihaa meitä.


Johannes 15:18-25 (KR 33/38) – ”Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä. Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa. Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi'. Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne. Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt. Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat. Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni. Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni. Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä'.”


- Tässä tärkein asia: Mitä enemmän maailma vihaa meitä, sitä enemmän me haluamme, että Herra tulee ja vie meidät pois tästä maailmasta.
- Sitä vastoin, mitä enemmän maailma rakastaa meitä, ja me puolestamme, rakastamme maailmaa, niin sitä vähemmän kiinnostuneita olemme Herran paluusta meitä varten.
- Näin koska, meistä voi tulla liian ystävällismielisiä tätä maailmaa kohtaan ja kotonamme olevia tässä maailmassa, minkä vuoksi monet eivät ole innoissaan seuraavasta elämästä.


2. Pietarinkirje 3:8-9 (KR 33/38) – ”Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä". Ei Herra viivytä lupauksensa täyttämistä, niinkuin muutamat pitävät sitä viivyttelemisenä, vaan hän on pitkämielinen teitä kohtaan, sillä hän ei tahdo, että kukaan hukkuu, vaan että kaikki tulevat parannukseen.”


Viime viikolla satuin törmäämään meidän YouTube-videon kommenttiin, joka todella antoi minulle hyvin tarpeellisen muistutuksen siitä, miksi on niin tärkeää asioida, kunnes Hän tulee, ja tarttua kaikkiin mahdollisuuksiin, joita meillä on, saavuttaaksemme kadotetut, kun vielä on aikaa. Kommentti lähetettiin seitsemän vuoden takaiselle videolle koskien sitä, miksi ylöstempauksen on tapahduttava ennen 7-vuotista vaivanaikaa. Kuuntele tätä kommenttia: ”Tämä video tehtiin vuonna 2011, kiitos rakas Jumala, että olet odottanut vuoksemme, sillä pelastuin vasta 2 vuotta sitten ja olen varma, että Hän odottaa niitä, jotka päivittäin kutsuvat Herraa Jeesusta Kristusta pelastuakseen. Kiitos rakas Jumala armostasi ja laupeudestasi, ja minä rukoilen, että paljon muitakin pelastuu, ennenkuin taivaallinen Isämme päättää, että meidän on aika tulla kotiin.”


Arkisto suomennettuihin J.D. Farag'in profetiapäivityksiin vuosilta 2014-18 löytyy osoitteesta: http://nokialainen.blogspot.fi/p/pastori-jd-faragin-profetiapaivityksia.html


Lähettänyt Olli-R

http://nokialainen.blogspot.se/2018/04/viha-kristinuskoa-ja-kristittyja.html

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa