Vapaasana
Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Painia Jumalan kanssa
Tänään kello 10:39 am kirjoittaja jarrut

» Menetkö joukon mukana?
Tänään kello 10:33 am kirjoittaja Stiina

» Lutherin ensimmäinen teesi: miten elämän mittainen parannus ja usko suhteutuvat toisiinsa?
Eilen kello 10:28 am kirjoittaja jarrut

» MARTTI LUTHER Rakkauden kautta vaikuttava usko
Eilen kello 10:00 am kirjoittaja jarrut

» Kappale Johanneksen ensimmäsen kirjeen selityksestä 1902 SLEY 1532
Eilen kello 9:45 am kirjoittaja jarrut

» 1. Piet. 04 Jäljellä oleva aika ja Osallisuus Kristuksen kärsimyksistä 4:12-19
Eilen kello 9:36 am kirjoittaja jarrut

» Lohdutus Kristuksessa
Ti Tammi 22, 2019 2:08 pm kirjoittaja jarrut

»  Ilo kärsimyksistä[
Ti Tammi 22, 2019 2:00 pm kirjoittaja jarrut

» BibelFocus/Mistä tulee ennen vaivanaikaa-oppi, oppi yhtäkkisestä ja salaisesta tempauksesta?
Ti Tammi 22, 2019 1:49 pm kirjoittaja jarrut

Tammikuu 2019
MaTiKeToPeLaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Kalenteri Kalenteri

Yhteistyökumppanit

Psykosnakkia

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Siirry alas

Psykosnakkia

Viesti  big-ben lähetetty Ke Tammi 02, 2019 9:47 am

"Näin lukijat vastaavat: Nämä tyypit ärsyttävät arjessa eniten

Pyysimme lukijoita listaamaan ihmistyyppejä, jotka ärsyttävät heitä eniten. Tässä spontaani top 10 lista.

Tiukkapipot. Ne, jotka niuhottavat yksityiskohdista, vaikka lopputulos on tärkeämpi.

Leväperäiset. Ne, jotka eivät piittaa aikatauluista ja siitä, miten oma työtapa vaikuttaa muiden arkeen. On käsittämätöntä, että aikuiset ihmiset eivät ymmärrä olevansa osa työyhteisöä, jossa toisten lorvailu sotkee muiden aikataulut.

Tunneihmiset. Varsinkin töissä. Ei minua kiinnosta, mitä kenenkin perheelle tai koirille kuuluu. Töissä ei tarvitse keskustella yksityisasioista.

Saidat. Saituus on sairaus, jota häpeävät kaikki saidan läheiset, jos saidalla sellaisia on.

Marttyyrit. Hankkisivat elämän.

Juoruilijat. Voisi kuvitella, että ihmisillä olisi muutakin tekemistä.

Tekopirteät. Elämä ei ole aina ihanaa. Lopettakaa niiden mietelauseiden postaaminen Facebookiin!

Selkäänpuukottajat. Jos ei ole pokkaa sanoa suoraan, miksi sanoa lainkaan?

Valittajat. Kun on niin kiire, kun on niin vaikeaa, kun sitä ja kun tätä. Mutta ei koskaan omaa syytä. Tehkää jotain!!!

Juntit totuudentorvet. ”Minä nyt kerron tämän sinulle kun sinun on tämä hyvä tietää”. ”Minä nyt olen tällainen suora ihminen, joka kertoo, mitä ajattelee.” Pahempaa kuin se, että syö ruokaa veitsellä – pelkkää käytöstapojen puutetta."

Ja ne, joissa on joitakin piirteitä liikaa, tai oikeastaan ne, joissa on KAIKKEA liian paljon!

Millainen ihminen on hankala? Sellainen, jolla on mitä tahansa ominaisuutta liiallisen paljon, Helsingin kaupungin oppilashuollon päällikkönä työskentelevä psykologi Vesa Nevalainen sanoo.

Kopsattu jostakin, en muista mistä.

big-ben
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Vs: Psykosnakkia

Viesti  Omppu lähetetty La Tammi 05, 2019 9:06 am

sunny Kiva, kun rohkenit kirjoitella. Samaa mieltä. Yleensäkin ihmiset ovat usein huippu ärsyttäviä, minäkin. "Besserwisserit" ärsyttävät usein kuitenkin eniten, jos ei ilkeitä ja hirveitä oteta lukuun. Kirjoittele lisää minun puolestani. Täällä saisi olla kevyempääkin "kamaa" kuin mitä tähän mennessä on ollut ja miehenpuolia, joita joskus on ollut. I love you (Stiina)

Omppu
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa