Vapaasana
Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» UUSI NÄKÖKULMA!
Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta EmptyEilen kello 3:02 pm kirjoittaja jarrut

» Juhani Aitoniemi: vakavia puheita
Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta EmptyEilen kello 2:44 pm kirjoittaja Stiina

» Jumalan salaisuus
Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta EmptyEilen kello 8:39 am kirjoittaja arkikalusto

» Martin Luther ja evankelisen uskonpuhdistuksen 500-vuotinen perintö
Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta EmptyEilen kello 8:33 am kirjoittaja arkikalusto

» Ristin kantaminen
Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta EmptyEilen kello 7:48 am kirjoittaja jarrut

» Sana sinulle
Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta EmptyEilen kello 7:37 am kirjoittaja jarrut

»  Arvo ja ikuisuus
Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta EmptySu Loka 13, 2019 5:01 pm kirjoittaja jarrut

» Kommentti
Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta EmptyLa Loka 12, 2019 8:32 am kirjoittaja Vierailija

» ARMOA ARMOSTA
Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta EmptyLa Loka 12, 2019 7:24 am kirjoittaja jarrut

Lokakuu 2019
MaTiKeToPeLaSu
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Kalenteri Kalenteri

Yhteistyökumppanit

Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta

Siirry alas

Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta Empty Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta

Viesti  arkikalusto lähetetty Ma Syys 16, 2019 9:03 am

Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta Prayer10

Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta

Jottame  kasvaisimme myös  veljellisen  rakkaudenarmoituksessa,  meidän on   tunnettava   Kristus   paremmin. Meidän  tulee  surra,  että  maailmassa on  liian  vähän  Kristuksen  veljeyttä. Minun  mielestäni  oikeaa  veljellistä ystävyyttä on saarnata aina totuutta ja kertoa uskonveljille ja sisarille, missä he  ovat  väärässä.  Tulee  myös  antaa heille mahdollisuus korjata asia; saarnata sitä, minkä me uskomme todeksi ja pitää yllä sitä, minkä Jumala on meille opettanut.nSitten, kaiken jälkeen meidän tulee sanoa:  ”Sinä  olet  eri  mieltä  kuin minä.

Minä  en  ole  erehtymätön, silti  minä  rakastan  sinua.”  Aito rakkaus   tekee   meistä   rehellisiä, palavia  ja  rakastavia.  Miksemme me  rakasta  toisiamme  yhtä  paljon kuin  meidän  pitäisi?  Koska  me emme rakasta Vapahtajaa tarpeeksi,  emmekä  ole  katsoneet  Häneen tarpeeksi.Lopuksi  on  vielä  yksi  armoitus, jossa  meidän  tulee  kasvaa,  ja  se on nöyryyden  armoitus.

Olen varma, että me kasvaisimme tässä armossa, mikäli eläisimme lähempänä  Kristusta.  Nöyryys  on  mitä kallisarvoisin  ja  harvinaisin  asia. Se,  joka  siitä  eniten  puhuu,  omaa sitä  ehkä  vähiten.  Voi  nöyryys, mistä minä löytäisin sinut? Missä  sinä  olet?  En  näe  sinua missään, en tiedä missä olet, pait-si  kun  istun  Jeesuksen  jaloissa  ja näen,  miten  minut,  kadotettu  ja perikadossa   oleva   syntinen,   on ostettu  taivaallisella  rakkaudella.

Jos todella haluat olla nöyrä, sinun pitää   katsoa   Pelastajaanne,   sillä silloin  sanot:  ”Vuotiko  minun  Pelastajani veri? Kuoliko minun Valtiaani? Kuinka Hän saattoi uhrautua  minunlaiseni  vähäpätöisyyden tähden? ”Sinä et koskaan tunne itseäsi vähäisemmäksi kuin silloin, kun uskon kautta  näet  Pelastajamme  kuolevan tähtesi;  et  koskaan  tule  tuntemaan vähäpätöisyyttäsi   niin   hyvin   kuin nähdessäsi    Pelastajasi    suuruuden.

Kun  sinä  kasvat  Herramme  ja  Va-pahtajamme Jeesuksen Kristuksen armossa ja tuntemisessa, varmastikin kasvat myös nöyryydessä. Kasvavat   kristityt   eivät   pidä itseään  kummoisina,  mutta  täysikasvuiset  kristityt  eivät  pidä  itseään  minään.  Mitä  lähemmäs  me pääsemme   Jeesusta,   sitä   vähäisempänä  meidän  oma  osuutemme näyttäytyy.

Minäkeskeisyys    ja Kristus eivät koskaan voi tulla lähelle  toisiaan.  Kun  seison  minuuteni  perustalla,  Kristus  on  vähäinen; kun seison Kristusperustalla, minämys on vähäinen. Suokoon Jumala, että kasvamme Kristuksen  tuntemisessa!  Lue  enemmän Raamattua. Etsi niistä enemmän Pyhän   Hengen   vaikutuksia.

Anna enemmän  aikaa  hartaudelle.  Pyydä Jumalan   Pyhää   Henkeä   antamaan tuoreen kosketuksen Golgatasta. Käy enemmän   Kirkastusvuorella,   kärsimyksen  puutarhassa,  tuskan  salissa, ristin juurella. Elä  Jeesuksen  kanssa  ja  Häntä  lähellä.  Siten  me  muutumme  kirkkaudesta kirkkauteen, niin kuin muuttaa Herra,  joka on  Henki, ja jokainen meistä tulee kasvamaan Kristuksessa Jeesuksessa täydelliseksi mieheksi tai naiseksi.

Charles H. SpurgeonToimitettu saarnasta

https://airut.net/application/files/7115/5656/2755/Airut_huhti_toukokuu_2019_ss1_8.pdf

arkikalusto

Viestien lukumäärä : 871

Takaisin alkuun Siirry alas

Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta Empty Vs: Kun vähäpätöisyys katsoo Kristusta

Viesti  arkikalusto lähetetty Ma Syys 16, 2019 9:19 am

Minä en näe Jeesusta Kristusta.
En ymmärrä
En löydä, vaikka etsin
Eikö tämä erämaa koskaan lopu?

Onko se niin, että MINÄ olen niin täynnä
omia murheitani puutteitani ja syntejäni,
syyllisyyksiäni ja omaa yrittmistä,