Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
»  Terve järki (Common Sense) :: By Daymond Duck
 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! EmptyTänään kello 8:39 am kirjoittaja jarrut

» Amerikka/Ukraina teki terrori-iskun Moskovaan avustajiensa kautta illuministisena '322'-päivänä tappaen ainakin 137 viatonta siviiliä konserttitalossa?![
 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! EmptyTänään kello 8:24 am kirjoittaja jarrut

»  Väinö Hotti || HERRAN ODOTTAMINEN
 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! EmptyTi Maalis 26, 2024 9:06 am kirjoittaja Hellevi

» Nätti kuva tai + ajatus
 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! EmptyTi Maalis 26, 2024 8:28 am kirjoittaja Hellevi

» Profeettakoulu – oikein vai väärin?
 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! EmptySu Maalis 24, 2024 9:07 am kirjoittaja Hellevi

» BibelFocus /Ruotsin kirkko tarjoaa okkulttista "hengen kastetta" messussa!
 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! EmptySu Maalis 24, 2024 8:37 am kirjoittaja Hellevi

» Katso Ihmistä
 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! EmptyPe Maalis 22, 2024 9:53 am kirjoittaja jarrut

» Jerusalemin murhenäytelmä
 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! EmptyPe Maalis 22, 2024 9:45 am kirjoittaja jarrut

» Käynti tuonelan portilla
 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! EmptyPe Maalis 22, 2024 9:32 am kirjoittaja jarrut

Maaliskuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kalenteri Kalenteri


Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?!

2 posters

Siirry alas

 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! Empty Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?!

Viesti kirjoittaja Vierailija La Loka 19, 2019 9:07 am

Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?!


Tässä hyvin valaiseva Samuel Korhosen suomentama Rapture Ready -sivuston artikkeli Jeesuksen Öljymäen puheen (Matt. 24) jakeista 36-44, jotka on yleisesti kristittyjen piirissä tulkittu tarkoittavan Jeesuksen paluuta maan päälle Ahdistuksen jälkeen, mutta voivatkin tarkoittaa uskovien ylöstempausta eli Jeesuksen salaista tulemusta omilleen pilvissä ennen 7-vuotista Ahdistusta maapallolla. Kirjoittajan perustelut jälkimmäisen puolesta ovat hyviä.

-------------------------

Mutta siitä päivästä ja hetkestä
But of that Day and Hour

By Randy Nettles, September 8, 2019

”Mutta siitä päivästä ja hetkestä ei tiedä kukaan, eivät taivasten enkelit, eikä myöskään Poika, vaan Isä yksin. Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva” (Matteus 24:36-37).

Matteuksen evankeliumin 24. luku on aina ollut minulle mysteeri. Lainatakseni Winston Churchill'in Venäjää koskevaa lausuntoa: ”Se on arvoitus, joka on kääritty salaisuuteen mysteerin sisällä.” Monet Raamatun asiantuntijat eroavat mielipiteissään koskien Matteuksen lukua 24 ja erityisesti sen jakeita 36–44. Edesmennyt raamatunopettaja Jack Kelley ja maineikas tutkija Thomas Ice ovat kaksi terävää eskatologian tutkijaa, jotka uskovat ja uskoivat, että koko luku kuvailee Ahdistusta ja sitä seuraavaa Toista Tulemusta.

Monet muut opettajat, mukaan lukien kirjoittajat Terry James ja Gene Lawley, uskovat, että Matteus 24 puhuu kahdesta erilaisesta lopunajan tapahtumasta. Heidän mukaansa luvun ensimmäinen osa kuvailee Ahdistusta ja Toista Tulemusta kun taas jakeet 36-44 kuvailevat seurakunnan Tempausta.

Olen kamppaillut tullakseni johtopäätökseen, kumpi näistä kahdesta mielipiteestä on oikea. Vuosien varrella olen useita kertoja muuttanut mieleni tämän eskatologisen aiheen suhteen. Oletin aina, että jakeet 36-44 puhuvat Toisesta Tulemuksesta, koska Jeesus vastaa niissä opetuslasten kysymyksiin maailman lopusta ja tiedämme, että Tempaus tapahtuu vähintään 7 vuotta ennen hänen paluutaan maan päälle. Edeltävät jakeet 23-31 puhuvat ehdottomasti Jeesuksen paluusta (=Toinen Tulemus) Ahdistuksen jälkeen. Kaikki asiantuntijat ovat melko yksimielisiä tästä asiasta.

Jakeet 32-35 antavat yhteenvedon Toisen Tulemuksen ajoituksesta. Näissä jakeissa nykyajan Israelin valtiota verrataan viikunapuuhun. Kun viikunapuun oksa on tuore ja lehdet puhkeavat, niin tiedätte, että kesä on lähellä. Samoin jakeessa 34 juutalaisten sukupolvi, joka syntyi, kun Israelista tuli valtio vuonna 1948, ei katoa, ennenkuin ”kaikki nämä tapahtuvat”. Mooses kuvailee sukupolven olevan 70-80 vuotta (Ps. 90:10). Nykyinen Israelin valtio on 80-vuotias vuonna 2028.

Edelleen on kysyttävä: Miksi Jeesus (joka oli puhunut paluustaan maan päälle voimalla ja suurella kunnialla) vaihtaisi aihetta Toisesta Tulemuksesta ja alkaisi puhua Tempauksesta jakeissa 36-44? Aiemmin jakeessa 30 hän kuvailee paluutaan näkyvänä ilmiönä, jota koko maailma todistaa. Yksikään epäuskoinen ei näe Jeesusta taivaalla Tempauksessa ... vain uskova temmattu seurakunta.

Ne ovat kaksi täysin erilaista mullistavaa tapahtumaa. Jeesus ei myöskään koskaan puhunut Tempauksesta opetuslastensa kanssa. Hän vihjasi siitä muutaman kerran, mutta se oli salaisuus, kunnes se myöhemmin ilmoitettiin Paavalille.

Toisaalta, jos Jeesus jakeissa 36-44 puhuu Toisesta Tulemuksesta, niin miten sitä voidaan verrata Nooan päiviin? Vaikka sukupolvi oli hyvin jumalaton noina Vedenpaisumusta edeltävinä päivinä, niin ihmiset harjoittivat jokapäiväistä toimintaansa, kuten syömistä, juomista ja avioitumista, kunnes vedenpaisumus tuli ja vei heidät kaikki.

Heillä ei ollut aavistustakaan, mitä oli tulossa, vaikka Nooa oli varoittanut heitä. Samoin Luuk. 17:28-30 sanoo samaa Lootin päivistä ennen Sodoman ja Gomorran hävitystä, sillä he myös söivät, joivat, ostivat ja myivät, istuttivat ja rakensivat. Heilläkään ei ollut mitään käsitystä siitä, että elivät viimeisiä päiviä ennen suurta Ahdistustaan.

Kuitenkin, kun Jeesus palaa 7-vuotisen Ahdistuksen jälkeen, jäljellä olevat ihmiset, jotka vielä ovat elossa, eivät jatka tavanomaisia toimiaan. He vain yrittävät selvitä hengissä. ”Ja ellei niitä päiviä olisi lyhennetty, ei mikään liha pelastuisi; mutta valittujen tähden ne päivät lyhennetään” (Matt. 24:22).

Joten kuinka ratkaisemme tämän mysteerin / salaisuuden / arvoituksen? Uskon, että meidän on palattava luvun alkuun, jakeeseen Matt. 24:3, jossa opetuslapset esittivät Jeesukselle kolme kysymystä:
1) Milloin nämä asiat tapahtuvat?
2) Mikä on sinun tulemuksesi merkki?
3) Mikä on maailman lopun merkki? Juutalaiset (jopa opetuslapset) ovat aina vaatineet merkkiä, ennenkuin uskovat.

Ensimmäinen kysymys koski Jerusalemin temppelin tuhon ajoitusta. Jostain syystä Jeesus ei koskaan vastannut tähän kysymykseen. Jälkikäteen tiedämme, että se tapahtui vuonna 70 jKr.

Jeesus vastasi opetuslasten kysymyksiin eri järjestyksessä. Ensimmäiseksi Hän vastasi kolmanteen kysymykseen. Mikä on maailman lopun merkki? Hän kuvailee tapahtumia ja yksityiskohtia jakeissa 4-31 siten vastaten heidän kysymykseensä. Nämä ovat kaikki merkkejä, että maailman loppu (sellaisena kuin sen tunnemme) on lähellä ja Jeesus palaa pian maan päälle.

Jeesus vastasi toiseen kysymykseen viimeiseksi. Mikä on sinun tulemuksesi merkki? Hän vastaa tähän kysymykseen jakeissa 36-44. Olen alkanut uskoa, että näissä jakeissa hän puhuu Tempauksesta eikä Toisesta Tulemuksesta. Tempaus on vastaus opetuslasten toiseen kysymykseen. Yliluonnollinen merkki, joka edeltää Jeesuksen Toista Tulemusta, on Tempaus. Se on todiste, että Jeesus tulee jälleen fyysisesti maan päälle.

Jos miljoonat ihmiset ympäri maailmaa katoavat yhtäkkiä (silmänräpäyksessä) tiettynä päivänä ja hetkenä, etkä sinä ole yksi heistä, niin sinun olisi parempi päätellä, että tämä on yliluonnollinen merkki Jumalalta. Hän haluaa noiden jäljelle jääneiden tietävän, että loppu on lähellä ja Jeesus on tulossa takaisin, kuten Raamattu sanoo. Tällä kertaa hän ei tule pelastukseksi, vaan tuomioksi ja rangaistukseksi.

1. Moos. 7:7 on lyhyt kuvaus tapahtumista välittömästi ennen vedenpaisumusta, kun Nooa, hänen poikansa, vaimonsa ja miniänsä menivät arkkiin. ”Ja niiden seitsemän päivän kuluttua tuli vedenpaisumus maan päälle” (1. Moos. 7:10). Nooa, hänen perheensä ja eläimet olivat suljettuina arkissa seitsemän päivää ennen vedenpaisumuksen alkamista. Mietin, miltä tuntui odotella arkissa, ennenkuin he kuulivat kaikkien aikojen ensimmäisten sadepisaroiden putoilevan arkin katolle.

”Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva” (Matteus 24:37).

Tempaus tapahtuu vähintään seitsemän vuotta ennen Toista Tulemusta … todennäköisesti enemmän. Tällä väliajalla Antikristus ilmestyy maailman näyttämölle ja Danielin ”70. vuosiviikon” profetia koskien maailmantapahtumia käynnistyy uudelleen.

Kun on kulunut seitsemän vuotta suurinta Ahdistusta, mitä ihminen on koskaan kokenut, Jeesus palaa maan päälle tuhoamaan vihollisensa ja perustamaan tuhatvuotisen valtakuntansa. Muutetut pyhät (jotka on temmattu aikaisemmin) palaavat Hänen kanssaan osana taivaan armeijoita. Me olemme vain todistajia Harmageddonilla, sillä Jeesus itse lyö Antikristuksen ja maailman kansakunnat.

”Ja minä näin taivaan auenneena. Ja katso: valkoinen hevonen ja sen selässä istuvan nimi on Uskollinen ja Totinen, ja hän tuomitsee ja sotii vanhurskaudessa. Ja hänen silmänsä olivat niinkuin tulen liekit, ja hänen päässään oli monta kruunua, ja hänellä oli kirjoitettuna nimi, jota ei tiedä kukaan muu kuin hän itse, ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana.

Ja häntä seurasivat ratsastaen valkoisilla hevosilla taivaan sotajoukot, puettuina valkeaan ja puhtaaseen pellavavaatteeseen. Ja hänen suustaan lähtee terävä miekka, että hän sillä löisi kansoja. Ja hän on kaitseva heitä rautaisella valtikalla, ja hän polkee kaikkivaltiaan Jumalan vihan kiivauden viinikuurnan. Ja hänellä on vaipassa kupeellaan kirjoitettuna nimi: "Kuningasten Kuningas ja herrain Herra"” (Ilm. 19:11-16).

”Kuka tuolla tulee Edomista, tulipunaisissa vaatteissa Bosrasta, tuo puvultansa komea, joka uljaana astelee suuressa voimassansa? Minä, joka puhun vanhurskautta, joka olen voimallinen auttamaan. Miksi on punaa sinun puvussasi, miksi ovat vaatteesi kuin viinikuurnan polkijan? 'Kuurnan minä poljin, minä yksinäni, ei ketään kansojen joukosta ollut minun kanssani; minä poljin heidät vihassani, tallasin heidät kiivaudessani ja niin pirskui heidän vertansa vaatteilleni ja minä tahrasin koko pukuni.

Sillä koston päivä oli minun mielessäni ja minun lunastettujeni vuosi oli tullut. Ja minä katselin, mutta ei ollut auttajaa ja minä ihmettelin, kun ei kukaan tueksi tullut. Silloin minun oma käsivarteni minua auttoi ja minun vihani minua tuki. Ja minä tallasin kansat vihassani ja juovutin heidät kiivaudellani; minä vuodatin maahan heidän verensä'” (Jes. 63:1-6).

Amen, tule Herra Jeesus!

Lähettänyt Olli-R http://nokialainen.blogspot.com
/

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! Empty Vs: Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?!

Viesti kirjoittaja Hellevi La Loka 19, 2019 3:48 pm

Hyvin sekavaa on.


Laitan BibelFocuksen pitkän, mutta hyvän kirjoituksen
vastapainoksi vaakaan.  Tutkikaa ja arvioikaa !
Hellevi
Hellevi

Viestien lukumäärä : 2048
Join date : 13.11.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! Empty Vs: Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?!

Viesti kirjoittaja jarrut Ma Loka 21, 2019 7:39 am

LISÄYS!

Viesti kirjoittaja Stiina lähetetty La 19 Loka - 16:34:08
En ole luterilaisena kauhean kiinnostunut Ilmestyskirjasta ollenkaan. Minulle riittää sen pääsanoma Kristuksen toivotusta paluusta vihdoin maailman kauheuden keskelle. Minulle riittää, että saisin armon nähdä monen pelastuvan itseni mukana, ainakin lapseni ja lapsenlapseni. (Näyttä pahalta). Laitan tähän luterilaisen Mikko Sataman kamalan pitkän vastajutun (miten minäkin ymmärrän) tempausopeista. Vapaasuuntaisille on niin kauan opetuttu tempauksista, että heidän on varmaan vaikea niistä luopua. Oikeasti se ei ole tärkeää. Tärkeää on pysyä armon uskossa; tuli mitä tuli ja rukoilla monen pelastumisen puolesta; näytti miltä näytti. Ei ole meidän kädessä nämä asiat. En edelleenkään siis yhtään usko tempausoppeihin enkä kirjaimelliseen Tuhat vuotiseen valtakuntaan. Olen varma, että nämä eivät minua kadotukseen vie, vaikka olisin väärässäkin. Jumala on Kaikkivaltias, Rakkaus ja Armollinen Kristuksessa. Se riittää.

Olen monen kuullut ilmaisevan samoja ajatuksia, myös Vapaasuuntalaisten joukossa. Itse olen aina ollut kiinnostunut ilmestyskirjan sanomasta. Uskon, ett kaikella mitä Raamattuun on kirjoitettu, meille perintönä, niin Vanhassa kuin Uudessa Testamentissa, on merkitystä ja sanomaa kaikille, jotka Jumalan Sanaa rukoillen lukevat. Tähän kuuluu jopa sukuluettelot ja muut luettelot!
Vaikka luetteloitten suhteen kesti kauan, ennen kuin tajusin niidenkin merkityksen.

Ilmestyskirja on ainoa profeetallinen kirja Uudessa Testamentissa. Se on ainoa kirja Jumalan kirjastossa, joka erityisesti lupaa autuuden niille, jotka sitä lukevat ja kuulevat. "Autuas" on voimakas sana, Autuas se, joka lukee, sanoo Ilmestyskirja itsestään. Monet eivät kuitenkaan lue tuosta kirjasta juuri muuta kuin ensimmäisiä seurakuntia ja viimeisiä taivasta kuvaavia lukuja.

Ilmestyskirja kuvaa kirkastettua, hallitsevaa Kristusta. Evankeliumit esittävät hänet Vapahtajana, joka tuli ottamaan pois synnin kirouksen, mutta tässä viimeisessä kirjassa emme enää näe Jumalan alentumista. Eräässä mielessä Ilmestyskirja on kaikkein huomattavin kirja koko pyhässä kaanonissa. Ilmestyskirja kertoo meille Kristuksen hallinnasta tämän maan päällä, jota saatana haluaa vallita.

Se kertoo Kristuksen täydellisestä ja ikuisesta VOITOSTA saatanasta. Se kuvaa paholaisen tappiota ja rangaistusta, ensin tuhannen vuoden ajaksi, sitten ikuisesti, tästä vihollisemme lopullisesta tuomiosta Ilmestyskirja kertoo enemmän kuin mikään muu kirja. Ei ihme, ettei siitä lueta!

Ilmestyskirja on 1 Mooseksen kirjassa alkaneen kertomuksen loppu! Kaikki mikä alkoi alkujen kirjassa, on saatettu päätökseen Ilmestyskirjassa!1 Mooseksen kirjassa näemme synnin alkamisen, Ilmestyskirjassa synti on poistettu! Ilmestyskirjassa näemme suuren vastustajan saatanan ilmestymisen, sen mukana tuoman surun, tuskan, ja kyyneleet. Ilmestyskirjassa nähdään vihollisen tuomion ja kaikkien kyynelten poispyyhkimisen. Nykymaailmassa tilanne on synkkä. Ei kukaan elävä olento ole koskaan tuntenut sellaista epävarmuutta tulevaisuudesta kuin nykyajan ihminen.

Mutta asiat olivat synkkiä silloinkin, kun Johannes, vanha apostoli karkotettiin Patmos saarelle maanpakoon, Jeesuksen todistuksen tähden. Siellä Vanha Apostoli oli pakkotyöläinen kaivoksissa ja louhoksissa.  Mutta! hänen Ylipäällikkönsä ilmestyi hänelle, ja antoi kauas kiirivän sanoman ja lopullisen kirkkauden. Jumala oli päättänyt alusta alkaen, että Hänen Poikansa olisi tämän maailmankaikkeuden hallitsija.

Ilmestyskirja on Lohdutuksen Sanoma, kaikille aikakausille, kaikenlaisissa kärsimyksissä eläville ja oleville, marttyyreitä myöten. Lukekaa!
Ilmestyskirja:
1:1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle, näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää; ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi palvelijalleen Johannekselle,



Ilmestyskirja on Lohdutuksen Sanoma, kaikille aikakausille, kaikenlaisissa kärsimyksissä eläville ja oleville, marttyyreitä myöten. Lukekaa !
Ilmestyskirja:

1:1 Jeesuksen Kristuksen ilmestys, jonka Jumala antoi hänelle,
näyttääkseen palvelijoillensa, mitä pian tapahtuman pitää;
ja sen hän lähettämänsä enkelin kautta antoi tiedoksi
palvelijalleen Johannekselle,

1:2 joka tässä todistaa Jumalan sanan ja
Jeesuksen Kristuksen todistuksen,
kaiken sen, minkä hän on nähnyt.

1:3 Autuas se, joka lukee, ja autuaat ne,
jotka kuulevat tämän profetian sanat
ja ottavat vaarin siitä, mitä siihen kirjoitettu on;
sillä aika on lähellä!
jarrut
jarrut
Admin

Viestien lukumäärä : 2750
Join date : 24.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! Empty Vs: Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?!

Viesti kirjoittaja jarrut Ma Loka 21, 2019 7:58 am

Tämän nyt oman innostukseni innoittamana
tässä tahdon jakaa kaikille muillekin,
jos Tekin sattuisitte Ilmestyskirjan
lukemisesta innostumaan!


Maanantaiaamuterveisin ☺
jarrut
jarrut
jarrut
Admin

Viestien lukumäärä : 2750
Join date : 24.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! Empty Vs: Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?!

Viesti kirjoittaja Hellevi Ma Loka 21, 2019 2:26 pm

On murhetta meillä, lapsenlapsi viisvuotinen pikkupoika,
joutuu sairaalaan vakaviin tutkimuksiin, vaikka ei se ole ensimmäinen kerta,
silti lapsen takia murehduttaa. Rukousta tarvitaan,  ja ettei tarvitsis
niin pienen niitä lääkkeitä ottaa, joissa on enempi sivuvaikutuksia
kuin näennäistä hyötyä.  Kiitos jos jaksatte muistaa RUKOUKSIN.♥
Hellevi
Hellevi

Viestien lukumäärä : 2048
Join date : 13.11.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! Empty Stiinalle

Viesti kirjoittaja Vierailija Ti Loka 22, 2019 6:23 am

Minuun ei tietenkään tämä uppoa yhtään. En edes provosoidu niin kuin kuolemanjälkeis -asiassa.
Olen kuitenkin pahoillani, että en yhtään usko tähän, joten se ei rassaakaan. Tuskin se tietoiseen välitilaan uskominenkaan kadotukseen johtaa, eikä edes tietoiseen pettymykseen, koska ei tiedä onko nukkunut vartin vai 2000 vuotta. Uskoa se rassaa kuitenkin pahasti. I love you kuiteskin.

Rehellinen kannanottosi on hyvä. En tällä kopioimallani kirjoituksella tahdo sanoa, että tämä olisi se ainoa ja ainut oikea näkemys tästä hyvin väärinymmärretystä Ilmestyskirjan kohdasta.  Ei minulla itsellänikään ole lopullista selviytynyttä katsantokantaa Jeesusuksen takaisintulosta, eikä 1000-vuotisesta valtakunnasta. Ymmärrän vain sen, että se on totta, koska se on raamattuun talletettu. Siksi juuri näitä eri selittelyjä on mielenkiintoista tutkia, jotta jotakin ymmärrystä voisi saada, jos kiinnostusta riittää. Uskon, että tämäkin taitaa olla niitä raamatun kohtia, jotka avautuvat omalla ajallaan, niin kuin Danielin kirjankin ennustukset.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

 Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?! Empty Vs: Matteus 24:36-44 puhuu seurakunnan Tempauksesta ennen Ahdistusta, ei Jeesuksen Toisesta Tulemuksesta?!

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa