Vapaasana
Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Kristus + (plus)
Kysymys? !? EmptyEilen kello 10:14 am kirjoittaja Stiina

» ”Onko Jumala todellakin sanonut?”
Kysymys? !? EmptyPe Tammi 17, 2020 10:46 am kirjoittaja jarrut

» Ymmärrätkö Lutheria?
Kysymys? !? EmptyKe Tammi 15, 2020 11:48 am kirjoittaja Stiina

» Kristitty kilvoittelee pysyäkseen armossa
Kysymys? !? EmptyKe Tammi 15, 2020 10:37 am kirjoittaja Hellevi

» Tässä puhutaan sydämistä
Kysymys? !? EmptyTi Tammi 14, 2020 11:03 am kirjoittaja jarrut

»  Jeesuksen seuraaminen nykyajassa
Kysymys? !? EmptyTi Tammi 14, 2020 10:46 am kirjoittaja jarrut

» Isä meidän rukous
Kysymys? !? EmptyMa Tammi 13, 2020 9:16 am kirjoittaja Hellevi

» Jorma Pihkala: KASTEEN ARMO
Kysymys? !? EmptyMa Tammi 13, 2020 9:01 am kirjoittaja Hellevi

» vähän huokailen
Kysymys? !? EmptySu Tammi 12, 2020 5:51 am kirjoittaja Vierailija

Tammikuu 2020
MaTiKeToPeLaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalenteri Kalenteri

Yhteistyökumppanit

Kysymys? !?

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Siirry alas

Kysymys? !? Empty Kysymys? !?

Viesti kirjoittaja Stiina 9 lähetetty La Joulu 07, 2019 9:09 am

Arkikalustolle,

Miksi poistit keskustelun Kristillisyyttäkö -aiheesta? Eikö täällä saa keskustella? Onko tarkoitus, että tänne saa laittaa vain todella hyviä, viisaitten kirjoituksia, joita me sitten "vapaasti" ylistämme? Rolling Eyes

En tahdokaan, että keskustelut täällä ikuisesti jäävät luettavaksi, koska oikeasti mieli muuttuu. Mutta kyllä nyt puolivuotta voisivat olla. Tämähän on vapaasana ja saa kirjoittaa höpöjä, joita miettii. Vielä on Suomessa sananvapaus, vaikka Räsäsen juttu!  Minä ainakaan en ole aina oikeassa enkä muita parempi. Toivon vaan, että en olisi paljoa huonompikaan.
En voi keskustella mieheni, enkä kenenkään muunkaan kanssa, jota en ymmärrä. Välit katkeavat, jos näistä yritän keskustella ystävieni kanssa, siis ihan kaikkien. En pysty ymmärtämään sitä. Kokevat vissiin väärin ymmärrettyä syyllisyyttä ja että yritän niskanpäälle; mitä en siis tee todellakaan. Piispa Peuran ja presidentti Niinistönkin huomiot eilen, olivat tässä ihmisten keskinäisen, luulotellun paremmuuden aiheessa. Suoraan Raamatusta Opetustlasten pyrkimisenä parhaille paikoille. Miettikää Jeesuksen vastausta:!: (Johannes ja Jaakob evankeliumeissa)

Kellä on vaikeuksia Jeesuksen historiallisena totena pitämisenä, kuunnelkoon Vähäsarjan viimeisen opetuksen torstailta SRO.fi/Avoin Raamattukoulu. Samoin tämän päivän Raamatuavain Extra (Veijo Olli) oli oikein rakentavaa, kuuntelen toistamiseen. I love you

Stiina 9
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Kysymys? !? Empty Vs: Kysymys? !?

Viesti kirjoittaja arkikalusto lähetetty Su Joulu 08, 2019 7:39 am

Arkikalustolle,

Miksi poistit keskustelun Kristillisyyttäkö -aiheesta? Eikö täällä saa keskustella? Onko tarkoitus, että tänne saa laittaa vain todella hyviä, viisaitten kirjoituksia, joita me sitten "vapaasti" ylistämme?

Ensiksi, en ymmärrä mitä tarkoitat Stiina, en ole todellakaan poistanut yhtään viestiä, Kristillisyyttäkö - keskustelusta! Ketjuhan on edelleenkin entisellään.

Toiseksi, tuskin täällä mitään ylistämistä edes kaipaa, enkä sitä edes koe ansainneenikaan, kun suurin osa kirjoituksista on kopioituja. Omat kirjoitukset ovat hyvin pieni osa, vähäistä ajatteluani -.

Kolmanneksi, ei minulla ole minkäänlaista pätemisen tarvetta, että toisten kirjoituksia väheksymällä yrittäisin jotenkin pinnalle, päin vastoin, olen itsekin täällä juuri samasta syystä kuin moni muukin, kun ei voi läheistensä kanssa keskustella ilman väärinkäsityksiä.

Neljänneksi, ei minulla ole mitään valtuuksia täällä Vapaasanalla, että edes voisin poistaa kenenkään toisten viestejä, ketjuista puhumattakaan. En ole moderaattori enkä ylläpito, jotenka voin poistaa vain omat kirjoittamani viestit.

Viidenneksi, jos nyt niin voisi käydä, että joitakin ketjuja täältä katoaa, kenenkään niitä poistamatta, se voi tapahtua vain jos joistakin viesteistä valitetaan Amerikkaan asti, tämän foorumin korkeimpaan portaaseen.

Kuudenneksi, viestiketju voi kadota myös erikois Virusohjelman käytössä.

Seitsämänneksi, kysymäsi ketju, Kristillisyyttäkö, on siis edelleenkin jäljellä, joten loppu hyvin kaikki hyvin! ☻

arkikalusto

Viestien lukumäärä : 910

Viesti kirjoittaja arkikalusto lähetetty Su Joulu 08, 2019 9:04 am

Poistan ketjun:
Kristityt aaltojen heiteltävänä, olen sen siirtänyt
Ajankohtaista>> otsikon alle

Taisit Stiina tarkoittaa, että suljin sen ketjun, laittamalla siihen sen pitkän kirjoituksen!

Anteeksi ajattelemattomuuteni!

arkikalusto

arkikalusto

Kysymys? !? Empty Anteeksianto!

Viesti kirjoittaja Stiina 9 lähetetty Su Joulu 08, 2019 11:40 am

flower Molemmin puolin siis anteeksianto, pyydän. En löytänyt käymäämme keskustelua enää sen Peltolan hyvän tekstin jälkeen. En osaa tietokonetermejä. (Jos en löydä tekstiäni, minulle se on kadonnut, sorry). Omia tekstejäni katoaa aika usein omasta näppäilyvirheestäni johtuen. Siksi kirjoitukseni ovat lyhyitä enkä ole uskaltanut kirjoittaa Leipäsiä pitkään aikaan, kun olen onnistunut kadottamaan niitä myös. Olen pahoillani lievähköstä kimpaantumisestani, koska minulla oli ajatus kesken, joka nyt katosi. Ehkä se oli tarkoituskin ja Peltolan 20 - 10 v. vanha teksti muutti hieman ajatustani tiukemmaksi myös tavallista karismaattisuutta kohtaan taas. I love you

Onko muuten lupa kopioida niitä Leipäsiä, kun niitä ei ole muualla kopioituna? En tiedä!
Nyt keskustelu näkyy laittamanasi, kiitos. Ehkä saan uuden paremman ajatuksen päästä kiinni. Minä olen kova ajattalemaan ja osassa ajatuksiani mielipiteeni vaihtuvat. En ole mielestäni kuitenkaan kinaaja tyyppiä. Annan arvon toisellekin, jos ei ole kyse oikeasta opista pääasiassa. Jatketaan. Smile

Stiina 9
Vierailija

Viesti kirjoittaja arkikalusto lähetetty Ti Joulu 10, 2019 7:51 am

Stiina,

hyvä on että asiat selvisi, kiitos.

Saa  kopioida "niitä Leipäsiä".
Niissä mitä olet laittanut on hyvää asiaa.
Laita Päivän sana sivulle, silloin on helppo löytää!

Hyvää Tiistaita!

tv:arkikalusto

Viimeinen muokkaaja, arkikalusto pvm Ti Joulu 10, 2019 12:16 pm, muokattu 2 kertaa

arkikalusto

Kysymys? !? Empty Kysymyksiä vielä!

Viesti kirjoittaja Stiina 9 lähetetty Ti Joulu 10, 2019 9:36 am

Very Happy I love you Minun puolestani asiat kunnossa kaikkien kanssa täällä (myös R:n).

Tarkoitin, että mitä tekstejä saa lainailla tänne, kun niihin on jonkin näköinen laki olemassa. Ehkä pitäisi tutustua lakiin. Olen aika laiska sellaisiin. Jotkut ovat vapaasti ainakin lainattavissa, kun laittaa kirjoittajan selvästi. Näissä kirjoissa, jotka ovat jonkun tahon omistamia pitäisi kai pyytää lupa virallisesti. Elämän Leipää -kirjan nettiversio on O Peltolan omilla sivuilla ja hän on pyytänyt siihen luvan ja saanut. Leipäset ei taas ole missään, enkä ole pyytänyt siihen lupaa. Tosin tarkoituskaan ei ole kopioida tänne kaikkea. En tiedä onko kirjaa enää saatavissa. Tänä sekavana aikana Rosenius on mielestäni kaikille kristityille tärkeä hartauden lähde. I love you

(Samalla mainostan, että tänään sattumalta kuulin hyvän Radiohartauden (Dei uusinta klo 17.05, Sansa). Samoin Leipää ja Kalaa on mielestäni tervettä opetusta, sinne on linkit tekijän sivuilla. Vähäsarjan hartaudet tulevat nykyisin aina sellaiseen aikaan, että aamulla ainakin vielä nukun ja illalla ajatukset ovat jossakin, niin että menee ohi helposti. Tänä päivänä joutuu rajoittamaan kuuntelemistaan ja olemaan silti kriittinen, jos osaa). Runsaasti on tarjontaa, mutta läheskään kaikki ei ole puhdasta eikä hyvää nykyisin. Päivän sana -sivustolle voisi kirjoittaa oman hartauden, se joka osaa, kiitos! Mahdoton on pitää ketään ihmisauktoriteettinaan enää.)

Stiina 9
Vierailija

Viesti kirjoittaja Sponsored content

Sponsored content

Takaisin alkuun

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin

Oikeudet tällä foorumilla:
Voit vastata viesteihin tässä foorumissa