Vapaasana
Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
»  ♥ Sinun luonasi on anteeksiantamus ♥
Eilen kello 3:55 pm kirjoittaja Hellevi Raitosalo

» Juhani Aitomaa: Terve oppi ja ymmärrys
Eilen kello 3:12 pm kirjoittaja Hellevi Raitosalo

» KristitynFoorumi/ Juhani Aitomaa/ Uskallanko Arvioida?
Pe Tammi 13, 2017 5:02 pm kirjoittaja arkikalusto

» Juhani Aitomaa: Miksi synti ”riippuu” minussa?
Pe Tammi 13, 2017 3:28 pm kirjoittaja arkikalusto

» Susia lammasten vaatteissa
Ti Tammi 10, 2017 3:27 pm kirjoittaja miikkulainen71

»  Päivän Sana
Ti Tammi 10, 2017 11:49 am kirjoittaja jarrut

» Ceta Lehtniemi /Islamia myötäilevä kristinusko tuhoaa itsensä
Ti Tammi 10, 2017 11:23 am kirjoittaja jarrut

» BibelFocus : Jeesus – tosi Jumala ja tosi ihminen
Ti Tammi 10, 2017 11:14 am kirjoittaja jarrut

» BibelFocus : Jesus - sann Gud och sann människa!
Ti Tammi 10, 2017 10:22 am kirjoittaja jarrut

Tammikuu 2017
MaTiKeToPeLaSu
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

Kalenteri Kalenteri

Yhteistyökumppanit

Jumalan edessä

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas

Jumalan edessä

Viesti  jarrut lähetetty Ke Heinä 30, 2014 8:16 am

Minä vaikenen kun omatuntoni sanoo minut syntiseksi, sillä minä olen sellainen. Mutta jos se tahtoo minut tuomita, silloin minä puhun ja sanon: "Jumala on suurempi kuin sinä sydämeni, suurempi Kristuksen tähden".

Minä vaikenen kun laki sanoo, että ansaitsen kirouksen, sillä minä ansaitsen sen. Mutta jos laki tahtoo uhata, että kirous myös kohtaa minut, niin minä vastustan ja sanon: "Kristus kärsi kirouksen".

Minä vaikenen kun saatana muistuttaa minua synneistäni. Minä kumarran pääni ja myönnän, että hän on oikeassa. Mutta jos hän koettaa peljättää minua tuomiolla ja helvetillä, silloin minä sanon Mikaelin kanssa: "Herra kukistaa sinut saatana".

Minä vaikenen kun onnettomuus kohtaa minua ja minulle sanotaan: "Tämä tulee sinulle syntiesi tähden". Mutta jos minulle sanotaan: "Tämä on syntiesi rangaistus" niin silloin minä vastaan: "Ei suinkaan. Minulle ei ole mitään rangaistusta".

Ja kun minä kerran astun kaikkivaltiaan tuomioistuimen eteen ja joudun hänen kasvojensa valkeuteen, silloin minä vaikenen, jos hän kysyy minulta hyveitäni, sillä sellaisia minulla ei ole. Minä vaikenen, jos hän sanoo minulle: Sinä olet tekojesi tähden ansainnut kuoleman ja helvetin’. Minä vaikenen tomussa, jos hän minulle sanoo, ettei minussa ole mitään, joka vapauttaa minut kadotuksesta, sillä minä tiedän, että niin on laita.

Mutta jos alkaa näyttää siltä, että rangaistustuomio todellakin kohtaa minua, niin silloin minä en enää vaikene, vaan vetoan välimieheni veren, kuuliaisuuden ja ansion nojalla, nöyrästi ja kunnioituksella mutta myös rohkeasti, Jumalan omaan vanhurskauteen, jotta se minulle aukaisisi taivaan helmiportit. Ja totisesti, sitä minulta ei kielletä.

- pastori Krummacher kirjassaan Kärsivä Kristus

jarrut

Viestien lukumäärä : 1138

Takaisin alkuun Siirry alas

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun

- Similar topics

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa