Vapaasana

Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Länsirannikon Pappa ihmeissään
Jos minulla olisi armo sinä hetkenä EmptyTänään kello 8:40 pm kirjoittaja Morosus

» Jeesus ei pilkannut Pihtiputaan mummoa
Jos minulla olisi armo sinä hetkenä EmptyTänään kello 5:33 pm kirjoittaja Rea Aalto

» Kristityt ja salainen tieto
Jos minulla olisi armo sinä hetkenä EmptyEilen kello 4:05 pm kirjoittaja helluntailainen_

» Totuus ja valhe
Jos minulla olisi armo sinä hetkenä EmptyKe Heinä 21, 2021 11:45 am kirjoittaja helluntailainen_

» SaulusMedia /Hallitukset manipuloivat kansalaisiaan pelkäämään Covidia
Jos minulla olisi armo sinä hetkenä EmptySu Heinä 18, 2021 2:23 pm kirjoittaja uskon

» Jeesuksen pilkkaaja ristillä
Jos minulla olisi armo sinä hetkenä EmptySu Heinä 18, 2021 7:31 am kirjoittaja Hellevi

» Tiesitkö että rokotetut osallistuvat ihmiskokeeseen!
Jos minulla olisi armo sinä hetkenä EmptyTo Heinä 15, 2021 6:55 am kirjoittaja arkikalusto

» Sirutettu kansa
Jos minulla olisi armo sinä hetkenä EmptyTo Heinä 15, 2021 6:12 am kirjoittaja arkikalusto

» Mihin meitä NYT totutetaan?
Jos minulla olisi armo sinä hetkenä EmptyKe Heinä 14, 2021 4:46 pm kirjoittaja helluntailainen_

Heinäkuu 2021
MaTiKeToPeLaSu
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

Kalenteri Kalenteri

Yhteistyökumppanit

Jos minulla olisi armo sinä hetkenä

Siirry alas

Jos minulla olisi armo sinä hetkenä Empty Jos minulla olisi armo sinä hetkenä

Viesti kirjoittaja jarrut Pe Marras 17, 2017 8:33 am

Jos minulla olisi armo sinä hetkenä Y33y1610

C. O. Rosenius kirjoittaa

”Jos minulla, joka uskon Kristukseen, olisi armo sinä hetkenä, jolloin itse olisin hurskas, ja kadottaisin armon sinä hetkenä, jolloin teen syntiä ja rikon, silloinhan Kristuksen valtakunta olisi tekojen valtakunta… Mitä Kristus meitä silloin hyödyttäisi? Jos minulla olisi armo sinä hetkenä, jolloin olen hurskas, mutta ei kauempaa, silloin totisesti vanhurskaus tulisi teoista! Mutta silloin Kristus olisi turhaan kuollut! Sellaisen epävakaisen armon tähden Hän ei olisi tullut ihmiseksi ja uhrannut vertansa.”

”Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat” (Room. 8:1). Meidät on armahdettu vain ja ainoastaan Jeesuksen Kristuksen sovitustyön ansiosta.

Johannes kirjoittaa: ”Lapsukaiseni, tämän minä kirjoitan teille, ettette syntiä tekisi; mutta jos joku syntiä tekeekin, niin meillä on puolustaja Isän tykönä, Jeesus Kristus, joka on vanhurskas” (1. Joh. 2:1). Hän korostaa sitä, että emme saa suhtautua syntiin kevyesti. Jos teemme syntiä tietoisesti, se on armon halventamista. Jos kuitenkin syntinen luontomme saa meistä ajoittain vallan, Jeesus on puolustajamme ja syntiemme sovittaja. Häneen saamme turvautua.

jarrut
jarrut

Viestien lukumäärä : 2640

Stiina and Hellevi like this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Jos minulla olisi armo sinä hetkenä Empty Vs: Jos minulla olisi armo sinä hetkenä

Viesti kirjoittaja Hellevi To Kesä 25, 2020 7:14 am

”Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat” (Room. 8:1). Meidät on armahdettu vain ja ainoastaan Jeesuksen Kristuksen sovitustyön ansiosta.
Hellevi
Hellevi

Viestien lukumäärä : 1079

Stiina likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa