Haku
Viimeisimmät aiheet
Eniten katsotut aiheet
SaulusMedia // Helsingin Sanomat ja koronadenialistit
Sivu 1 / 1
SaulusMedia // Helsingin Sanomat ja koronadenialistit
SaulusMedia
Helsingin Sanomat ja koronadenialistit
"Koronadenialistit pääsevät ääneen Tämä on totuuteni -sarjassa, joka käsittelee pandemian jälkeistä polarisaatiota ja seuraa neljää uuteen maailmanjärjestykseen uskovaa henkilöä. Illuminatista puhuvat yrittäjä Pia, saarnaaja Petri, lääkäri Mikael sekä poliitikko ja parodiarap-artisti Slim Millinä tunnettu Milad. Ohjauksesta ja käsikirjoituksesta vastaa Panu Suuronen. Yle Areena 16.10. ja Yle TV1 19.10."
Helsingin Sanomat tapansa mukaan julkaisee virheitä vilisevän artikkelin, mutu-tuntumalta, joka ei edusta hyvää ja erinomaista tai laadukasta journalismia. Minä en ole koronadenialisti, en ole kieltänyt koronaa. Olen tuonut esille vuodesta 2020 lähtien, että koronavirus on tehty laboratoriossa. Olen myös tuonut esille loppuvuodesta 2020 lähtien, että koronarokote on tappavan vaarallinen rokote. Muun muassa lääketieteen Nobelisti Luc Montagnier on sanonut koronaviruksen olevan laboratoriovirus ja koronarokote on lääketieteen suurin erehdys.
Mitä on tapahtunut koronarokotusten jälkeen? Ylikuolleisuus on noussut lähes kaikkialla missä ihmisiä rokotettiin koronarokotuksilla. Syövät ovat lisääntyneet maissa missä oli koronarokotuksia. Monet lääketieteen ammattilaiset varoittivat koronarokotteiden lisäävän syöpiä ja muita sairauksia. Tilastoidut rokotekuolemat ovat lisääntyneet moninkertaisesti, "nousseet pilviin asti".
Yllä oleva VAERSin rokotehaitta -raportointitilasto kertoo karua kieltään siitä kuinka koronarokotusten jälkeen rokotekuolemat ovat lisääntyneet aivan valtavasti, ovat nousseet pilviin asti. Tästä valtamedia ei puhu mitään, vaan jatkaa valheellista narratiiviaan koronarokotuksista. Sekin olisi hyvä tietää ja ymmärtää, että VAERS vastaanottaa vain prosentin tai muutaman prosentin kaikista rokotehaitoista. Kun tämä huomioidaan niin todellisuudessa rokotekuolemia on ollut vielä valtavan paljon enemmän kuin mitä niitä on raportoitu.
Helsingin Sanomat on julkaissut valheellisen artikkelin, sillä minä en ole kieltänyt koronan olemassaoloa ja olen varoittanut koronarokotteista, jotka sairastuttavat ihmisiä sekä ovat aiheuttaneet monia ennenaikaisia kuolemia. Helsingin Sanomat tapansa mukaan ei varmastikaan lotkauta korvaansa sille, että he ovat julkaisseet valheeseen perustuvaa tietoa. Helsingin Sanomat on eräs Suomen korruptoitunein, saastunein ja eräs eniten valheita suoltava media.
Onko Helsingin Sanomat julkaissut koronadenialisti juttunsa näkemättä dokumenttia? Jos on niin HS syyllistyy huonoon journalismiin antamalla tietoja tietämättä (näkemättä ohjelmaa) siitä mitä julkaisee. Jos HS on nähnyt dokumentin ennakkonäytöksenä, niin silloinkin se syyllistyy huonoon journalismiin julkaisemalla tietoja, jotka eivät ole totta.
Minä en usko uuteen maailmanjärjestykseen, vaan Raamatun Herraan Jeesukseen, Jumalan armosta. Olen varoittanut ja valistanut ihmisiä uuden maailmanjärjestyksen tulemisesta maan päälle, joka on antikristillinen uusi maailmanjärjestys. Kyse ei siis ole kohdallani, että olisin uuteen maailmanjärjestykseen uskova ihminen, vaan siitä varoittava ihminen. Journalismia ammatikseen tekevän tulee olla varovaisempi ja täsmällisempi sekä tarkka sananvalinnoissaan ettei julkaise vääriä tietoja.
Tämä on totuuteni dokumentin punainen lanka kohdallani ja tärkein sanomani on ja oli pelastuksen evankeliumi uskon kautta Herraan Jeesukseen sekä Raamatun sanan ehdoton totuus. Tämä oli kantava teema ja johtotähti sille miksi suostuin lähtemään mukaan tähän projektiin, kun minuun otettiin yhteyttä ja kysyttiin halukkuutta lähteä mukaan dokumenttiin. Minun motiivini oli kertoa Herrasta Jeesuksesta, pelastuksesta ja Raamatun totuudesta ja Jumalan sanasta, joka kertoo myös tästä meidän ajastamme ja miten ihmiskunta ajaa täysillä synnin karikkoon ilman uskoa Herraan Jeesukseen. Vasta sen jälkeen kun dokumentti on tullut nähtäväksi TV:hen ja Ylen areenaan, niin voidaan käydä läpi sitä toteuttivatko ohjelman tekijät kohdallani sen miksi lähdin mukaan tähän dokumenttiin, jonka kuvaukset alkoivat keväällä 2021.
Jos ihminen katuen tunnustaa syntinsä Raamatun Jumalalle ja uskoo Herraan Jeesukseen, niin hän saa syntinsä anteeksi sekä iankaikkisen elämän Jumalan armosta. Tämä on kaikkein tärkein sanoma maan päällä.
Petri Paavola 25.9.2023
hs.fi/ kulttuuri
http://www.kotipetripaavola.com/helsinginsanomatjakoronadenialistit.html
vakiokalusto- Viestien lukumäärä : 102
Similar topics
» Helsingin sanomat /Jumalan herroittelua karsittiin Ruotsin kirkonmenoista
» Helsingin Saalem-seurakunta
» Helsingin Salemin Ankkuriseurakunta ja sen epäraamatullisia opetuksia
» Seksuaaliseen häirintään puuttuminen
» SaulusMedia | Petri Paavola // Sammakkomerkki ja Bill Gates
» Helsingin Saalem-seurakunta
» Helsingin Salemin Ankkuriseurakunta ja sen epäraamatullisia opetuksia
» Seksuaaliseen häirintään puuttuminen
» SaulusMedia | Petri Paavola // Sammakkomerkki ja Bill Gates
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Eilen kello 9:18 am kirjoittaja Hellevi
» Ukraina aikoo tyrmätä Kertšin sillan, kun Yhdysvallat on hyväksynyt ATACMS:n käytön Venäjän sisällä
Eilen kello 8:02 am kirjoittaja vakiokalusto
» Täällä me katselemme ikään kuin kuvastimesta
To Marras 21, 2024 9:56 am kirjoittaja Hellevi
» Kolossalaiskirje 1
To Marras 21, 2024 7:44 am kirjoittaja Hellevi
» Ihmisten sydämet kylmenevät
Ti Marras 19, 2024 9:13 am kirjoittaja vakiokalusto
» Israelin pääministeri Bibi Netanyahu: Hyvis vai pahis?
Ti Marras 19, 2024 9:05 am kirjoittaja vakiokalusto
» Esirippu nousee (The Curtain Is Rising) :: By Daymond Duck
Ti Marras 19, 2024 8:51 am kirjoittaja vakiokalusto
» Rukouspäivätekstien selityksiä.
Su Marras 17, 2024 8:51 am kirjoittaja Hellevi
» Diktatuuriakin vahvempi voima
Su Marras 17, 2024 7:33 am kirjoittaja Hellevi