Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Nätti kuva tai + ajatus
Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä EmptyEilen kello 4:47 am kirjoittaja Hellevi

»  Totuuden kuolema (The Death of Truth) :: By Daymond Duck
Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä EmptyKe Toukokuu 15, 2024 6:30 am kirjoittaja jarrut

»  Tapio Puolimatka Jyväskylässä 10 2 2024 Jotta emme olisi petollisten ihmisten pelinappuloita
Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä EmptyTi Toukokuu 14, 2024 7:26 am kirjoittaja jarrut

» Tapio Puolimatka : Pyrkikää rauhaan kaikkien kanssa
Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä EmptyTi Toukokuu 14, 2024 6:57 am kirjoittaja Rea Aalto

» Järkyttävä paljastus : Saksan helluntailaiset tukivat Hitlerin rotulakeja vuonna 1938.
Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä EmptyTi Toukokuu 14, 2024 6:46 am kirjoittaja jarrut

» Ongelma seurakunnassa: nukkuvat, itsekkäät, kristilliset johtajat
Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä EmptyTi Toukokuu 14, 2024 6:30 am kirjoittaja jarrut

» Maailman viha juutalaisia, Siionia, Jumalaa ja Messiasta kohtaan ovat erottamattomasti sidoksissa toisiinsa
Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä EmptyMa Toukokuu 13, 2024 3:36 pm kirjoittaja Rea Aalto

» Petoksella_laittomuudella_ja_vakivallalla_jotka_maarittelevat_aikamme_ei_ole_osaa_Jeesuksen_valtakunnassa
Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä EmptyMa Toukokuu 13, 2024 9:50 am kirjoittaja jarrut

» BibelFocus: Kuka voi koetella?
Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä EmptyMa Toukokuu 13, 2024 6:29 am kirjoittaja Hellevi

Toukokuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalenteri Kalenteri


Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä

Siirry alas

Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä Empty Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä

Viesti kirjoittaja jarrut To Elo 11, 2016 6:56 am

Psalmit:
50:1 Aasafin virsi. Jumala, Herra Jumala, puhuu ja kutsuu maan auringon noususta hamaan sen laskuun.
50:2 Siionista, jonka kauneus on täydellinen, Jumala ilmestyy kirkkaudessa.
50:3 Meidän Jumalamme tulee eikä vaikene, hänen edellänsä käy kuluttava tuli ja hänen ympärillänsä väkevä myrsky.
50:4 Hän kutsuu taivaat ylhäältä ja maan, tuomitakseen kansansa:
50:5 "Kootkaa minun eteeni minun hurskaani, jotka uhreja uhraten ovat tehneet minun kanssani liiton."
50:6 Ja taivaat julistavat hänen vanhurskauttansa, sillä Jumala on tuomari. Sela.
50:7 "Kuule, minun kansani, minä puhun; kuule, Israel, minä todistan sinua vastaan. Minä olen Jumala, sinun Jumalasi.
50:8 En minä sinun teurasuhreistasi sinua nuhtele, ja sinun polttouhrisi ovat aina minun edessäni.
50:9 En minä ota härkiä sinun talostasi enkä kauriita sinun tarhoistasi.
50:10 Sillä minun ovat kaikki metsän eläimet ja tuhansien vuorten karjat.
50:11 Minä tunnen kaikki vuorten linnut, ja kaikki, mikä kedolla liikkuu, on minun edessäni.
50:12 Jos minä isoaisin, en minä sitä sinulle sanoisi; sillä minun on maanpiiri ja kaikki, mitä siinä on.
50:13 Minäkö söisin härkien lihaa tai joisin kauristen verta?
50:14 Uhraa Jumalalle kiitos ja täytä lupauksesi Korkeimmalle.
50:15 Ja avuksesi huuda minua hädän päivänä, niin minä tahdon auttaa sinua, ja sinun pitää kunnioittaman minua."
50:16 Mutta jumalattomalle Jumala sanoo: "Mikä sinä olet puhumaan minun käskyistäni ja ottamaan minun liittoni suuhusi?
50:17 Sinä, joka vihaat kuritusta ja heität minun sanani selkäsi taakse!
50:18 Jos sinä näet varkaan, niin sinä mielistyt häneen, ja sinä pidät yhtä avionrikkojain kanssa.
50:19 Sinä päästät suusi puhumaan pahaa, ja sinun kielesi punoo petosta.
50:20 Sinä istut ja puhut veljeäsi vastaan, sinä panettelet äitisi poikaa.
50:21 Näitä sinä teet, ja minäkö olisin vaiti? Luuletko, että minä olen sinun kaltaisesi? Minä nuhtelen sinua ja asetan nämä sinun silmäisi eteen.
50:22 Ymmärtäkää tämä te, jotka Jumalan unhotatte, etten minä raatelisi, eikä olisi pelastajaa.
50:23 Joka kiitosta uhraa, se kunnioittaa minua; joka ottaa tiestänsä vaarin, sen minä annan nähdä Jumalan autuuden."
jarrut
jarrut
Admin

Viestien lukumäärä : 2802
Join date : 24.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa