Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Ikäviksi (Nasty) :: By Daymond Duck
Markku Veilo EmptyEilen kello 8:52 am kirjoittaja jarrut

» Benjamin Turkia - Tulo erämaasta
Markku Veilo EmptySu Maalis 17, 2024 10:07 am kirjoittaja Hellevi

» Sakari Kalliomaa // Treffit Galileassa
Markku Veilo EmptySu Maalis 17, 2024 8:49 am kirjoittaja Hellevi

» Vain veri riittää
Markku Veilo EmptySu Maalis 17, 2024 8:38 am kirjoittaja Hellevi

» LUOTU, LANGENNUT JA LUNASTETTU IHMINEN
Markku Veilo EmptySu Maalis 17, 2024 8:20 am kirjoittaja Hellevi

» Nätti kuva tai + ajatus
Markku Veilo EmptySu Maalis 17, 2024 8:13 am kirjoittaja Hellevi

» Tuleeko Alzheimerkin Herran kädestä?
Markku Veilo EmptySu Maalis 17, 2024 7:57 am kirjoittaja Hellevi

» BibelFocus // "Älä koske Herran voideltuun!"
Markku Veilo EmptySu Maalis 17, 2024 7:52 am kirjoittaja Hellevi

» Saarna: Naeman ja omasta luopuminen - Sakari Kalliomaa
Markku Veilo EmptyLa Maalis 16, 2024 9:17 am kirjoittaja Hellevi

Maaliskuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kalenteri Kalenteri


Markku Veilo

3 posters

Siirry alas

Markku Veilo Empty Markku Veilo

Viesti kirjoittaja voinas Ma Tammi 27, 2014 2:28 pm

Tämä mies on suuri kysymysmerkki minulle, kuunteli mitä tahansa hänen raamattutuntia, niin hänellä on aina uutta ilmestystietoa alueesta kuin alueesta. Ja aina on Jumala puhunut hänelle. Hän näyttäs olevan ikäänkuin uusi Meller, kukaan ei kyseenalaista hänen opetuksiaan. Esim. hän tunnustaa voiteluopit ja voitelun siirtämisen ihan Raamatullisena. Ei ota kantaa yhteenkään julistajaan, ainoastaan asioihin, outoja outoja opetuksia tulee kuin turkin hihasta. Opetusta kuinka voimme nousta korkeammalle uskon tasolle, saa käsityksen, että hän on täysin Jumalalle antautunut palvelija, siinä opetuksessa on suorittamisen teologiaa. Joku voi olla tietenkin eri mieltä, mutta minuun ei uppoa hänen opetuksensa.

voinas

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 10.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Markku Veilo Empty Vs: Markku Veilo

Viesti kirjoittaja charmo Ti Tammi 28, 2014 7:33 am

Minulla on sama kokemus, vaikka olen nähnyt hänet luonnossa vain kerran Karmel-kodilla Hämeenkyrössä, Tampereen tuntumassa. Kaveri veteli sellaista tarinaa ja opetusta, että ei juuri mihinkään voinut sanoa aamenta. Itse asiassa jossain vaiheessa oikaisinkin häntä, mutta en muista asiaa enää. Minulle tuli "opetuksen" aikana lähes suuttunut olo, vkonloppuseminaarissa oli niin paljon syvällistä opetusta muuten (Benjamin Turkia mm), että tämä Veilon osuus oli aivan pois linjasta ja rikkoi päiviä. Veilo ammentanut oppikokoelmansa selkeästi karismaattisen liikkeen silppusäkistä. Häneltä puuttuu syvällinen, Kristuskeskeinen armon ja totuuden käsitys sekä ristinevankeliumin kirkkaus.
Veilo tykkää myös esiintyä, heilua stagella ja "esitellä" monivärisesti alleviivattua ja korostuskynällä värjättyä raamattuaan (sinänsä raamattua on hyvä alleviivata), hyvä kun kestää käsissä niissä liikkeissä.
Tämä jatkuva "Jumala puhui minulle" manooveri häiritsee kovasti. Hänelle Jumala tuntuu puhuvan ilmestysten ja näkyjen kautta, ei niinkään Raamatun sanan kautta. Hän ei siis ole varsinainen sanan opettaja ollenkaan, ja jos koettaa olla, opetus on monessa kohtaa vääristynyttä.
Toivoisin todella, että varsinkin samoissa tilanteissa olevat raamatun tuntevat uskovat ottaisivat hänet sanoista kiinni ja lausuisivat julkisen arvion hänen epäraittiudestaan.

YouTubesta löytyy paljon hänen opetuksiiaan hakusanalla Markku Veilo.

charmo

Viestien lukumäärä : 46
Join date : 15.01.2014
Ikä : 64
Paikkakunta : Suomi

Takaisin alkuun Siirry alas

Markku Veilo Empty Vs: Markku Veilo

Viesti kirjoittaja voinas Ti Tammi 28, 2014 1:43 pm

charmo kirjoitti:Minulla on sama kokemus, vaikka olen nähnyt hänet luonnossa vain kerran Karmel-kodilla Hämeenkyrössä, Tampereen tuntumassa. Kaveri veteli sellaista tarinaa ja opetusta, että ei juuri mihinkään voinut sanoa aamenta. Itse asiassa jossain vaiheessa oikaisinkin häntä, mutta en muista asiaa enää. Minulle tuli "opetuksen" aikana lähes suuttunut olo, vkonloppuseminaarissa oli niin paljon syvällistä opetusta muuten (Benjamin Turkia mm), että tämä Veilon osuus oli aivan pois linjasta ja rikkoi päiviä. Veilo ammentanut oppikokoelmansa selkeästi karismaattisen liikkeen silppusäkistä. Häneltä puuttuu syvällinen, Kristuskeskeinen armon ja totuuden käsitys sekä ristinevankeliumin kirkkaus.
Veilo tykkää myös esiintyä, heilua stagella ja "esitellä" monivärisesti alleviivattua ja korostuskynällä värjättyä raamattuaan (sinänsä raamattua on hyvä alleviivata), hyvä kun kestää käsissä niissä liikkeissä.
Tämä jatkuva "Jumala puhui minulle" manooveri häiritsee kovasti. Hänelle Jumala tuntuu puhuvan ilmestysten ja näkyjen kautta, ei niinkään Raamatun sanan kautta. Hän ei siis ole varsinainen sanan opettaja ollenkaan, ja jos koettaa olla, opetus on monessa kohtaa vääristynyttä.
Toivoisin todella, että varsinkin samoissa tilanteissa olevat raamatun tuntevat uskovat ottaisivat hänet sanoista kiinni ja lausuisivat julkisen arvion hänen epäraittiudestaan.

YouTubesta löytyy paljon hänen opetuksiiaan hakusanalla Markku Veilo.

Kiitos charmo  tuo selvittikin paljon ko. henkilön toiminnasta ja opetuksista.
Juuri samanlaiset tuntemukset on minullakin, tosin en ole koskaan ollut samoissa tilaisuuksissa hänen kanssaan, ainoastaan netin kautta olen hänen opetuksiaan seurannut ja arvionut

voinas

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 10.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Markku Veilo Empty Markku Veilo : ”Tatuoinnit avaavat portit demoneille!”

Viesti kirjoittaja Vierailija To Syys 25, 2014 6:42 am

”Tatuoinnit avaavat portit demoneille!”
Viihdeuutiset, 22.9.2014, 12:00 · Terhi Piiroinen  


 

Kehonmuokkaus on suosittua, ja ihmiset ottavat tatuointeja ja lävistyksiä ihoa ja kehoa koristaakseen. Tatuointeja on tehty ympäri maailmaa eri kulttuureissa jo vuosituhansien ajan, ja jopa Alpeilta löytyneellä 5.300 vuotta vanhalla jäämies Ötzillä oli tatuointeja.

Tatuoinnit olivat muotia myös 1800-luvulla, kun Euroopan kuninkaalliset halusivat koristaa väriaineiden avulla ihoaan. Jossain vaiheessa 1900-luvun alkupuolella mustekuvat kuitenkin miellettiin lähinnä merimiesten ja rikollisten tunnusmerkeiksi. Radikaalia raamattuopetusta suosiva saarnaaja Markku Veilo pitää tatuointeja ja lävistyksiä demonien portteina.

YouTubeen Tohtori Ristintie -nimimerkillä videoita julkaiseva taho on nyt julkaissut suuresti nettihuomiota niittävän taltioinnin Markku Veilon Hyvinkäällä pitämästä saarnasta. Mies nimittäin väittää, että ennen ihoon ja ulkoiseen olemukseen pantiin merkkejä ainoastaan demonien tähden. Tatuoinnin ottaminen on hänen mukaansa automaattisesti epäjumalan palvontaa.

- Kun ottaa yhden tautoinnin, niin yleensä niitä halutaan ottaa lisää. Miksi, no koska niihin liittyvät demonit, Veilo julistaa.

Hänen mukaansa demoninen voimavirta pääsee virtaamaan suoraan ihmisen kautta, koska hänellä on tatuoinnin kautta avattu ikkuna tai portti sieluun. Tatuointiaihe sen sijaan kertoo sen, millainen portti iholle on muodostettu. Vaikka Veilo ei osannutkaan sanoa, minkälainen demoni sydämenmuotoisesta tatuoinnista virtaa ihmiseen, pääsee uskovainen pahasta eroon tatuointia öljyämällä. Hänen tarvitsee myös sanoutua aidosti irti pahuudesta, vaikka tatuointi jäisikin iholle. Veilon mukaan myös parran muotoileminen ja pään kaljuksi ajeleminen tarkoittaa pedon kunnioittamista.

http://www.stara.fi/2014/09/22/saarnaaja-ihmetyttaa-youtube-videolla/

Video on poistettu You Tubesta.

Eikä sitten saa unohtaa, että kaikki pitää tutkia  Raamatun ilmoituksella.
Tässä yhteydessä muistin virkistämiseksi sanottakoon, että Jeesuksen aikaan orjat ja sotilaat numeroitiin ja merkittiin tatuoimailla,
niin että mitähän siitäkin pitäisi ajatella..... Shocked

Täällä lisää aiheesta
http://www.radiocity.fi/vapaalla/suomalainen-saarnaaja-tatuoituihin-ihmisiin-virtaa-demoninen-voima/2/24694

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Markku Veilo Empty Markku Veilo: Demonit pyrkivät ihmismielen hallintaan

Viesti kirjoittaja Vierailija To Syys 25, 2014 8:46 am

Vapauttava uudestisyntyminen: Demonit pyrkivät ihmismielen hallintaan

Demonit pyrkivät ihmismielen hallintaan


Mitä Raamattu kertoo pahoista hengistä ja niiden vaikutuksesta ihmiskuntaan? Jaksoa ei suositella erityisen herkille katsojille.

Neljännessä jaksossa tutkimme Raamatun valossa langenneiden enkelien ja demoneiden olemusta ja toimintaa. Ovatko langenneet enkelit ja demonit yksi ja sama käsite, vai onko niillä erilainen alkuperä? Sielunvihollinen on hallinnut syntiinlangennutta ihmiskuntaa jo yli kuuden vuosituhannen ajan. Millaisia eri keinoja se käyttää ihmistä pettääkseen ja hallitakseen? Tiedätkö, että sielunvihollinen ei voi täysin hallita ihmistä ulkopuolelta käsin, vaan ihmismieltä hallitakseen, sen on päästävä ihmisen sisäpuolelle? Tiedätkö, että riivaajat ovat kukin oman erikoisalansa experttejä ja ovat erikoistuneet pettämään ja kiusaamaan ihmisiä tehokkaasti omalla toimialallaan? Entä mikä on pahojen henkien asuinpaikka ihmiskehossa, silloin kun ihminen on synnin tähden avannut niille sydämensä ovet? Luvassa vielä seuraavat jaksot: 5.Uudestisyntyneen uusi asema Kristuksessa 6.Uudestisyntyneen päivittäinen tila Kristuksessa 7.Seitsemän vapautumisrukousta 8.Seitsemän vapautumisrukousta

Markku Veilon sydämessä pitkään kytenyt ajatus ihmisen uudestisyntymiseen johtavan prosessin esittämisestä visuaalisesti muuttuu lopultakin konkretiaksi uudessa 3D-animaatiotekniikkaa hyväkseen käyttävässä kahdeksanosaisessa opetussarjassa.

Veilo käsittelee mm. sekä Jumalan ja ihmisen kolminaisuutta että näiden kahden liittymistä toisiinsa. Hän nostaa esiin myös ihmisen kaksijakoisuuden, sisäisen ja ulkoisen ihmisen, hahmottaen katsojille käsityksiä liha ja henki. Opimme, mitä Raamattu sanoo pahoista hengistä ja niiden vaikutuksesta ihmiskuntaan. Opetussarjan kahdessa viimeisessä osassa rukoillaan katsojien vapautumisen puolesta.

ke 02.05 21.30 [EEST]

http://www.tv7.fi/broadcast/?broadcast=0_46361


Mitä ajattelette Markku Veilon demoniopeista?

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Markku Veilo Empty Samaa mieltä!

Viesti kirjoittaja Karoklaudiaa Ti Maalis 08, 2016 10:14 pm

Olen katsonut Markku Veilon saarnoja aiemminkin mutta tänään ja eilen olen niitä katsonut taas useampia, ja herkkänä ihmisenä ahdistun hirveästi niistä hänen demoniopeista. Näyttäisi siltä että hän on ottanut asioita äärikarismaattisuudesta tai menestysteologiasta, sillä joka ikinen asia, siis tosi moni asia on hänen mielestään saatanasta ja kaiken takana on demoneja. En ole nähnyt häneltä mitään ristiintyöhön liittyvää saarnaa,päinvastoin, olen ahdistunut niistä paineista mitä hän asettaa niillä että meidän täytyy tulla kokoajan "paremmiksi". Ja minulla on muutenkin ollut ongelmia lakihenkisyyden kanssa ja Markun saarnat ovat vaan pahentaneet tilannetta, niissä on liikaa lakihenkisyyttä, hän rajaa Jumalan rakkauden myös siihen että " kun me ollaan tarpeeksi Jumalan kanssa, Hän rakastaa meitä". Lakihenkinen ei ainakaan löydä rauhaa tuollaisesta julistuksesta. Olen myös alkanut ylpistyä kun olen alkanut soveltaa sitä "paremmaksi tulemista" omaan elämään. Ja sen takia se on myös hyvin vaarallista.

Tämän vapaasanan nettisivuston perustajalle/ylläpitäjälle haluan antaa pisteet siitä että puhut avoimesti eksytyksistä ja tuot esille näitä mistä niin moni vaikenee. Teet äärettömän tärkeää työtä, sillä harva enää tallaista julistaa. Me jotka halutaan pysyä Jeesuksessa, siellä Jeesuksen ristintyön suojissa, me jotka vastustamme tätä kaikkea pahaa eksytystä, ruetkaamme levittämään tätä tietoa eteenpäin että sielut pelastuisivat.

Karoklaudiaa

Viestien lukumäärä : 1
Join date : 08.03.2016

Admin likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Markku Veilo Empty Vs: Markku Veilo

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa