Vapaasana

Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Katsokaas tänne
Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty EmptyEilen kello 7:09 am kirjoittaja vakiokalusto

»  Voiko ihminen pelastua "tekemällä voitavansa"? Yksin evankeliumi herättää uskon Kristukseen
Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty EmptyEilen kello 7:05 am kirjoittaja vakiokalusto

»  Perisynnin vaikutus, eräitä väitteitä luterilaisen syntiopetuksen pohjalta
Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty EmptyEilen kello 6:57 am kirjoittaja vakiokalusto

»  Mikä sytyttäisi kristityn sammuneen rakkauden?
Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty EmptyEilen kello 6:44 am kirjoittaja vakiokalusto

» Osmo Tiililä /Kristitty matkalaisena
Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty EmptyTi Marras 05, 2024 9:19 am kirjoittaja Hellevi

» Raivoisa, voimakas ja yllättävä (Fierce, Strong, and Surprising) :: By Daymond Duck
Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty EmptyTi Marras 05, 2024 8:47 am kirjoittaja vakiokalusto

» Professori Jeffrey Sachs tuhoaa täysin lännen Ukraina-narratiivin joka on valheellinen (VIDEO)
Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty EmptyMa Marras 04, 2024 8:17 am kirjoittaja jarrut

» Henkien koettelu Raamatun mukaan
Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty EmptySu Marras 03, 2024 10:56 am kirjoittaja jarrut

» Brooks Alexander: TULEVA MAAILMANUSKONTO
Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty EmptySu Marras 03, 2024 10:48 am kirjoittaja jarrut

Marraskuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

Kalenteri Kalenteri

Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty

Siirry alas

Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty Empty Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty

Viesti kirjoittaja Vierailija La Kesä 25, 2022 8:45 am

Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähestyy

Jonathan Brentneriltä ajankohtainen ja hyvin taustoitettu kirjoitus:

Ne meistä, jotka odottavat innokkaasti Jeesuksen ilmestymistä, eivät odottaneet näkevänsä niin monia merkkejä tulevasta antikristuksen valtakunnasta ennen kuin lähdemme kotiin olemaan Vapahtajamme kanssa. Emme koskaan odottaneet näkevämme niin paljon alhaista jumalattomuutta ja demonista petosta ennen seurakunnan ylöstempausta.

Siinä mielessä oletin, että Herra tuomitsisi Amerikan ankarasti jo kauan ennen tätä päivää.

"Tällaisilla epäonnistuneilla odotuksilla", joku voisi kysyä, "miksi uskoisin, että Jeesus pian ilmestyy viedäkseen meidät kotiin? Miksi olen edelleen vakuuttunut siitä, että elämme Hänen seurakunnalleen paluunsa aikaa?"

Se johtuu siitä, että maailma on niin lähellä Ilmestyskirjan 6:1-8 jakeiden täyttymistä, ja Raamattu vakuuttaa meille, että olemme Jeesuksen kanssa Taivaassa ennen kuin nämä ratsastajat aloittavat tappavan vaelluksensa Maan halki.

Arvaatko kuka kirjoitti seuraavan?

"Olen kuullut kaukaisten kavioiden kopseen äänen. Olen nähnyt pahoja ratsastajia elämämme horisontissa. Olen edelleen evankelista, jonka ainoa tavoite on julistaa uutta elämää Kristuksessa, mutta maailmallamme on edessään vakavia ongelmia, sillä me kaikki, jotka siinä elämme, ja Apokalypsin neljässä ratsumiehessä on sekä varoitusta että viisautta tulevia vaikeita päiviä varten."

Jos nämä asiat olivat totta vuonna 1983, kun Billy Graham kirjoitti nämä sanat, kuinka paljon enemmän nykyään? Kuinka lähellä meidän täytyy olla Jeesuksen ilmestymistä?

Mitä ääniä me kuulemme tänään, jotka viittaavat siihen, että Herra avaa Ilmestyskirjan 6. luvun sinettituomiot?

UUDEN MAAILMANJÄRJESTYKSEN ÄÄNEKKÄÄT VAATIMUKSET OVELLAMME

Ilmestyskirja 6:1-2 kertoo meille ensimmäisestä sinetistä, ensimmäisestä ratsastajasta:

”Ja minä näin, kuinka Karitsa avasi yhden niistä seitsemästä sinetistä, ja kuulin yhden niistä neljästä olennosta sanovan niinkuin ukkosen äänellä: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: valkea hevonen; ja sen selässä istuvalla oli jousi, ja hänelle annettiin seppele, ja hän lähti voittajana ja voittamaan.” (Huom. Karitsa, Kristus, ei tässä kutsuta itseään tulemaan; suom. huom.)

Monet, mukaan lukien minä, uskovat, että nämä jakeet viittaavat antikristukseen, joka kokoaa maailman valtansa alaisuuteen. Nuolen puuttuminen jousesta osoittaa ettei sotavoimaa käytetä, vaikka hän kerää vaikuttavan asearsenaalin kampanjansa aikana.

2. Tessalonikalaiskirje 2:1-8 vakuuttaa meille, että seurakunnan ylöstempaus tapahtuu ennen kuin tämä "laittomuuden ihminen" tekee läsnäolonsa tunnetuksi maailman näyttämöllä. Näemme kuitenkin jo hänen hallintonsa muodostuvan tulevassa Uudessa Maailmanjärjestyksessä, YK:n ja Maailman talousfoorumin (WEF) kautta. Ampumatta laukaustakaan he ovat saaneet useimpien maailman johtajien uskollisuuden marxilaisille suunnitelmilleen orjuuttaa maailman ihmiset.

Globalistit eivät enää piilottele aikomuksiaan. Presidentti Biden vahvisti hiljattain uskollisuutensa uudelle maailmanjärjestykselle. WEF:n johtaja Klaus Schwab pyysi äskettäin Sveitsin Davosissa pidetyn vuotuisen kokouksensa 2 600:tta delegaattia työskentelemään aggressiivisesti hänen ja läsnä olevien kannattaman kommunistisen, totalitaarisen agendan toteuttamiseksi.

Hän avasi kokouksen sanomalla, että "tulevaisuus ei ole vain tapahtumassa; tulevaisuuden rakennamme me, voimakas yhteisö, kuten kaikki te tässä huoneessa."

Toisin sanoen globalistit uskovat, että heillä on keinot muokata maailmaa uudelleen esityslistansa mukaan sen vaikutuksen kautta, jonka he ovat saaneet aikamme globaaleihin johtajiin. Kuuletko äänen, kun ensimmäinen hevonen jo valmistautuu ratsastamaan?

YDINSODAN SAPELIEN KALISTELUA

Toinen ratsastaja on sotaratsu, kuten Johannes kuvailee Ilmestyskirjassa 6:4:

”Niin lähti toinen hevonen, tulipunainen, ja sen selässä istuvalle annettiin valta ottaa pois rauha maasta, että ihmiset surmaisivat toisiaan; ja hänelle annettiin suuri miekka.”

Olen tarpeeksi vanha muistaakseni Kuuban ohjuskriisin 1960- luvun alussa. En silloin täysin ymmärtänyt mitä tapahtui, mutta tunsin pelon. Koulussa meillä oli harjoituksia, joissa piilouduimme pulpettimme alle (ikään kuin se auttaisi ydiniskussa).

Uskon, että tämän päivän uhka on vähintään yhtä suuri kuin tuon ajan, ellei paljon suurempi, mutta valtamedia kääntää huomiomme pois nykyisestä ja läheisestä vaarasta sellaisiin asioihin kuin pride-kuukausi ja tammikuun 6. päivän mellakkakuulemiset.

Ne, jotka ovat todella hereillä tänään, näkevät selvästi nämä maailmanrauhaa uhkaavat uhat:

Venäjä varoittaa toistuvasti länttä ja Yhdysvaltoja ydinhyökkäyksestä, jos ne jatkavat Ukrainan tukemista. Bidenin hallinto näyttää kuitenkin tekevän kaikkensa provosoidakseen Putinin juuri tällaiseen hyökkäykseen, lisäämällä asevirtaa Ukrainaan.

Iran on ensimmäisen ydinaseensa kehittämisen partaalla, ja monet uskovat, että Israel hyökkää Iraniin ennen kuin se tapahtuu.

Kiina näyttää aikovan hyökätä Taiwaniin ja uhkaa täydellä sodalla kaikkia siihen sekaantuvia vastaan. Presidentti Biden sanoo puolustavansa Taiwania, mikä merkitsisi sotaa Kiinan kanssa.

Pohjois-Korea on tehostanut ohjuskokeita viimeisen puolentoista vuoden aikana osoittaakseen, että se voi iskeä Pohjois-Amerikkaan ydinpommilla.

Kun yhdistämme nämä uhkaukset Ilmestyskirjan 6:8:n sanoihin, jotka kertovat meille, että sodalla on osansa neljänneksen maailman väestöstä tappamisessa, näyttää todennäköiseltä, että yksi tai useampi näistä uhista toteutuu.

Eivätkö nämä vaarat herätä kysymystä ylöstempauksen läheisyydestä? Voisiko Venäjän, Kiinan ja Pohjois-Korean '
sapelien kalina olla toisen ratsastukseen valmistautuvan hevosen ääni`?

ÄÄNET, JOTKA ENNUSTAVAT TALOUDELLISTA TUHOA VUODEN 2022 LOPPUUN MENNESSÄ

Ilmestyskirjan 6:5-6 sanat viittaavat taloudelliseen tuhoon:

”Ja kun Karitsa avasi kolmannen sinetin, kuulin minä kolmannen olennon sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: musta hevonen; ja sen selässä istuvalla oli kädessään vaaka. Ja minä kuulin ikäänkuin äänen niiden neljän olennon keskeltä sanovan: "Koiniks-mitta nisuja yhden denarin, ja kolme koiniksia ohria yhden denarin! Mutta älä turmele öljyä äläkä viiniä."”

Jos luulet, että maailma ei ole näissä jakeissa kuvattujen olosuhteiden partaalla, et ole hereillä. Olemme pelottavan lähellä!

Yhdysvalloissa toukokuun inflaatio oli 8,6 %, mikä on korkein 40 vuoteen. Useimmille ihmisille elinkustannukset kiihtyvät kuitenkin paljon, paljon nopeammin. Presidentti Biden vakuutti meille äskettäin, että tämä korkea inflaatio Yhdysvalloissa jatkuu lähitulevaisuudessa.

Äänet, jotka varoittavat tuhoisasta maailman ruokapulasta vuoden 2022 loppuun mennessä, ovat aivan liian useat sivuutettaviksi.

Goya Foodsin toimitusjohtaja Bob Unanue kertoi äskettäin Fox Newsille, että maailma on ruokakriisin edessä. "Olemme maailmanlaajuisen ruokakriisin partaalla", hän sanoi Maria Bartiromolle.

JPMorgan Chasen toimitusjohtaja Jamie Dimon varoitti äskettäin tulevasta "taloudellisesta hurrikaanista". Hän lisäsi myös tämän:

"Se on hurrikaani. Tällä hetkellä on tavallaan aurinkoista, asiat menevät hyvin, kaikki luulevat, että keskuspankki pystyy käsittelemään tämän... Mutta tuo hurrikaani on siellä, jo matkalla, tulossa meille. Emme vain tiedä onko se pieni, tai supermyrsky Sandy tai Andrew tai jotain sellaista. Sinun on parasta valmistautua."

Rockefeller-säätiön johtaja Rajiv Shah kuvaili pian alkavaa "massiivista, välitöntä ruokakriisiä, joka iskee koko maailmaan, eikä mikään maa jää koskemattomaksi".

Olen jo seonnut laskuista monien elintarvikkeiden jalostuslaitoksien osalta, jotka ovat syttyneet liekkeihin viimeisen kahdentoista kuukauden aikana.

Miksi niin monet aikamme paimenet jättävät huomiotta lukuisat varoitukset koskien nopeasti lähestyvää ruokakatastrofia? Eivätkö he kuule lähestyvien kavioiden kopsetta?

HUOMIOIMATTA JÄTETYT VAROITUKSET MAAILMANLAAJUISESTA HOLOKAUSTISTA

Kaikkien näiden lähestyvien kauhujen seurauksena kuolonuhrien määrä on suurempi kuin mikään, mitä maailma on nähnyt Nooan ajan vedenpaisumuksen jälkeen. Ilmestyskirja 6:7-8 kuvaa, mitä maailma kokee, kun Jeesus avaa neljännen sinetin:

”Ja kun Karitsa avasi neljännen sinetin, kuulin minä neljännen olennon äänen sanovan: "Tule!" Ja minä näin, ja katso: hallava hevonen; ja sen selässä istuvan nimi oli Kuolema, ja Tuonela seurasi hänen mukanaan, ja heidän valtaansa annettiin neljäs osa maata, annettiin valta tappaa miekalla ja nälällä ja rutolla ja maan petojen kautta.”

Tällä hetkellä neljäsosa maailman väestöstä olisi lähes kaksi miljardia ihmistä, ja se on vasta ahdistuksen ajan vaivojen alussa.

Ydinkonflikti voi mahdollisesti tappaa satoja miljoonia ihmisiä, ja tämä uhka on selkeä mahdollisuus lähitulevaisuudessa.

On myös helppo nähdä, kuinka tulevat ruokakriisit voivat tappaa suuren määrän ihmisiä. Afrikka kärsisi todennäköisesti aluksi eniten, mutta kun keinotekoinen ruokakriisi laajenee, länsimaat näkevät pian kuolonuhrien määrän nousevan pilviin.

Ne, jotka ajavat Yhdysvaltain vihreää uutta sopimusta ja YK:n Agenda 2030 -ohjelmaa, varoittavat, että tunnemme tuskia, kun maailma siirtyy pois fossiilisista polttoaineista. Tähän sisältyy varmasti massanälänhätä, koska vihreä energia ei riitä kattamaan maailman väestön tarpeita. Se ei voi päästä lähellekään.

Kun maailmanlaajuisesti tehtyjen aborttien määrä lähestyy 1,7 miljardia vuodesta 1980 alkaen, on mahdollista, että Ilmestyskirja 6:n sinettituomioiden aikana kuolleiden määrä on yhtä suuri kuin nykyajan aborttien määrä. Kun yhteen lasketaan ennen vuotta 1980 tehtyjen aborttien määrä ja vähennetään ylöstempauksessa kadonneet, sinettituomioiden kuolemien määrä voi olla huomattavan lähellä aborttien määrää.

JUMALA ON SUVEREENI'

Vaikka saattaa näyttää siltä, ​​että ihmistoimijat aiheuttavat tuhon ensimmäisissä neljässä sinetissä, meidän on muistettava, että Jumala on kaikkien ihmiskunnan asioiden Kaikkivaltias. Se on Herra, joka avaa sinetit ja sallii niitä seuraavan tuhon.

Lukuisat Vanhan testamentin profeetat varoittivat näistä tulevista tuomioista otsikon "Herran päivä" alla. Ilmestyskirja lisää yksityiskohtia siihen, mistä Jumala on varoittanut vuosisatojen ajan. Sillä tulee aika, jolloin Jumalan kärsivällisyys loppuu ja Psalmin 75:8 sanat toteutuvat.

PASUNAN KAJAHTAMINEN EI OLE KOSKAAN OLLUT NIIN LÄHELLÄ

Vaikka monet muutkin merkit kertovat meille, että Jeesuksen ilmestyminen on todella lähellä, palaan aina Ilmestyskirja 6:n neljän ratsastajan luo, kun alan miettimään, tapahtuuko se jo pian. Ainoastaan ​​Jumalan hämmästyttävä kärsivällisyys on pitänyt Ilmestyskirja 6:n ratsumiehiä aloillaan neljän vuosikymmenen ajan siitä, kun Billy Graham kirjoitti tuon tekstinsä ”lähestyvä kavionkopse”.

Kuinka kauan Herra vielä odottaa, ennen kuin Hän kohtaa meidät yläilmoissa ja avaa myöhemmin sinetit?

Tapahtuuko seurakunnan ylöstempaus (1 Tess. 4:13-18) elämäni aikana? En osaa sanoa; mutta kun otetaan huomioon tulevan ahdistuksen ajan läheisyys, uskon todellakin, että se on pätevä ja järkevä toivoni, jopa nyt lähestyessäni seitsemääkymmentä ikävuotta.

Vaikka kuuloni on jonkin verran heikentynyt iän myötä, kuulen tieltä lähestyvien kavioiden kopseen. Mutta seuraavaksi odotan pasunan ääntä ja lähtöäni Maasta paikkaan, jota Jeesus valmistaa minulle ja kaikille niille, jotka tuntevat Hänet Vapahtajanaan (Joh. 14:1-6).

”1 "Älköön teidän sydämenne olko murheellinen. Uskokaa Jumalaan, ja uskokaa minuun.

2 Minun Isäni kodissa on monta asuinsijaa. Jos ei niin olisi, sanoisinko minä teille, että minä menen valmistamaan teille sijaa?

3 Ja vaikka minä menen valmistamaan teille sijaa, tulen minä takaisin ja otan teidät tyköni, että tekin olisitte siellä, missä minä olen.

4 Ja mihin minä menen-tien sinne te tiedätte."

5 Tuomas sanoi hänelle: "Herra, me emme tiedä, mihin sinä menet; kuinka sitten tietäisimme tien?"

6 Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.”

Olli-Pekka Tuikkala
Lähteet:
Raamattu
thepukki.fi

Vierailija
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty Empty Vs: Ilmestyskirjan ratsastajien kavionkopse lähesty

Viesti kirjoittaja Vierailija La Marras 19, 2022 10:45 am

Ilmestyskirja on kaikille aikakausille tarkoitettu!
Meidänkin ajallemme.

Vierailija
Vierailija

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa