Haku
Viimeisimmät aiheet
Eniten katsotut aiheet
Joitakin viisauden sanoja veljeltä Kristuksessa
Sivu 1 / 1
Some Words of Wisdom From a Brother in Christ
ON NOVEMBER 18, 2023 BY GERI UNGUREAN
David kirjoitti minulle tänään sähköpostia, ja sain luvan julkaista sen:
By David Messina
Se, mitä näemme tänään ja mikä mielestäni pahenee, on se, että monet valitsevat mennä saatanan puolelle hänen vihassaan juutalaista liitonkansaa vastaan... jopa niissä instituutioissa, jotka väittävät olevansa kristittyjä.
Saatanan puolelle asettuminen on aina huono ajatus!
Sen jälkeen, mitä olen nähnyt lokakuun 7. päivän jälkeen korvausteologian kannattajien halpamaisuudesta, minun on hyvin vaikea enää yrittää puhua heidän kanssaan järkeä. En ole vihamielinen tai kiukkuista lajia, mutta olen alkamassa katsella heitä lunastamattomien kadotettujen joukossa olevina, jotka ovat niin vahvasti hyväksyneet väärän evankeliumin, etteivät pysty näkemään juutalaisen kansan ihmettä siitä lähtien, kun he lähtivät Egyptistä noin 3500 vuotta sitten.
Ehkä heillä on toivoa Ahdistuksessa, kun näkevät virheensä… ennen sitä en näe sitä. He voivat yrittää vääntää kirjoituksia ja yrittää ottaa juutalaisten siunauksia niin paljon kuin haluavat... lopulta he seisovat tuomiolla. En haluaisi olla tuomiolla sen jälkeen, kun olen hyväksynyt valheita ja kironnut Hänen liitonkansansa.
Kuten olen yrittänyt kertoa korvausteologian kannattajille, juutalaiset eivät tule kokonaisuudessaan Jeesuksen tykö ennen määrättyä aikaa, kun sanovat: "Siunattu olkoon Hän, joka tulee Herran nimeen" (Mt. 23:39).
Juutalaiset ovat yhä täällä, eivätkä lähde mihinkään, ei minkään sen vuoksi, mitä juutalaiset tekevät, tai eivät tee, vaan koska Jumalan Sana on julistanut sen.
MARANATHA
https://asiakas.kotisivukone.com/files/cuttingedgefinland.kotisivukone.com/13_Joitakin_viisauden_sanoja.pdf
jarrut- Admin
- Viestien lukumäärä : 2981
Similar topics
» Tapio Puolimatka - Viisauden ja tiedon aarteet Kristuksessa II
» Tapio Puolimatka - Viisauden ja tiedon aarteet Kristuksessa I
» Kirja-arvio / Miikka Niiranen / Tapio Puolimatka: Viisauden ja tiedon aarteet Kristuksessa
» Yksin Kristuksessa
» Juha Norolampi Varoituksen sanoja seurakunnille
» Tapio Puolimatka - Viisauden ja tiedon aarteet Kristuksessa I
» Kirja-arvio / Miikka Niiranen / Tapio Puolimatka: Viisauden ja tiedon aarteet Kristuksessa
» Yksin Kristuksessa
» Juha Norolampi Varoituksen sanoja seurakunnille
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ke Marras 06, 2024 7:09 am kirjoittaja vakiokalusto
» Voiko ihminen pelastua "tekemällä voitavansa"? Yksin evankeliumi herättää uskon Kristukseen
Ke Marras 06, 2024 7:05 am kirjoittaja vakiokalusto
» Perisynnin vaikutus, eräitä väitteitä luterilaisen syntiopetuksen pohjalta
Ke Marras 06, 2024 6:57 am kirjoittaja vakiokalusto
» Mikä sytyttäisi kristityn sammuneen rakkauden?
Ke Marras 06, 2024 6:44 am kirjoittaja vakiokalusto
» Osmo Tiililä /Kristitty matkalaisena
Ti Marras 05, 2024 9:19 am kirjoittaja Hellevi
» Raivoisa, voimakas ja yllättävä (Fierce, Strong, and Surprising) :: By Daymond Duck
Ti Marras 05, 2024 8:47 am kirjoittaja vakiokalusto
» Professori Jeffrey Sachs tuhoaa täysin lännen Ukraina-narratiivin joka on valheellinen (VIDEO)
Ma Marras 04, 2024 8:17 am kirjoittaja jarrut
» Henkien koettelu Raamatun mukaan
Su Marras 03, 2024 10:56 am kirjoittaja jarrut
» Brooks Alexander: TULEVA MAAILMANUSKONTO
Su Marras 03, 2024 10:48 am kirjoittaja jarrut