Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Benjamin Turkia // Tee meidät eläväksi
Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa EmptyTi Toukokuu 07, 2024 7:21 am kirjoittaja Hellevi

» Israelissa pitkään asunut Benjamin Turkia: Näen profetioiden toteutuvan
Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa EmptyTi Toukokuu 07, 2024 7:00 am kirjoittaja Hellevi

» Israelin suurin tarve (Israel’s Greatest Need) :: By Daymond Duck
Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa EmptyMa Toukokuu 06, 2024 5:26 am kirjoittaja jarrut

» Mikko Satama // Aamuhartaus maanantai 29.04.2024
Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa EmptySu Toukokuu 05, 2024 9:45 am kirjoittaja Hellevi

» Mikko Satama // Pelottava ja lohduttava Ilmestyskirja
Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa EmptySu Toukokuu 05, 2024 8:25 am kirjoittaja Hellevi

» Mikko Satama: Helluntailainen henkikasteoppi
Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa EmptySu Toukokuu 05, 2024 7:43 am kirjoittaja Hellevi

» Mikko Satama // Naispppeus ja uuden liiton seurakuntaa
Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa EmptySu Toukokuu 05, 2024 7:12 am kirjoittaja Hellevi

»  Benjamin Turkia: Tämä kirjoitus toteutui viime viikolla
Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa EmptyPe Toukokuu 03, 2024 1:20 pm kirjoittaja Rea Aalto

» Pentti Holin vierailu Aamuvieras-ohjelmassa t
Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa EmptyPe Toukokuu 03, 2024 9:17 am kirjoittaja Hellevi

Toukokuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalenteri Kalenteri


Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa

3 posters

Siirry alas

Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa Empty Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa

Viesti kirjoittaja Vierailija Su Toukokuu 02, 2021 7:27 am

Tutkija Kalevi Korento – Rokottaminen on kansanmurhaa




Tällä videolla on rokotteita koskeva osuus tutkija, analyytikko, Kalevi Korennon vierailusta Mikko Kempen ohjelmassa. Kalevi Korento on tehnyt kaikkiaan yli 10 000 tieteellistä analyysia ja tutkimusta kokonaisvaltaisesti aivan laidasta laitaan.

Kalevi on omien sanojensa mukaan suunnannut nyt kirjaimellisesti mikroskooppinsa tähän korona-ajan maailman tilanteen tutkimiseen. Kalevi kertoo tehneensä kaikkiaan yli 6000 tuntia töitä kuluneen vuoden mittaan ja rokote on ollut hänen tekemän työn pääsarkana.

Kalevi vastaa mm. Kempen esittämään kysymykseen: ”Jos sitä virusta ei ole eristetty, niin mitä nämä rokotteet sitten tekevät?”

Kalevi ennakoi, että rokotteiden ottaneilla voi mennä muutama vuosi ennen kuin pahimmat ongelmat ilmenevät. Rokotteista löytyvät 70 eri ainesosaa heikentävät myös selkeästi ihmisen omaa immuniteettijärjestelmää. Koronarokotteiden ainesosat ovat tappavia, ja hän kertoo koronarokotteesta löytyvän myös sellaista ainesosaa, jota käytetään kuolemaan tuomittujen lopetuspiikissä.

Kalevi sanoo lopuksi aivan suoraan, että tämä nykyinen rokottaminen on harkittua kansanmurhaa.

Tästä linkistä pääset katsomaan koko haastattelun, joka kestää 1h 20 min:
https://tokentube.net/v/3137801168/Onko-Koronaa--PCR-testit--L%C3%B6ytyik%C3%B6-Maskeista-Nanopartikkeleja----Kalevi-Korento-

Lisää rokoteaiheisia videoita löydät suomeksi tekstitettyinä tästä: ROKOTE-VIDEOT
https://rapsodia.fi/category/rokote-videot/


https://rapsodia.fi/tutkija-kalevi-korento-rokottaminen-on-kansanmurhaa/#comment-436

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa Empty Kantelu koronahuijauksesta oikeuskanslerille 3.12.2020

Viesti kirjoittaja Vierailija Su Toukokuu 02, 2021 7:31 am

Kantelu koronahuijauksesta oikeuskanslerille 3.12.2020


https://rapsodia.fi/kantelu-koronahuijauksesta-oikeuskanslerille-3-12-2020/


Tämän koko kantelun voit lukea & ladata PDF-versiona TÄSTÄ:

https://rapsodia.fi/wp-content/uploads/2020/12/Kanne_oikeuskanslerille_3.12.2020.pdf


Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa Empty Vs: Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa

Viesti kirjoittaja Rea Aalto Su Toukokuu 02, 2021 10:58 am

Laitan tähän aiheeseen sopivan, Petri Paavolan kirjoituksen hänen sivultaan!
Hän on tutkinut tarkkaan Raamatun valossa tätä rokoteaihetta, sekä yleensäkin lopun ajan merkkejä. ilmestyskirjan sekä koko Raamatun ilmoituksen pohjalta: Kannattaa lukea kokonaan
muiden aiheesta kirjoittajien kanssa, sekä tietenkin itse tutkia mitä Jumalan Sana ilmoittaa!


http://www.kotipetripaavola.com/palautettamotohjelmastajafarmakeiasanasta.html

Rea Aalto

Viestien lukumäärä : 571
Join date : 23.10.2013
Ikä : 74
Paikkakunta : Ruotsi

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa Empty Vs: Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa

Viesti kirjoittaja Rea Aalto Su Toukokuu 02, 2021 1:03 pm

Laitan tähän eri kielillä käännöksen mistä Petri Paavola mainitsee, eli Ilmestyskirja 18 luku jae 23

Englanninkielinen käännös täältä:  

https://www.biblegateway.com/

23 Och aldrig mer ska lampans ljus lysa i dig, och brudgummen och brudens röst ska aldrig höras igen i dig; för dina affärsmän var jordens stora och framstående män, och genom dina trollformler och giftiga charm förleddes alla nationer (förförda och bedragna).

23 And never again shall the light of a lamp shine in you, and the voice of bridegroom and bride shall never be heard in you again; for your businessmen were the great and prominent men of the earth, and by your magic spells and poisonous charm all nations were led astray (seduced and deluded).

23 Eikä koskaan enää lampun valo loista sinussa, eikä sulhasen ja morsiamen ääni enää koskaan kuulu sinussa; sillä liikemiehenne olivat maan suuria ja merkittäviä miehiä, ja taikuuksillanne ja myrkyllisellä viehätyksellänne kaikki kansat johdatettiin harhaan (vieteltyinä ja harhautuneina).

Voiko enää selvemmin sanoa, mistä on kysymys???

Rea Aalto

Viestien lukumäärä : 571
Join date : 23.10.2013
Ikä : 74
Paikkakunta : Ruotsi

Morosus likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa Empty Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä!

Viesti kirjoittaja Hellevi Su Toukokuu 02, 2021 1:19 pm

Jeesuksen sanat:
Katsokaa ettei kukaan teitä eksytä, ovat edelleenkin voimassa.


Amplified Bible, Classic Edition (AMPC)
Ilmestyskirjan 18 luku 22-23 jae sanoo

22 And the sound of harpists and minstrels and flute players and trumpeters shall never again be heard in you, and no skilled artisan of any craft shall ever again be found in you, and the sound of the millstone shall never again be heard in you.

23 And never again shall the light of a lamp shine in you, and the voice of bridegroom and bride shall never be heard in you again; for your businessmen were the great and prominent men of the earth, and by your magic spells and poisonous charm all nations were led astray (seduced and deluded).

suomennos

22 Ja sinä et koskaan enää kuule harppuiden, koittajien, huilunsoittimien ja trumpettien ääntä, eikä minkään ammattitaidon käsityöläistä koskaan löydy sinusta, eikä myllynkiven ääntä enää koskaan kuulu sinussa.

23 Eikä koskaan enää lampun valo loista sinussa, eikä sulhasen ja morsiamen ääni enää koskaan kuulu sinussa; sillä liikemiehenne olivat maan suuria ja merkittäviä miehiä, ja taikuuksilla ja myrkyllisellä viehätyksellänsä kaikki kansat johdatettiin harhaan (vieteltyinä ja harhautuneina).

Kirkko Raamattu 1933/38 sanoo
18:22 Ei kuulla sinussa enää kanteleensoittajain ja laulajain, huilun- ja torvensoittajain ääntä; ei löydetä sinusta enää minkään ammatin taituria; ei kuulla sinussa enää myllyn jyrinää;
18:23 ei loista sinussa enää lampun valo; ei kuulla sinussa enää huutoa yljälle eikä huutoa morsiamelle; sillä sinun kauppiaasi olivat maan mahtavia, ja sinun velhoutesi villitsi kaikki kansat; !

Älkää nukkuko arvoisat lukijat ja kirjoittajat, vaan pysykää hereillä, sillä aika jossa elämme on paha.


Johanneksen evankeliumissa:
Niin Jeesus taas puhui heille sanoen: "Minä olen maailman valkeus; joka minua seuraa, se ei pimeydessä vaella, vaan hänellä on oleva elämän valkeus."

Hellevi
Hellevi

Viestien lukumäärä : 2092
Join date : 13.11.2017

Admin and Morosus like this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa Empty Vs: Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa

Viesti kirjoittaja Rea Aalto Ma Toukokuu 03, 2021 11:59 am

Stiina kirjoitti:I love you  Kumpikin on ehkä käsittänyt toisensa väärin. En minä pokkaa titteleitä, eikä itselläni sellaista ole. Kyllä näillä on koulutuksensa perusteella enemmän arvovaltaa kuin meillä pulliaisilla ja möttösillä. Minusta sinä olet ylpeä ja minä joutunut nöyrtymään, vaikka en olisi tietenkään minäkään halunnut. On tietty tosiasia, että vapaasuuntaisilla ja Paavalin Uskonvanhurskaus opilla ei ole yhteistä tulevaisuutta. Kauheaa!  Joskus nähdään mikä tie pelasti!  Myöhäistä sitten, siksi siitä taisteltava!

Laitan tittelin, että tiedätte ketä ovat. Ovat hyväksyttyjä opettajia minun piireissäni. Muutenhan varastaisin heidän opetuksensa itselleni. Nyt vain olen samaa "henkeä". " Ev.luterilaiselle" on elämän aikana valjennut, että henkimaailmassa on aina Saatana joukkoineen vastassa. Pyhä Henki kirkastaa syntini ja Evankeliumin Kristuksessa. Se kirkastuu Pyhän Hengen avulla Sanasta = Raamatusta. Muu on muuta ja tarpeellistakin.
Minusta sinä ja Morosus vaikutatte selvästi harhassa olevilta miljardien muiden tavoin. Tietenkään lopullista sijoituspaikkaanne ja elämänne pituutta minä en saane tietää ennen kuin tuomiolla. Sori!   Kynsin hampain taistelen oikean uskon puolesta. Toivon, että olen ymmärtänyt teidät väärin niin kuin te minut, mutta uskostani en voi enkä halua luopua. Tästä tulee kyllä paha mieli Sad
(Jos ei Raamatun lukuohje kelpaa, olet omahyväinen fariseus, etkä mitään muuta. Sellainen ei pelastune. Embarassed  Minullakin on tarpeen tullen ilkeä, paha luonne, vaikka itkenkin. Tarvitsen Armoa joka päivä, mutta niin sinäkin ja muut. Olet itse eksyttäjä ja väärin ymmärtäjä. Kukaan ei pelastu omilla töillään yms.)  Jos vielä vänkäät, niin haist. home!

Stiina, mietin tässä mitä pitää tehdä?

Rea Aalto

Viestien lukumäärä : 571
Join date : 23.10.2013
Ikä : 74
Paikkakunta : Ruotsi

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa Empty Vs: Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa

Viesti kirjoittaja Admin Ma Toukokuu 03, 2021 12:18 pm

Stiina

Olen aikoinaan perustanut keskustelufoorumin nimellä vapaasana

Se ei kuitenkaan tarkoita sitä että täällä saisi  haastaa riitaa ja kohdella toisia kirjoittajia kuinka tahansa. En pidä nimittelyistä toisia jäseniä kohtaan, enkä hyväksy sitäkään, että minua haistatellaan ja vieläpä vain siksi että olen eri mieltä !Olen ymmärtänyt että on parempi , että jatkat kirjoittelua muilla foorumeilla!

Ystävällisin terveisin Rea Aalto

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 138
Join date : 23.10.2013
Ikä : 74
Paikkakunta : Ruotsi

https://vapaasana.swedishforum.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa Empty Vs: Mitä sanotte; Rokottaminen on kansanmurhaa

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa