Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
»  Terve järki (Common Sense) :: By Daymond Duck
Yonggi Chon okkulttinen oppi EmptyEilen kello 8:39 am kirjoittaja jarrut

» Amerikka/Ukraina teki terrori-iskun Moskovaan avustajiensa kautta illuministisena '322'-päivänä tappaen ainakin 137 viatonta siviiliä konserttitalossa?![
Yonggi Chon okkulttinen oppi EmptyEilen kello 8:24 am kirjoittaja jarrut

»  Väinö Hotti || HERRAN ODOTTAMINEN
Yonggi Chon okkulttinen oppi EmptyTi Maalis 26, 2024 9:06 am kirjoittaja Hellevi

» Nätti kuva tai + ajatus
Yonggi Chon okkulttinen oppi EmptyTi Maalis 26, 2024 8:28 am kirjoittaja Hellevi

» Profeettakoulu – oikein vai väärin?
Yonggi Chon okkulttinen oppi EmptySu Maalis 24, 2024 9:07 am kirjoittaja Hellevi

» BibelFocus /Ruotsin kirkko tarjoaa okkulttista "hengen kastetta" messussa!
Yonggi Chon okkulttinen oppi EmptySu Maalis 24, 2024 8:37 am kirjoittaja Hellevi

» Katso Ihmistä
Yonggi Chon okkulttinen oppi EmptyPe Maalis 22, 2024 9:53 am kirjoittaja jarrut

» Jerusalemin murhenäytelmä
Yonggi Chon okkulttinen oppi EmptyPe Maalis 22, 2024 9:45 am kirjoittaja jarrut

» Käynti tuonelan portilla
Yonggi Chon okkulttinen oppi EmptyPe Maalis 22, 2024 9:32 am kirjoittaja jarrut

Maaliskuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kalenteri Kalenteri


Yonggi Chon okkulttinen oppi

2 posters

Siirry alas

Yonggi Chon okkulttinen oppi Empty Yonggi Chon okkulttinen oppi

Viesti kirjoittaja Admin Ti Loka 29, 2013 7:07 am

Karismaattinen liike Korealainen Paul Yonggi Cho on tunnettu julistaja, kirjoittaja ja karismaatikko. Chon teologiaa on moni arvioinut okkultistiseksi. ...
www.concordia.fi/luentoja/karismaattinenliike.htm

Karismaattisuuden yhteys okkultismiin (salatiede) on ilmeinen ja käy yhä ilmeisemmäksi, kuten kyseinen julkilausumakin todistaa. Korealainen Paul Yonggi Cho on tunnettu julistaja, kirjoittaja ja karismaatikko. Chon teologiaa on moni arvioinut okkultistiseksi. Cho opettaa ns. visualisointia: ihminen esim. visualisoi eli kuvittelee mielessään menestyvän kirkon tai aviopuolison kasvot ja tämä näky sitten muuttuu lopulta todeksi. Tämä muistuttaa läheisesti ns. positiivista ajattelua, jota meilläkin markkinoidaan. Yhteys Chosta muihin karismaatikoihin kulkee mm. seuraavaa reittiä: Cho - C. Peter.Wagner (Fuller-instituutti, USA, Kirkon kasvu-liikkeen pesäpaikka) - John Wimber - “Toronton siunaus” - karismaattiset ryhmät eri puolilla maailmaa.



Lue! http://www.concordia.fi/luentoja/karismaattinenliike.htm

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 137
Join date : 23.10.2013
Ikä : 73
Paikkakunta : Ruotsi

https://vapaasana.swedishforum.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Yonggi Chon okkulttinen oppi Empty Vs: Yonggi Chon okkulttinen oppi

Viesti kirjoittaja Admin Ti Loka 29, 2013 7:08 am

Mitä sanotte:


Hengellinen sodankäynti ja seurakunnan kasvu

David Yonggi Cho


Rukouksen kautta kristityille on annettu kaikki tarvittava voima saatanaa vastaan. Saatana on voitettu Jeesuksen Kristuksen veren kautta, mutta meille (Jumalan lapsille) on annettu valta heittää hänet ulos Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Jotkut sanovat, että paholainen oli ahkerana Jeesuksen aikoina, mutta ei enää nykyaikana. Kuitenkin näinä päivinä minä sidon ja heitän ulos demoneja enemmän kuin koskaan ennen eläissäni.

Kun Jeesus saarnasi "tehkää parannus, sillä taivasten valtakunta on lähellä", Hän myös heitti ulos demoneja. Hän käski meidän tehdä samoin. Eräs Hänen viimeisimmistä käskyistään meille, Jumalan lapsille, oli, että me heittäisimme riivaajat ulos:

Mark 16:17-19: "'Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä, nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi.' Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle."

Paholainen on Jumalan valtakunnan vihollinen. Hän pyrkii tappamaan, varastamaan ja tuhoamaan. Meidän on puhdistettava itsemme kaikesta demonisesta vaikutuksesta elämässämme. Meidän sidottava nämä pahat henget Jeesuksen Kristuksen nimessä, ja meidän on vapautettava Pyhä Henki toimimaan Hänen nimessään.

Jumalan palvelija, joka ei heitä ulos riivaajia ennen palvelustyötään, tulee kokemaan esteitä palveluksen työssään. Minä sidon aina estävät henget toimistossani ennen kuin astun saarnastuoliin. Ilman Jumalan voimaa nämä demoniset henget eivät lähde, mutta rukouksen kautta ne heitetään ulos.

Japanissa on kenties kahdeksan miljoonaa demonihenkeä. Sinun on tiedettävä, miten demonihenget on sidottava Japanissa, jos mielit saada seurakunnan kasvamaan. Siksi keskimääräisellä seurakunnalla Japanissa on vain 50 jäsentä.

Seurakuntamme lähetti erään naishenkilön Japaniin perustamaan seurakuntaa. Japanissa naispastori on kauhistus. Tämä korealainen nainen oli oppinut Yoidon täyden evankeliumin seurakunnassa, kuinka demonit on sidottava ja heitettävä ulos. Naisella on nyt, kolmen vuoden kuluttua, 500 jäsenen seurakunta, joka kasvaa 20 uudella jäsenellä kuukausittain.

Minä sain valtavan opetuksen rukouksen voimasta. Olin masentunut, vaikka luulin, että olen vain väsynyt. Aloin toivoa, etten olisi Jumalan palvelija lainkaan. Ajattelin työni kovuutta, esimerkiksi sitä, että heti sunnuntaisaarnan jälkeen minun oli aloitettava toisen saarnan valmistelu seuraavaa sunnuntaita varten. Rukous oli hyvin raskasta ja vaikeaa.

Tulin kotiini eräänä iltana, ja vaimoni oli vuoteessa kuorsaamassa. En voinut nukkua, vaan ajattelin "miten rumalta hän näyttää". Menin toiseen huoneeseen ja valitin Jumalalle kohtaloani.

Odotin epätoivoisesti apua; rukoilin hartaasti ja vaadin Jeesuksen Kristuksen veren voimaa. Aivan yhtäkkiä kuulin tuulenpyörteen äänen, ja olin hetkessä vapaa demonihengestä, joka oli painostanut minua niin pitkään.

Sanoin itselleni "olen iloinen, että olen Jumalan palvelija". Oi sitä vastakohtaa; tunsin itseni niin iloiseksi. Menin takaisin makuuhuoneeseen ja katsoin vaimoani. Hän näytti niin rakkaalta, ja ajattelin "miten onnellinen olen, kun minulla on näin kaunis vaimo".

Minä todella koin, mikä ero syntyy, kun sidon ja heitän ulos painostavat demonit. Nyt, aina ennen kuin menen kotiin, minä puhdistan itseni kaikista demonisista hengistä.

Olen saanut suuren avun Herralta, kun sidon ja heitän ulos riivaajat ja vapautan Pyhän Hengen voiman elämääni ja palvelustehtävääni.

Jos minä en rukoile, demonit pysyvät kanssani ja imevät minusta hengellisen voimani. Kun rukoilen, tuo demoninen vaikutus lähtee minusta. Niinpä myös sinun on sidottava ja heitettävä ulos demonit joka päivä omasta elämästäsi ja palvelustyöstäsi saadaksesi seurakunnan kasvamaan.

Minulla on yli 600 vanhinta ja noin 80 000 diakonia. Minä aina sidon jokaisen hajottavan hengen, joka on saattanut tulla työntekijäkokouksiimme.

Meillä on ihmeellinen yhteys, koska me sidomme jokaisen estävän hengen seurakunnastamme. Minulla on tämä suuri seurakunta, koska rukoilen ja heitän ulos demonit Jeesuksen Kristuksen nimessä.

Minä rukoilen, koska Jumala vastaa rukouksiin. Jos en rukoile, Hän ei vastaa. Hän ei vastaa työhöni eikä tee väkevää työtään niissä asioissa, joita en ole kattanut rukouksellani. Vain niissä töissä, jotka katan rukouksella, Pyhän Hengen voima saa aikaan muutoksen.

Rukous on kuin tietyn alueen pommitus Pyhän Hengen voimassa. Monia sotia on voitettu ilmaylivoiman kautta; sama koskee seurakunnan kasvua.

Seurakunnan kasvu on helppoa, kun rukoilemme Herran läsnäolossa uskon täyteisiä rukouksia, jotka ovat keskittyneet Herran sydämeen Hänen kansansa ja Hänen työnsä puolesta. Silloin Jumalan voiman kirkkaus alkaa vaikuttaa ja tuo suuren voiton elämääsi ja palvelustyöhösi.

Teksti: Kyösti Malmirae 12.2.2000


Viimeinen muokkaaja, Admin pvm Ma Huhti 07, 2014 2:39 pm, muokattu 1 kertaa

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 137
Join date : 23.10.2013
Ikä : 73
Paikkakunta : Ruotsi

https://vapaasana.swedishforum.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Yonggi Chon okkulttinen oppi Empty Vs: Yonggi Chon okkulttinen oppi

Viesti kirjoittaja Admin Ti Loka 29, 2013 7:12 am

Kopioita vanhalta msn vapaasana foorumilta:


Paranemisihmeitä ennen ja nyt lähettänyt Leo Salmela
[muut aiheet] 02.05.2003 07:21

Mielikuvatyöskentelyn mahtavasta voimasta kertoo katkelma kotisivuiltani:

'Syyskuulla 1979 olin Helsingissä eräässä seminaarissa, jossa yhtenä seminaarin luennoitsijana oli Etelä-Korealainen Paul Yonggi Cho, joka kertoi omista nuoruusvuosiensa dramaattisista vaiheista:

Ennen Korean sotaa 1950-luvulla hän oli ollut 20-vuotias kaveri ja sairastunut kuolemanvakavasti. Norjalaisessa lähetyssairaalassa suoritetuissa tutkimuksissa oli todettu, että hän sairasti vakavaa keuhkotuberkuloosia. Toisessa keuhkossa oli ollut ammottava aukko ja toinenkin keuhko basillien pahoin turmelema. Päivät pitkät hän oli yskinyt verta ja kun mitään ei ollut enää tehtävissä, hänelle oli annettu 'ultimaatumi', vain puoli vuotta elinaikaa, ja lähetetty kotiin kuolemaan.

Kuolinvuoteellaan hän oli buddhalaisena lukenut päivät pitkät rukouksia Buddhalle ilman minkäänlaista tulosta. Lopulta hän oli kyllästynyt ja vaihtanut 'jumalaansa'. 'Minä olen koko ikäni ollut buddhalainen, ja nyt kun minä apua tarvitsen, niin sinä et auta minua'. Tämän jälkeen hän oli alkanut rukoilemaan tuntematonta Jumalaa: 'Jos maailmankaikkeudessa on tuntematon Jumala, niin auta minua'.

Muutaman päivän kuluttua hänen kotiinsa oli tullut nuori nainen, lähetystyöntekijä jostain läheisellä lähetysasemalta. Käynyt muutamaa kerran ja jätettyään koreankielisen Raamatun Paul Yonggille oli mennyt menojaan.

Tätä Raamattua hän oli alkanut omin avuin ja omalla ymmärryksellään tutkimaan ja löytänyt siitä 'Vuoria siirtävän uskon periaatteet'. (Samat kuin itse olin oivaltanut 1960 luvulla). Näitä periaatteita hän oli alkanut toteuttamaan omassa elämässään. Hän oli alkanut uskomaan, että on täysin terve. Vaikka makasi edelleenkin kuolinvuoteellaan ja yski verta, hän oli puhunut kaikille, että 'minä olen parantunut' ja tämä usko ja uskon mukainen puhuminen olivat johtaneet siihen, että hän oli myös parantunut sairaudestaan. Puolen vuoden kuluttua hänet oli tutkittu samassa norjalaisessa lähetyssairaalassa ja todettu täysin terveeksi......'

http://www.hypnologia.com/en/forum/viesti.php?topic=191&user=general

-----------------------------------------------------------------------------------------


Lähettäjä: HelleviRaitosalo Lähetetty: 21.2.2006 21:54


Kiitän tilaisuudesta jakaa todistukseni G12 liikkeestä, jota myös ... ... ja tuo sen näkyväisten piiriin" (tämä on sekoitus Kenneth Hagin & Copeland'in uskonsana-oppia ja okkulttista visualisointia Yonggi Cho'lta Koreasta). ...

www.sunpoint.net/~patato/g12c.html - 38k - <NOBR>Välimuistissa - Samankaltaisia sivuja</NOBR>
[ Lisää tuloksia kohteesta www.sunpoint.net ]


Lähettäjä: Alex Lähetetty: 28.8.2006 16:51
Rauhaa,

minäkin olin uskoontuloni alussa Yonggi Chon kirjan nimeltä
The Fourth Dimension (Neljäs Ulottuvuus) innoittama.
Siinä Cho kertoo, kun Sogagagkai-munkit tekivät ihmeitä
jollain tekniikalla, mutta kristittyjen keskuudessa ihmeet
olivat harvinaisempia, niin Cho "oivalsi", että siinäpä syy
kristittyjen voimattomuuteen.
Niimpä hän alkoi soveltaa tekniikkaa seurakunnassaan
saadakseen Jumalan toimimaan "uskollaan".
Ja näitä tekniikoita on erilaisia nykyään tarjolla moneltakin
"hengen" mieheltä tai naiselta.
En silloin nähnyt siinä mitään väärää, kun olin vastakääntynyt.
Mutta Jumalapa ei ole vain jokin voima, joka on jonkin-
laisen manipulointi lain alainen, jota voidaan käyttää
oman halun mukaan.
Näen sellaisen Jumalanpilkkana.
Jumala on elävä ja pyhä persoona, joka toimii meissä
oman halunsa mukaan, jos meillä on yhteys Häneen
Kristuksen sovitustyön kautta.
Jumalan voiman salaisuus on kätketty Kristukseen ja
ilmenee heikkoudessamme, eikä vahvuudessamme.

Siunausta,
t. Alex



------------------------------------------------------------------- Vastaa
Suosittele Poista Viesti 6/12

Lähettäjä: ReaAalto2 Lähetetty: 28.8.2006 17:34
Alex

Näin on minullekin käynyt uskoni alkutaipaleella, kun luotin vanhoihin jo kauan uskossa olleisiin helluntailaisiin, Göteborgin suomalaisessa helluntaiseurakunnassa.Silloin -70 luvun puolivälissä ja jälkeen oli muotia lukea kaikkia niitä "uusia oppeja" joita muka joillekin oli Raamatusta ilmoitettu, kuten Kathryn Kuhlmann, ja juuri Cho:n oppi.
Minä olin ihan innoissani, kun sai muka pyytää Jumalalta mitä halusi !

Kamalaa näin jälkeenpäin ajatella!
Eihän lapselle kunnon vanhemmatkaan anna kaikkea mitä he pyytävät ja vaativat.
Jumalako olisi sitten tyhmän ihmisen kaltainen, tai jonkinlainen joulupukki, jolle voi toivomuslistoja ladella?





---------------------------------------------------------------------------
Vastaa
Suosittele Poista Viesti 7/12

Lähettäjä: Tjh219q3 Lähetetty: 6.9.2006 17:06



Me olemme ylistäneet kirkoissamme vai uskoa, ja luulleet tulevamme sillä autuaaksi - vaikka olemme hyljänneet Jeesuksen Kristuksen opin!..Meidän tulisi muistaa se seikka, että me emme voi tehdä mitään oman pelastuksemme suhteen, vaan Jumala tekee, Hän tekee vain, Jumala voi rakastaa, uhrautua palvella ja sääliä. Jumala tahtoo löytää ITSENSÄ meissä. Jumala sanoi Jeesuksessa: Minä se olen joka puhun, ei liha ja veri voi ilman Minun tahtoani todistaa! Lihan ja veren todistuksella ei ole mitään arvoa ne ovat kuolleita tekoja ja lauseita. Koettakoon ihminen todellisella "tunteella" sanoa itselleen - Minä rakastan yhdentekevää kuinka minun itseni käy? Minä en mitään kaipaa: Niin me huomaamme kuinka pahatahto katoaa, ja *Rakkaus kuohuu esiin hänen sydämestään. Mutta Rakkauden täytyy kasvaa Pyhän Hengen eli (ymmärrykse ja viisauden voiman kautta, joka ei koske persoonallista pyydettä. siihen ei voi tarttua karkein käsin. Kun ihminen luotiin, niin ilmoitettiin hänelle hänen rajoituksensa. Hän ei saanut syödä hyvän ja pahan tiedon puusta. Mutta kun nyt ihminen söi kuitenkin "hyvän niinkuin pahankin tiedon puusta, lankesi hänelle velvollisuus valita "Hyvä", koska meille lankesi tuo vastuu, tuon tiedon syyn kautta, niin sen tähden meille kuuluu hyväön valinnan velvoite. Siksi tämä on juuri ihmisen ongelman perus kysymys, joka on ollut kautta aikojen vaikeimmin ratkaistava ongelma: Esimerkkinä julmat hirvittävät sodat ympäri maailmaa.






---------------------------------------------------------------------------
Vastaa
Suosittele Poista Viesti 8/12

Lähettäjä: antiNKristus Lähetetty: 14.11.2006 20:32



Tjh:lle. Mitä sotiin tulee, niin ... Herra antaa, kuten Sana sanoo, kansoja - Israelin edestä. Siihen liittyen moni suursota on väistämätön. Esim natsijulmuuksien kautta Herra perusti nykyisen Israelin. Irakin ja Iranin vastaiset sodat taas liittyvät siihen, että Raamatun mukaan Israel on oleva MERKKINÄ maailman loppuun asti eli Israel pysyy, vaikka koko maailma keinottelisi sitä vastaan. Tämä ei johdu, kuten Raamattu sanoo, juutalaisen kansan erinomaisuudesta - vaan siitä, että Israelin Jumala on uskollinen omalle nimelleen.





-------------------------------------------------------------------------
Vastaa
Suosittele Poista Viesti 9/12

Lähettäjä: antiNKristus Lähetetty: 16.11.2006 19:20





(Sama liitetiedostona ehkä selkeämmässä muodossa)Yonggi Cho:lla pallo hukassa - vai meilläkö?

Okkulttisia piirteitäkö maailman helluntaiseurakuntien kattojärjestön puheenjohtajan opetuksessa? Kenties, mutta ei ole taikuuden harjoittajilta saanut oppiaan. Jeesus oli ensimmäinen, joka opetti mm. u u d e s t i s y n t y m i s e s t ä. Onhan tässä okkultismin piirteitä yhtä lailla kuin Hengen kasteen opettamisessakin.
Raamatusta käy ilmi, että Jeesuksen oppi persutuu I l m e s t y s t i e t o o n. Jeesus vakuutti Pietarin saaneen en ylhäältä, ei ihmisiltä. Pavaavali ei kysellyt Jeesuksen seurasa olleilta, vaan sai sen ylhäältä. Miksi Isä ei saisi tänään puhua, varsinkaan johtajille?

Kun Jeesus muovailee savea, sylkäisee siihen ja heittää sen sokean silmille – ei siinä ole okkulttisia piirteitä sinänsä – mutta kun sokea alkaa nähdä …!Ihmekös, että karismaattisuutta pilkkaavat okkultismiksi kaikki ne, jotka eivät sielun tai ruumiin parantumista tarvitse.
K i t a r a oli muinoin okkulttinen soitin. Vasta sitten, kun seurakunta alkoi sitä tarvita, se yhtäkkiä muuttui pyhäksi. Esimerkkejä olisi loputtomiin siitä, kuinka tuomitsemme kaiken sen, mitä emme henkilökohtaisesti tarvitse. Emmehän me Raamattuun usko, vaan oman aikakautemme tulkintaan Raamatusta sekä omaan ”korvasyyhyymme”.
Vapaasana on vapaasana vasta sitten, kun rakkaus saa vapauttaa muodostamaan itseellisiä mielipiteitä, ei lainattuja. Ei se ole vapautta, että täytyy herjata karismaattisuutta. Tässä tulee mieleen, että adventistit ja lestadiolaiset ovat liikkeellä. Muistan aina, kuinka Reinhard Bonnke kävi meillä Turussa karismaattisessa konferenssissa ja piikkiöläiset adventistit jakoivat kaikkien, (satoje), autojen tuulilasiin paksun paperinipun, jossa todisteltiin, kuinka ns. yhteiskristillisyys on saatanallista – okkulttista siis.

En ainakaan minä ole havainnut mitään raamatunvastaista supersaarnaajien opetuksessa, vaikka se ehdoton esiintymistyyli ei minua miellytäkään. Paitsi että tuota petollista kymmenysoppia minä hämmästelen. Kun Uudesta Testamentista ei löydy sitä oppia, niin sitten kaivetaan menneisyydstä. Mutta ehkä se mielletäänkin antamiseksi, uhraamiseksi. Sitten se on OK. Ei vaikuta Isä vaivautuneelta, minä kylläkin.
Isän tulisi kaikki kunnia saada, ei Jeesuksen, niinkuin Raitosalo väittää. Eikä Pyhän Hengen ts. ”Jeesuksen Hengen”. Mutta vähät siitä, sillä ”Minä olen” on ”täydellisesti yhtä”. Kaikki kunnia menee Isälle kuitenkin. Yllättävän vähän jotkut tuovat esiin Jeesusta Armonruhtinaana ja Jumalaa hyvänä Isänä. On turhauttavaa moittia loputtomia harhaoppeja; parempi tuoda esiin parempaa. Raamattu on kokonaisuus ja osatotuus ei ole mikään totuus.



--------------------------------------------------------------------------

Vastaa
Suosittele Poista Viesti 10/12

Lähettäjä: antiNKristus Lähetetty: 16.11.2006 19:23
Siis tässä l i i t e t i e d o s t o n a se ... että helluntailaisten nokkamies muka okkultisti.

Yonggi Cho.doc

--------------------------------------------------------------------------



Vastaa
Suosittele Poista Viesti 12/12

Lähettäjä: HelleviRaitosalo Lähetetty: 17.11.2006 20:10



AntinKristukselle

Sanot:
Raamatusta käy ilmi, että Jeesuksen oppi persutuu
I l m e s t y s t i e t oon. Jeesus vakuutti Pietarin saaneen sen ylhäältä, ei ihmisiltä. Paavali ei kysellyt Jeesuksen seurassa olleilta, vaan sai sen ylhäältä. Miksi Isä ei saisi tänään puhua, varsinkaan johtajille?



Johanneksen evankeliumi:
1:1 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala.
1:2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
1:3 Kaikki on saanut syntynsä hänen kauttaan, ja ilman häntä ei ole syntynyt mitään, mikä syntynyt on.


Jeesus on Jumalan Elävä Sana! Ei mikään ilmestystieto!

Mitä ilmestystietoa Jeesus olisi tarvinnut, joka tiesi kaiken?

Miksi Isä ei saisi tänään puhua, varsinkaan johtajille

Jumala puhuu KAIKILLE SANANSA KAUTTA, Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa!

Jos tarkoitat jotakin muuta puhumista,

mitä se voisi olla?


Viimeinen muokkaaja, Admin pvm Ma Huhti 07, 2014 2:41 pm, muokattu 1 kertaa

Admin
Admin

Viestien lukumäärä : 137
Join date : 23.10.2013
Ikä : 73
Paikkakunta : Ruotsi

https://vapaasana.swedishforum.net

Takaisin alkuun Siirry alas

Yonggi Chon okkulttinen oppi Empty Vs: Yonggi Chon okkulttinen oppi

Viesti kirjoittaja Rea Aalto La Marras 09, 2013 4:54 pm

David Yonggi Cho, korealainen pastori oli heinäkuussa 2013 Livets Ord:n ( Elämän sana)
kesäkonferensissa puhujana. Livets Ordin sivulta:  hän opettaa mm näin:

David Yonggi Cho betonade också betydelsen av vilka ord man väljer att säga.
– Du ändrar din värld genom de ord du talar. Genom att tala negativt förstör du, men om du säger att jag är rättfärdig, blir rättfärdighetens kraft förlöst in i ditt liv. Genom att säga att genom hans sår är jag helad, blir helandekraft förlöst i ditt liv, sa Cho som också predikade på torsdagskvällen efter fredagstidningens pressläggning.

Yonggi Cho opettaa että on suurta merkitystä sillä mitä sanoja sanomme!
-" Muutat maailmasi, niiden sanojen kautta mitä sanot Jumalalle!
Negatiivisten sanojen puhuminen tuhoaa
mutta jos sanot että olet vanhurskas, silloin vanhurskauden voima vapautuu elämässäsi!
Sanomalla että hänen haavojensa kautta olen parannettu, silloin
parantumisen voima vapautuu elämässäsi."


Sanon, että tällainen opetus on selvää okkultismia.
Raamattu ei missään opeta näin!

Rea Aalto

Viestien lukumäärä : 566
Join date : 23.10.2013
Ikä : 73
Paikkakunta : Ruotsi

Takaisin alkuun Siirry alas

Yonggi Chon okkulttinen oppi Empty Vs: Yonggi Chon okkulttinen oppi

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa