Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
»  Terve järki (Common Sense) :: By Daymond Duck
tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia EmptyEilen kello 8:39 am kirjoittaja jarrut

» Amerikka/Ukraina teki terrori-iskun Moskovaan avustajiensa kautta illuministisena '322'-päivänä tappaen ainakin 137 viatonta siviiliä konserttitalossa?![
tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia EmptyEilen kello 8:24 am kirjoittaja jarrut

»  Väinö Hotti || HERRAN ODOTTAMINEN
tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia EmptyTi Maalis 26, 2024 9:06 am kirjoittaja Hellevi

» Nätti kuva tai + ajatus
tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia EmptyTi Maalis 26, 2024 8:28 am kirjoittaja Hellevi

» Profeettakoulu – oikein vai väärin?
tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia EmptySu Maalis 24, 2024 9:07 am kirjoittaja Hellevi

» BibelFocus /Ruotsin kirkko tarjoaa okkulttista "hengen kastetta" messussa!
tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia EmptySu Maalis 24, 2024 8:37 am kirjoittaja Hellevi

» Katso Ihmistä
tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia EmptyPe Maalis 22, 2024 9:53 am kirjoittaja jarrut

» Jerusalemin murhenäytelmä
tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia EmptyPe Maalis 22, 2024 9:45 am kirjoittaja jarrut

» Käynti tuonelan portilla
tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia EmptyPe Maalis 22, 2024 9:32 am kirjoittaja jarrut

Maaliskuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kalenteri Kalenteri


Tauno Rantalan profetia

2 posters

Siirry alas

tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia Empty Tauno Rantalan profetia

Viesti kirjoittaja Rea Aalto Ti Loka 29, 2013 7:52 pm

Mitä mieltä olet, onko Raamatun totuuden mukainen?

Tauno Rantalan profetia 17.11.2007
Suomen kansalle!

Näin sanoo Herra: Minä olen sama Jumala, joka aikaisemminkin olen puhunut tämän maan päättäjille ja kansalle etsikkoajasta saman profeettani kautta.
Minä olen katsellut, kuinka tämä kansa ja yksilöt elävät syvällä syntielämässä. Ei ole Jumalan pelkoa. Tosin on tässä kansassa pieni joukko, joka pelkää ja rukoilee Jumalaa siunaten myös omaisuuskansaani Israelia.

Nyt on tultu sille rajalle, että synnin mitta on tullut täyteen. Minä en voi sietää enempää. Ja Minä Herra päätökseni mukaan annan tulla tähän maahan ahdingon ajan ja samalla otan pois tätä korkeaa elintasoa. Minä arvostan niitä, jotka vievät elintarpeita toisiin maihin, että ei niin paljon ruokaa menisi hukkaan.

Tulee ahdinko, joka näkyy ja kuuluu joka päivä. Verenvuodatusta en anna tulla. Minä annan tämän ahdingon tulla hyvin äkkiä.

Siihen ei ehdi apuun EU eikä YK, koska se tulee Minulta.

Silloin kun tämä tapahtuu, te käytte polvillenne ja alatte huutaa minun puoleeni. Niinä päivinä Minä herätän synnin tunnon ja silloin te heräätte tekemään parannusta Jumalan pilkasta, kaikista haureuksistanne, juoppouksistanne, saatanan palvonnastanne, öisistä orgioistanne, alastomuuksistanne ja hirvittävistä synneistänne.

Minun pitäisi kohta pyytää anteeksi Sodoman ja Gomorran kansalta, jotka Minä hävitin syntielämän tähden, jos en puuttuisi tähän kauheaan elämän menoon. 1. Moos. 19:15-29.

Minä annan mahdollisuuden kääntyä pois pahuudestanne. Sillä Minulle ei ole mieleen jumalattoman kuolema, vaan kun hän kääntyy pois pahuudestaan, niin hän saa elää. Hes. 18:23.

Minä nostan miehiä ja naisia, jotka varustan sellaisilla armolahjoilla ja valtuuksilla, että kaduillakin kulkevia, synnintunnossa olevia ja myös sairaita he julistavat vapaiksi ja terveiksi.

Ne ovat niitä päiviä, jolloin rukoilijoiden rukouksiin vastataan ja korjataan satoa Jumalan valtakuntaan. Monia tunnustekoja ja ihmeitä Minä teen ja osoitan epäuskoisellekin ihmiselle, että on olemassa elävä Jumala, jolle ei ole mikään mahdotonta.

Minä rakastan niin paljon tätä kansaa, että Minä armossani tämän kaiken teen, tutkien jokaisen ihmisen henkilökohtaisesti, tahtooko hän tulla minun tyköni ja pelastua iankaikkiseen elämään.

Minä olen antanut Poikani Jeesuksen kuolemaan, että jokaiselle, joka Häneen uskoo, annetaan Poikani veren kautta synnit anteeksi.

Tämä on Minun sanomani tälle kansalle tulevista päivistä. Herra ei tee mitään ilmoittamatta siitä palvelijoillensa profeetoille.

Muistiin merkinnyt Espoossa 17.11.2007

Tauno W. Rantala

saarnaaja

Rea Aalto

Viestien lukumäärä : 566
Join date : 23.10.2013
Ikä : 73
Paikkakunta : Ruotsi

Takaisin alkuun Siirry alas

tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia Empty Vs: Tauno Rantalan profetia

Viesti kirjoittaja Rea Aalto Ti Loka 29, 2013 7:53 pm

Lisää Tauno Rantalan omia profetioita:

20.1.2009

Tauno Rantalan profetia 16.1.2009 Suomen kansalle, piispalle, pääministerille, sairaalle johtajalle ja kavalluksen tehneelle johtajalle

Saarnaaja Tauno Rantala oli TV7:n toimitusjohtajan, Martti Ojareksen vieraana Isännän pöydässä –ohjelmassa 16.1.2009. Rantala sai sanoman Jumalalta. Kirjoitin Rantalan profetian pääkohdat muistiin. Ohessa lyhyt tiivistelmäni sanomasta. Koko profetia on katsottavissa ja kuunneltavissa osoitteessa.

Jumalan profetia Suomen kansalle

Aamos 3:7

”Sillä ei Herra, Herra tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.”

Sinä Suomen kansa elät syvällä synnissä. Minä olen lähettänyt monia voimallisia sanansaattajia, mutta sinä et ole
ottanut vastaan ilmoitustani. Kun et ole ottanut hyvinä päivinä minun sanaani vastaan, niin minä joudun nöyryyttämään sinua.

Minä annan herätyksen suoraan taivaasta. Kukaan ihminen tai mikään herätysliike ei saa siitä kunniaa. Minä itse laitan liikkeelle kansan syvät rivit.

Suomen ylle lankeaa vanhurskauden sade. On oleva paljon syntejään itkeviä ihmisiä. Tuon samalla esiin ihmeitä ja merkkejä. Sanon tämän ennalta. Voimallinen herätys on tulossa. Olkaa silloin valmiit auttamaan syntejään itkeviä ihmisiä.

Minä suren pappeja ja piispoja, jotka eivät puutu siihen, mitä kansanne keskuudessa tapahtuu. Sinä piispa, joka et ole ollut uskollinen minun sanalleni, vaan olet mennyt joukkohengen mukaan, julista jälleen minun sanaani rohkeasti.

Suomeen tulee ennen näkemätön herätys. Apostolisessa voitelussa jopa kuolleita herää elämään.

Sinä pääministeri, olet ollut Jumalan puhuttelussa. Sinun tulisi kääntyä Herrasi puoleen, jotta voit olla esimerkkinä kansalle. Sinun tulee tulla uskoon. Monet katsovat sinuun, kun tulet uskoon.

Yksi Suomen kansan johtomiehistä on sairas. Herra parantaa hänet. Hänestä tulee valokynttilä.

Sinä johtomies, joka olet tehnyt suuren kavalluksen, joka ei ole tullut vielä ilmi, tunnusta asia ja tee parannus. Kavallus tulee julki.

Rea Aalto

Viestien lukumäärä : 566
Join date : 23.10.2013
Ikä : 73
Paikkakunta : Ruotsi

Takaisin alkuun Siirry alas

tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia Empty Vs: Tauno Rantalan profetia

Viesti kirjoittaja Rea Aalto Ti Loka 29, 2013 7:55 pm

Tauno Rantala on yksi näistä "suurten herätysten" ennustajista.
Raamatun mukaan ei ole tulossa mitään suurta herätystä, vaan suuri eksytys, jonka keskellä juuri nyt elämme.

Ihmisiä kyllä pelastuu siellä ja täällä, mutta mitään massaherätystä ei Raamattu ilmoita tapahtuvan.
Jos apostolisena aikana oli suuria herätyksiä, ei se silti anna oikeutta alkaa matkia, että muka nytkin niitä olisi.
Se on vain kaikkien näiden eksyttäjien yksi vetonauloista, ihmeparantumisten lisäksi.

Olkaamme nöyriä ja uskokaamme Jumalan oman sanan ilmoituksiin
sillä turha on elää kuvitelmissa ja luuloissa ja turhissa toiveissa.
Ne johtavat vain suuriin pettymyksiin ja voi viedä lopulta uskonkin mennessään.

Minulle henkilökohtaisesti riittää se valtava armo mikä on minua syntistä kohtaan tullut, että saan olla uskossa ja saanut syntini anteeksi.
Jumala on armossaan pitänyt minut uskossa antamalla koetuksia ja vaikeuksia, joista olen kiitollinen, sillä ne ovat saaneet minut huutamaan Jumalan puoleen päivittäin.

En kaipaa mitään menestystä enkä muutakaan maallista rikkautta tai mainetta ja kunniaa, mitkä kaikki on vain roskaa sen rinnalla, mitä Jeesus Kristus on tehnyt puolestani ja kaikkien ihmisten puolesta, kelle vain kelpaa tämä pelastus.

Rea Aalto

Viestien lukumäärä : 566
Join date : 23.10.2013
Ikä : 73
Paikkakunta : Ruotsi

Takaisin alkuun Siirry alas

tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia Empty Vs: Tauno Rantalan profetia

Viesti kirjoittaja Rea Aalto Ti Loka 29, 2013 7:58 pm


Kopio vanhalta foorumilta:

Angelos

Liittynyt: 07 Jou 2010
Viestejä: 2



Shalom kaikille!

Uutena vapaasanan kirjoittajana kommentoisin Tauno Rantalaa ja hänen profetioitansa:

Olen tullut tuntemaan ko. henkilön vuosien saatossa, kun hän on vieraillut tilaisuuksissamme puhujana. Silloin elettiin nk. nauruherätyksen aikoja ja Tauno oli kovasti innoissaan, ainakin silloin ko. ilmiöstä ja hekotteli itsekin aina rukoustilanteissa, niinkuin ajan henkeen kuului ja kuuluu vieläkin niissä uuskarismaattisissa piireissä.
Siis, sama henki kuin torontolaisuudessa ja muissa villitsevien henkien kokouksissa.
Jos tilanne ei ole mihinkään hänen kohdallaan muuttunut, olisin varovainen ja kehoittaisin muitakin varomaan ko. "profeettaa". Ainakin tutkiskelemaan ja arvioimaan ennen johtopäätöksiä.

Häneltä on tullut paljon profetioita, jotka eivät ole täyttyneet, joten eikö sekin ole jo väärän profeetan merkki.

Olen sitä mieltä, että Raamatusta saa lukemattomasti hyviä "hengellisiä" puheita, jotka saavat kuulijan uskomaan, että puhuja on Jumalan mies, vaikka niissä puheissa ei ole sanaakaan evankeliumia.
Kannattaa kuulostella sisältyykö saarnoihin sanoma ristiinnaulitusta Jeesuksesta Kristuksesta. Jos ei, niin ei Raamatun Jumalan ihmeet ja merkitkään silloin seuraa puhuttua sanaa. Ihmeet ja merkit tulevat silloin toisesta lähteestä, toisesta hengestä.

Mark. 16:15 "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa EVANKELIUMIA kaikille luoduille.... Ja jae 20 "ja Herra vaikutti heidän kanssaan ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta".

Jumalan armoa ja rauhaa kaikille!
_________________

Rea Aalto

Viestien lukumäärä : 566
Join date : 23.10.2013
Ikä : 73
Paikkakunta : Ruotsi

Takaisin alkuun Siirry alas

tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia Empty Profetiat

Viesti kirjoittaja voinas Su Marras 10, 2013 12:33 pm

Suurimmaksi osaksi nämä nykyprofetiat ovatkin oman sieluelämän tuotetta, näitä ns. profeettoja ja heidän sanomaansa kun vähän lueskelee, niin ne ovat kaikki samankaltaisia.
Ensin on kansakunnan syntien selkkaamista ja lopussa hunajaa ja lupauksia.
Raamatullisen profetian luonne ja sisältö puuttuu täysin, profetiat Raamatussa korottavat aina Kristusta, Pyhä Henki ei toimi koskaan tätä Jumalan Sanan ilmoittamaa periaatetta vastaan.
No

voinas

Viestien lukumäärä : 19
Join date : 10.11.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia Empty Tauno Rantalan kertoma kuolleista herättäminen Kiteellä!

Viesti kirjoittaja Vierailija La Heinä 01, 2017 8:35 am


Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

tauno rantala. - Tauno Rantalan profetia Empty Vs: Tauno Rantalan profetia

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa