Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» BibelFocus // Haluan nähdä armoa enkä uhrauksia
Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta EmptyTänään kello 7:16 am kirjoittaja Hellevi

» Kenttäpiispan tärkeä kannanotto
Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta EmptyEilen kello 9:37 am kirjoittaja jarrut

» Vallankumouksen hedelmät kypsyvät
Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta EmptyEilen kello 9:32 am kirjoittaja jarrut

» Palkkapaimenet ja lampaankorva
Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta EmptyEilen kello 9:02 am kirjoittaja jarrut

» Miten meidän tulee suhtautua uskossa heikkoihin ja niihin, jotka ovat tulossa keskuuteemme?
Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta EmptyEilen kello 8:44 am kirjoittaja jarrut

» Oikea nöyryys Herran edessä
Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta EmptyKe Huhti 24, 2024 9:35 am kirjoittaja Hellevi

» Tiedätkö, mikä on julkisyntija lihan teko?
Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta EmptyTi Huhti 23, 2024 9:17 am kirjoittaja jarrut

» Mikä Pyhän Raamatun mukaan on suurten katastrofien sanoma?
Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta EmptyTi Huhti 23, 2024 9:02 am kirjoittaja jarrut

» JUMALAN VALTAKUNTA TOTEUTUU LUOPUMUKSENKIN KESKELLÄ
Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta EmptyTi Huhti 23, 2024 8:59 am kirjoittaja jarrut

Huhtikuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalenteri Kalenteri


Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta

Siirry alas

Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta Empty Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta

Viesti kirjoittaja jarrut Ma Helmi 24, 2014 10:41 am



Arvioikaa Raamatun Ilmoituksella!
jarrut
jarrut
Admin

Viestien lukumäärä : 2780
Join date : 24.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta Empty PROFETIA SUOMEN KANSALLE

Viesti kirjoittaja Vierailija Ti Helmi 25, 2014 2:26 pm

Kirjallisena:

PROFETIA SUOMEN KANSALLE


   Tämä profetia on tullut sen saajalle näyn muodossa Tukholmassa 28.05.1984. Hän on puhunut alunperin kasetille tämän näyn, joka koskee Suomen tulevaisuutta:

http://www.kolumbus.fi/gematria/profetia.htm


Viimeinen muokkaaja, arkikalusto pvm Ke Helmi 26, 2014 11:55 am, muokattu 1 kertaa

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta Empty Muistaako joku Oulun profetioita?

Viesti kirjoittaja Vierailija Ke Helmi 26, 2014 11:53 am

Muistaako joku Oulun profetioita?

Suomi, sinun pelastuksesi on Minun Poikani veressä (1961)
Oulun profetiaa levitettiin vihkosina uskonnollisissa piireissä ja saatettiin kirjein merkittävissä asemissa olevien tietoon - aina presidentti Kekkosta myöten. Epäviralliseksi äänenkannattajakseen heinoslaisuus sai herätyshenkisen Palavin lampuin -lehden, joka julkaisi profetioita sitä mukaa kun niitä tuli lisää.

Palavin lampuin kokosi Heinosen profetioista pamfletin Suomi, sinun pelastuksesi on Minun Poikani veressä (1961). Kirjaa myytiin yhdeksän painosta, yhteensä 25 000 - 30 000 kappaletta.

Oulun profetian vanhatestamentillinen ehdottomuus ilmensi nostalgista kaipuuta auktoriteettiin maailmassa, joka muuttui yhä moniarvoisemmaksi ja arvaamattomammaksi. Heinosen ensimmäinen, Oulussa 23.8.1960 päivätty ennustus menee suoraan asiaan:

Jos tämä kansa ei tee parannusta ennen vuotta 1962, niin Minä annan tämän kansan vihollisen käsiin, ja kukaan ei pääse pakoon, sillä kaikkia kohtaa sama rangaistus, niin uskovia, kuin niitä, jotka eivät usko. Mutta jos tämä kansa nöyrtyy, niin Minä vielä armahdan.
Jos löytyy 800 000 sellaista, jotka todella ovat puhdistaneet sydämensä Kristuksen, Minun Poikani, verellä, niin minä armahdan tätä kansaa. Mutta jos niitä ei löydy vuoteen 1962, niin se, mitä sanoin, toteutuu. Sanokaa kaikille tämä! Ja kaikki, jotka uskovat tähän ja tekevät parannuksen, saavat armon Minun silmissäni. Totelkaa Minua. Kuunnelkaa, kun Minä puhun. Älkää arvostelko tätä, mitä olen sanonut. Jos arvostelette ja ajattelette, että se ei ole totta, niin Minä rankaisen sellaista ihmistä. Minä rankaisen sitä, joka uskaltaa olla uskomatta tähän. Rangaistus kohtaa häntä.



Lähteitä:

Honkala, Tiiu 2004: Oulun profeetta Laila Heinonen ja ns. heinoslaisuuden synnyttämä keskustelu kirkon piirissä 1960-luvulla. Aate- ja oppihistorian pro gradu -työ. Oulu: Oulun yliopisto.

Suomi, sinun pelastuksesi on Minun Poikani veressä. 1961. Ylivieska: Palavin lampuin.

Tässä videokin :

http://www.yle.fi/elavaarkisto/artikkelit/heinoslainen_heratys_oulussa_27372.html#media=27378






Sama vanhatestamentillinen henki on näissä yllämainituissa muissakin profetioissa, eikös ole omituista, kun elämme armotalouskautta?   Jeesuksen todistus on profetian henki, niin kuinka hänen henkensä puhuisi vanhatestamentillista lakipitoista sanomaa? Pelottolua ja  uhkailua on, ja moni lakiprofeetta sanoo vielä sanomansa päätteksi,  ettei tämän profeetan sanaa saa arvostella. Eikös ole kummallista, kun raamatussa käsketään koettelemaan kaikki profetiat ja ilmestykset!






Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta Empty Vs: Arvioitavaksi; Profetia Kolmannesta maailmansodasta

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa