Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» KRISTILLISEN IHMISKUVAN KATOAMINEN JA KIRKON USKO Sammeli Juntunen
David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista EmptyTänään kello 9:36 am kirjoittaja jarrut

» LUOTU, LANGENNUT JA LUNASTETTU IHMINEN
David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista EmptyTänään kello 9:27 am kirjoittaja jarrut

»  Ihana Totuus
David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista EmptyTänään kello 8:37 am kirjoittaja Hellevi

» BibelFocus // Toinen "peto" kristikunnassa, joka vaarantaa hengellisen terveyden!
David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista EmptyTänään kello 7:43 am kirjoittaja Hellevi

» BibelFocus // Haluan nähdä armoa enkä uhrauksia
David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista EmptyTänään kello 7:16 am kirjoittaja Hellevi

» Kenttäpiispan tärkeä kannanotto
David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista EmptyEilen kello 9:37 am kirjoittaja jarrut

» Vallankumouksen hedelmät kypsyvät
David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista EmptyEilen kello 9:32 am kirjoittaja jarrut

» Palkkapaimenet ja lampaankorva
David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista EmptyEilen kello 9:02 am kirjoittaja jarrut

» Miten meidän tulee suhtautua uskossa heikkoihin ja niihin, jotka ovat tulossa keskuuteemme?
David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista EmptyEilen kello 8:44 am kirjoittaja jarrut

Huhtikuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalenteri Kalenteri


David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista

2 posters

Siirry alas

David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista Empty David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti kirjoittaja jarrut La Joulu 09, 2017 9:02 am


David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista

 
   22-02-14, 20:30

   Kesäkuun 15. päivä 1976 Herra antoi minulle näyn. Menin vuoteeseen vähän ennen puoltayötä. Olin hyvin väsynyt, sillä olin paastonnut ja rukoillut jonkin aikaa. Mennessäni vuoteeseen halusin nukkua. Noin tunnin ajan makasin valveilla ja kääntyilin puolelta toiselle, edestakaisin. Ja sitten aloin taas rukoilla. (sinun kannattaa rukoilla, ellet saa unta.) Aloin puhua Hyvän Jumalan kanssa ja tunsin Hänen voimakkaan läsnäolonsa huoneessa. Äkkiä Herra alkoi näyttää minulle näkyä. Tuntui kun suuri väri - tv olisi tuotu huoneeseen. Ja Herra näytti minulle siinä asioita, joiden kanssa taistelin sydämessäni.

Aluksi näin kartan, joka kuvasi koko Eurooppaa – Iso-Britanniasta Neuvostoliittoon ja Norjasta Lähi-itään. Katselin karttaa jonkin aikaa, ja samalla alkoi tapahtua jotain merkillistä. Pohjoisnorjan väri alkoi muuttua punaiseksi. Ja punainen väri ulottui pohjoisesta aina Norjan keskiosiin asti. Herra mitä haluat näyttää minulle? Sanoin silloin. Herra antoi minun lähestyä tuota kartan osaa. Ja rukoillessani Hän näytti minulle, mitä tapahtuisi. Punainen väri merkitsi kahta asiaa.

Ensinnäkin se merkitsi ihmisten hengellistä uudistumista, ja toiseksi vieraan sotajoukon tunkeutumista maahan. Ja minä näin tuolla alueella tuhansia kommunistien sotilaita, osan Neuvostoarmeijan joukoista. Sitten Herra sanoi minulle, että tämä tulee tapahtumaan hyvin pian. Neuvostoliitto valtaa ja miehittää Norjan pohjoisosat. Miehityksestä tullaan antamaan Euroopassa useita julkilausumia.

Se tulee nostattamaan vilkasta poliittista keskustelua, mutta Jumala näytti minulle, ettei tilanteessa ryhdytä mihinkään toimenpiteisiin. Neuvostoliitto ottaa vallan Norjassa samoin, kuin se otti vallan Tšekkoslovakiassakin.

   Sitten näky muuttui ja jouduin keskelle Eurooppaa. Seisoin, katsellen korkeaa muuria ja aloin vapista. Näin miten muuri alkoi horjua ja murentua. Luulin sen sortuvan päälleni, mutta Henki vei minut vähän kauemmaksi. Katsellessani muuria Herra ilmoitti minulle, että muuri edusti Itä-Saksan ja Länsi-Saksan välistä rajaa.

Minä näin muurin kaatuvan, ja useiden tuhansien sotilaiden juoksevan kiväärit käsissään sen yli. Heitä seurasivat panssarivaunut ja motorisoidut joukot. Herra näytti hyvin selvästi, että kommunistit murtautuisivat muurin läpi ja miehittäisivät koko Saksan. Sitten kuulin kiväärien laukauksia ja rakettien räjähdyksiä. Jotkut näkemistäni ja kuulemistani asioista olivat pelottavia.

   Herra näytti minulle myös, että Euroopassa syttyisi sota ja että Saksa olisi jonkin aikaa neuvostoliittolaisten miehittämänä. Näin myös, että muutkin kommunistiset maat tällä kertaa olivat mukana. Jumalan lapsia alettiin vainota.

Tämä vaino ei ollut ainoastaan fyysistä kidutusta vaan myös henkistä. Jumalan kansaa ivattiin televisiossa samaan aikaan, kun Euroopassa puhkesi sota. Jumalan palvelijoista levitettiin valheita. Herra ilmoitti minulle näyssä, että Euroopassa syntyisi pula elintarvikkeista ja vedestä. Monista sellaisista tarvikkeista, joita meillä on nyt runsaasti, tulee jonkin ajan kuluttua olemaan pulaa.

   Kun sota puhkeaa Euroopassa, tunnustetaan Brysselissä myös, ettei EEC (EU) voi enää toimia ja se lakkautetaan. Tämänkin Herra näytti minulle.

   Herra ilmoitti myös, että sodan puhjetessa Euroopassa brittiläiset joukot vedetään Irlannista ja siirretään manner Eurooppaan. Herra sanoi, että kommunistit pääsevät valtaan. Kaikki Euroopan maat joutuvat mukaan tähän sotaan, mutta vain Saksa ja Norja miehitetään.

   Euroopan sodasta ei tule kuitenkaan pitkä, sillä näin jotakin muuta alkavan tapahtua. Näin Neuvostoliitosta tulevan toisen sotajoukon, joka kulki kohti etelää Israelin vuorille. Tässä joukossa oli paljon ratsastajia ja heidän lisäkseen ja muita motorisoituja joukkoja. Se oli hyvin väkevä armeija.

Jumala osoitti minulle, että Neuvostoliitto lähettäisi nämä joukot Israeliin. Juuri kun tuntui siltä, että joukot olisivat valmiit miehittämään Israelin, näin taivaan avautuvan ja valtavan suuren käden laskeutuvan alas. Se lankesi mahtavien Neuvostojoukkojen ylle lamaannuttaen ne täysin. Ja tuon käden, mahtavan Jumalan käden iskulla tuhottiin koko voimakas Neuvostoarmeija. Jumala on osoittanut suuren Rakkautensa Israelia, omaa kansaansa kohtaan. Jumala taistelee kansansa puolesta.

   Tämän tapahtuessa näin, miten Euroopassa olleet venäläisten joukot siirrettiin nopeasti pois. Kysyin silloin: ”Miksi Herra?” Sitten minä näin näyssä kiinalaisten joukkojen murtautuvan Neuvostoliittoon rajojen läpi, heidän tunkeutuen syvälle maahan ryöstäen, tappaen ja hävittäen. Neuvostojoukot vedettiin Euroopasta pois taistelemaan kiinalaisia vastaan ja voittamaan ne.

   Samalla alkoi Euroopassa tapahtua jotakin muuta. Elintarvikepula paheni ja veden tarve kasvoi kasvamistaan (onko käytetty atomiaseita?) Näin koko manner Eurooppa joutui suurten ongelmien eteen. Kun kysyin syytä Herralta, Hän sanoi: ”Tämä on minun tuomioni käsi, ja käytän parhaillaan näitä asioita vetääkseni ihmiset takaisin yhteyteeni. Aion painaa nämä kansat taas polvilleen.”

   Näin kaikkivaltias Jumala aikoi tehdä.

   Ja minä näin miten ihmeellisiä asioita alkoi tapahtua kaikkialla Euroopassa. Minä näin miesten ja naisten lankeavan polvilleen. Kaduilla, kodeissa, kaikkialla ihmiset huusivat Jumalan puoleen pyytäen apua ja laupeutta. Sain nähdä miten Jumala alkoi vastata ihmisten rukouksiin. Silloin sydämeni alkoi vapista ja henkeni laulaa ilosta.

   Minä näin liekkien laskeutuvan alas taivaasta ja lankeavan kaikkialle Eurooppaan, jokaiseen maahan ja jokaiseen kansakuntaan. Jumala vastasi ihmisten rukouksiin.

   Hän sanoi minulle, että Euroopan kansojen keskuudessa syntyisi ennen näkemättömän laaja herätyksen aalto. Mutta se ei syntynyt ihmisten voimasta vaan Pyhän Hengen työn ansiosta. Olemme puhuneet paljon tulevasta herätyksestä. Olemme ajatelleet siitä paljon ja kuvitelleet millainen se tulee olemaan. Mutta minä sanon teille, että kun Jumalan Hengen tuuli alkaa puhaltaa kansojen keskuudessa tapahtuu paljon sellaista, josta emme osaa edes uneksia. Jumala on kirjaimellisesti antava tämän ajan suurimman herätyksen aallon liikkua kansojen yli myrskytuulen lailla.

   Näin tulen lankeavan maamme ylle. Tuli kuvasi sitä siunausta, jolla Jumala siunaa kansaa, joka vastaa Jumalan kansan rukouksiin. Herra näytti minulle myös jotain, joka järkytti minua syvästi. Kuvittelin nimittäin, että tämä herätys jatkuisi pitkän aikaa. Niin ei tule käymään. Herätys jatkuu aivan lyhyen ajan, ja katoaa yhtä nopeasti, kuin se on syntynytkin.

Viimeisinä aikoina Jumala toimii nopeasti, ja siksi herätyskin on lyhytaikainen. Herätyksen saavuttaessa huippunsa näin jotakin, joka vaikutti lähtemättömästi sydämeeni. Taivaat alkoivat järkkyä ja aueta. Näin Herran Jeesuksen astuvan alas taivaasta (ei tule vielä maan päälle), ja samanaikaisesti tuhannet ja taas tuhannet ihmiset temmattiin yläilmoihin Herraa vastaan. Heidät temmattiin taivaaseen Herran yhteyteen, mutta monet jäivät jäljelle. – Jumala osoitti että tämä herätys merkitsi monien luopioiden kääntymistä uudelleen Jumalan luo, halleluja!

   Seurakunnan ylöstempaamisen jälkeen – silloin ja vasta silloin – alkaa EEC (EU) toimia. Se uudistetaan ja sen toiminta aloitetaan uudelleen.

   Sain nähdä jotain aivan erityistä, joka koskee EEC:tä. Jumala näytti minulle, että EEC ja Israel ovat erityisen hyvissä väleissä, ja tämän yhteisön piiristä nousee Antikristus. Hän joka hallitsee rautaisella otteella hetken aikaa (vaivan aika 42 kk ja vihan aika 42 kk).

   En kuitenkaan toivo, että jäät todistamaan tämän ajan tapahtumia. Soisin sen sijaan, että jokainen teistä selvittäisi välinsä Jumalan kanssa juuri nyt, ollakseen valmis seuraamaan Jeesusta.

   Älä siis odota, että tämä tapahtuu, vaan valmistaudu jo nyt sitä hetkeä varten jolloin Hän tulee. Ja odotus ajan voit viettää toimimalla siten, kuin Jumala haluaa sinun toimivan. Hän haluaa käyttää jokaista lastaan.

   Jumalan lapsien on oltava jatkuvasti valmiit hengelliseen sodankäyntiin. Aina löytyy ihmisiä, jotka meidän on johdettava Jumalan luo. Tämän viimeisen herätyksen tullessa on jokaisen oltava valmis astumaan Jumalan palvelemiseen, johtaakseen kaikki pelastusta etsivät sielut pelastuksen omakohtaiseen kokemiseen.

   David Wilkerson
jarrut
jarrut
Admin

Viestien lukumäärä : 2782
Join date : 24.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista Empty

Viesti kirjoittaja jarrut La Joulu 09, 2017 9:10 am

1Tess. 5:21
---mutta koetelkaa kaikki, pitäkää se, mikä hyvää on; !
jarrut
jarrut
Admin

Viestien lukumäärä : 2782
Join date : 24.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista Empty Vs: David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti kirjoittaja Hellevi Pe Kesä 03, 2022 12:44 pm

sunny sunny sunny
Hellevi
Hellevi

Viestien lukumäärä : 2076
Join date : 13.11.2017

Takaisin alkuun Siirry alas

David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista Empty Vs: David Wilkerson /Pohjolasta alkaa muutos /Näky lopunajan euroopan tapahtumista

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa