Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
»  Terve järki (Common Sense) :: By Daymond Duck
BibelFocus / "Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on tietoa vailla" (Hoos.4:6) EmptyTänään kello 8:39:45 kirjoittaja jarrut

» Amerikka/Ukraina teki terrori-iskun Moskovaan avustajiensa kautta illuministisena '322'-päivänä tappaen ainakin 137 viatonta siviiliä konserttitalossa?![
BibelFocus / "Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on tietoa vailla" (Hoos.4:6) EmptyTänään kello 8:24:59 kirjoittaja jarrut

»  Väinö Hotti || HERRAN ODOTTAMINEN
BibelFocus / "Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on tietoa vailla" (Hoos.4:6) EmptyTi 26 Maalis - 9:06:45 kirjoittaja Hellevi

» Nätti kuva tai + ajatus
BibelFocus / "Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on tietoa vailla" (Hoos.4:6) EmptyTi 26 Maalis - 8:28:48 kirjoittaja Hellevi

» Profeettakoulu – oikein vai väärin?
BibelFocus / "Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on tietoa vailla" (Hoos.4:6) EmptySu 24 Maalis - 9:07:35 kirjoittaja Hellevi

» BibelFocus /Ruotsin kirkko tarjoaa okkulttista "hengen kastetta" messussa!
BibelFocus / "Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on tietoa vailla" (Hoos.4:6) EmptySu 24 Maalis - 8:37:09 kirjoittaja Hellevi

» Katso Ihmistä
BibelFocus / "Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on tietoa vailla" (Hoos.4:6) EmptyPe 22 Maalis - 9:53:50 kirjoittaja jarrut

» Jerusalemin murhenäytelmä
BibelFocus / "Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on tietoa vailla" (Hoos.4:6) EmptyPe 22 Maalis - 9:45:27 kirjoittaja jarrut

» Käynti tuonelan portilla
BibelFocus / "Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on tietoa vailla" (Hoos.4:6) EmptyPe 22 Maalis - 9:32:05 kirjoittaja jarrut

Maaliskuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kalenteri Kalenteri


BibelFocus / "Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on tietoa vailla" (Hoos.4:6)

Siirry alas

BibelFocus / "Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on tietoa vailla" (Hoos.4:6) Empty BibelFocus / "Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on tietoa vailla" (Hoos.4:6)

Viesti kirjoittaja jarrut Ke 2 Syys - 8:34:24

"Minun kansani joutuu häviöön, sillä se on tietoa vailla" (Hoos.4:6)



BibelnEtsitkö Totuutta, haluatko tulla pois harhaopeista ja erehdyksistä, haluatko vaeltaa kaitaa tietä Jeesuksen kanssa, haluatko olla valvova ja valmistautunut lopun aikoina, haluatko elää Jumalan lapseudessa ja päästä puhtaan uskon lepoon? Silloin ehkä Bibelfokus voi olla jotain sinulle...

BibelFokus on ensisijaisesti ruotsalainen websivusto. Siksi ehdottomasti suurin osa sivuista on ainoastaan ruotsiksi. Me käännämme kuitenkin materiaalia jatkuvasti.

Kuten helposti voit arvata, haluaa BibelFokus osoittaa siihen, mitä Raamattu opettaa meille, kun kyseessä ovat perustavat totuudet Jumalasta, Jeesuksesta, herätyksestä, hengellisistä kokemuksista, ikuisesta elämästä, elämän tarkoituksesta, luomisesta kontra evoluutiosta ja paljosta muusta. Tässä me usein teemme kysymyksiä kuin: "Mitä Raamattu kertoo tästä? Onko Raamatussa tukea tälle? Kuinka Jeesukset opetuslapset ja ensimmäiset kristityt tekivät? Mitä Jeesus sanoi?" jne. BibelFokus yrittää esittää opetuksensa raamatullisella pohjalla.

Onko tämä sitten resurssi fundamentalisteille? EI, ei siinä mielessä että me esitämme moraalisia karttakeppejä ja kehotuksia väkivaltaisuuksiin. Mutta KYLLÄ, siinä mielessä, että Bibelfokusin tarkoitus on edustaa koko Raamatun sanomaa ja uskon, että se, mitä siellä on, on suoraan Jumalan inspiroimaa. Siksi otamme esille Raamatun, kun haemme vastauksia kysymyksiimme elämän synnystä, etiikasta ja moraalista, ikuisesta elämästä, suhtautumisesta muihin uskontoihin, jne.

Ja me nostamme hattua ja kumarramme sille, joka tuntuu käsittämättömältä ja kauhealta Raamatussa sekä etsimme Jumalan tarkoitusta myös sellaisissa asioissa. Me yritämme myös kaivautua muuhun aineistoon, kun haluamme esittää totuuden esim. vääristä profeetoista, harhaopeista, lahkoista ja uushengellisistä ilmiöistä.

Ne vastaukset ja se opetus, jonka esitämme täällä, voivat tuntua osittain epämiellyttäviltä ja provosoivilta. Mutta meidän tarkoituksemme on osittain paljastaa se, mikä ei ole totta tai pysyvä tie ja osittain osoittaa siihen, jonka uskomme olevan oikea tie perille pelastukseen Jeesuksen luona, hyvään elämään Hänen kanssaan tässä ja nyt ja lopuksi iankaikkiseen elämään.

BibelFokusin visio
Miksi sitten tämä websivusto on olemassa? Kyllä, visiona on esittää tosiasioita ja Raamatun opetusta sellaisella tavalla, että silmät avautuvat siihen, että tänä päivänä on olemassa paljon sekä kristillisen yhteisön sisä- että ulkopuolella sellaista, joka on uskomattoman harhaanjohtavaa. Nämä harhat johtavat yhä syvemmälle luopumukseen Totuudesta, joka on terveen kristillisen uskon perusta, perusta hyvään elämään ja terveeseen yhteiskuntaan. Me toivomme siis että BibelFokus auttaa kristillisen uskon uudistamiseen ja sen kautta yhä useammat etsiytyvät todelliseen ja täyteen kääntymykseen Jeesuksen luo.

Haluamme nähdä kristikunnan kääntyvän Jumalan koko Sanan puoleen ja antautuvan aitoon, evankeliseen, sen tyyppiseen herätykseen, jonka tunnusomaisia julistajia ovat Charles Finney, Dwight L. Moody ja Frank Mangs. Meidän, jotka olemme Jeesuksen opetuslapsia, täytyy ensin polvistua katuen mukavuudenhaluamme, tottelemattomuuttamme ja itsemme avulla asioiden järjestämistä.

Meidän täytyy heittää pois kaikki sekaantuminen harhaoppeihin, mystiikkaan ja liberaaliteologiaan kristillisessä uskossa sekä ottaa etäisyyttä kadottavasta mukavuus- ja luksusjulistuksesta, joka tänä päivänä on niin voimakkaan tunnusomaista kristikunnalle Lännessä. Ja niin myös meidän täytyy tulla takaisin tottelevaisuuteen Jumalan ja Hänen Sanansa, Raamatun edessä. Tämä on BibelFokusin visio!
Kieli
Suomi

https://bibelfokus.se/fi/om
jarrut
jarrut
Admin

Viestien lukumäärä : 2750
Join date : 24.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa