Haku
Viimeisimmät aiheet
Eniten katsotut aiheet
Kun tämän foorumin kirjoittaja eksyy pois totuudesta
2 posters
Sivu 1 / 1
Kun tämän foorumin kirjoittaja eksyy pois totuudesta
On paljon hyviä ihmisiä, jotka kerran tulivat uskoon ja olivat meidän kanssamme, uskoivat samaan Jeesukseen Kristukseen ja kävivät seurakuntiensa kokouksissa.
Sitten he kohtasivat ihmisen, joka antoi heille toisen evankeliumin.
Näitä ihmisiä voit kohdata seurakunnissa, kahviloissa, internetin keskustelufoorumeilla, lukemassasi kirjassa tai katsellessasi ns. kristillistä tv kanavaa.
Hyvät ihmiset ottivat tarjotun harhaopin vastaan, koska se kuulosti heidän mielestään ihan kivalta. Toisen evankeliumin julistajat puhuivat sellaisella äänellä, että he sen hyvin kuulivat.
Harhaoppi vetosi heidän järkeensä, se oli jotakin sellaista mitä he olivat kovasti kaivanneet.
Harhaopin julistaja maalasi heidän silmiensä eteen kauniin kuvan, jossa oli kaikkea sitä, mitä he kaikista eniten tahtoivat nähdä, heidät oli jo aikaisemmin totutettu hämäriin sävyihin, joten he nielivät tämän koukun, vaikka se näytti heidänkin silmissään hyvin hämärältä, tummalta suorastaan.
Jos joku ilkimys haluaa riistää sinulta totuuden, hän antaa sinulle jotakin sellaista, jossa on jotakin ennestään tuttua, ikään kuin oikean kaltaista, mutta ei kuitenkaan aitoa, kun olet aikasi sitä vastaanottanut, niin sitten ilkimys menee hieman pidemmälle, hän on antanut sinulle toisen evankeliumin.
Katala ilkimys, joka haluaa riistää sinulta evankeliumin totuuden, antaa sinulle välillä leipää ja välillä kiviä, mutta mitä pidemmälle hän menee, sitä enemmän saat kiviä ja sitä vähemmän leipää. Jeesuksen Kristuksen julistama evankeliumi on elämän leipä ja uskovan ravinto. Tämän maailman lapset antavat kiviä, aivan kuten heidän valtiaansa, tämän maailman ruhtinas tekee.
Aina on niitä hyväntahtoisia ihmisiä, jotka nousevat puolustamaan eksyttäjiä, sanoen:"antavathan he välillä leipääkin.", "ei saa tuomita."
Jokainen kristitty tietää sen, että Jeesus Kristus varoitti eksyttäjistä ja eksytyksistä.
Meidän, jotka uskomme Jeesukseen Kristukseen, on uskottava todeksi se mitä Jeesus Kristus sanoi.
Matteus 24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Raamatussa opetetaan näin ja Jeesus sanoo itse, niin silloin on mahdollista, että jotkut Herran valitutkin eksyvät.
Herran valittu voi olla sinun seurakuntasi paimen tai tämän keskustelufoorumin kirjoittaja, kuka tahansa kristitty.
Ihminen joka ajattelee olevansa kokenut ja valpas kristitty, ihminen joka tietää niin paljon kaikesta, että hän voi varoittaa muita ihmisiä eksytyksistä, julistaa muille evankeliumia, voi silti kuulua niihin Herran valittuihin, jotka ottavat eksymyksen vastaan.
Kuka saa Herran valitun hereille eksymyksestään ? Kuka voi eksyneen palauttaa harhapoluiltaan, takaisin Jeesuksen Kristuksen luokse ?
Useimmiten eksyttäjille käy huonosti, koska he riistävät monilta pelastuksen.
Tiedän, että muutamat kokeneet ja viisaina pidetyt kristityt, ovat vaihtaneet evankeliumin totuuden, tämän maailman lasten viisauteen ja sitä ovat julistaneet ja jotkut heistä julistavat yhä.
Tämän maailman lapset rakastavat tämän maailman viisautta, valtaa, rahaa ja terveyttä.
Jos kristitty ihminen rakastuu tämän maailman viisauteen, rahaan ja valtaan, tahtoen olla suuri, niin sitä hän julistaa, mitä hänen sydämensä rakastaa.
Herran valitun eksyminen on murheellinen tapahtuma, jonka seurauksena monet muutkin ihmiset eksyvät.
Eksyttäjät pitäisi pysäyttää tavalla tai toisella, jos muuta ei voida tehdä, heistä pitää varoittaa ja seurakuntien ovet pitää sulkea heidän edestään.
Eksynyt ihminen ei tiedosta itse sitä, että hän on eksynyt, hän julistaa innokkaasti sitä väärennettyä evankeliumia, jonka hän on jostakin löytänyt, vanhasta tottumuksesta puhuu vielä jotakin kohtia raamatustakin.
Eksynyt ihminen kieltää olevansa eksynyt, hän väittää kovin itsevarmana, että hänellä on ainoa oikea totuus ja hän säälii niitä, jotka eivät usko samalla tavalla kuin hän. Hän vahvistaa omia näkemyksiään muiden eksyneiden seurassa, hänellä on useita samanmielisiä ihmisiä tukenaan.
Eksynyt ihminen, josta on tullut eksyttäjä, voi olla niin kavala, että hän puolustaa itseään Jeesuksen Kristuksen evankeliumilla, vetoaa hyvämaineisiin ja raittiisiin julistajiin, koittaen piiloutua heidän heidän hyvän maineensa ja kunniansa varjoon, esiintyen heidän läheisyydessään, yhtenä heidän kaltaisistaan, mutta silti julistaen toista evankeliumia, eksyttäen lukuisia ihmisiä.
Eksyttäjän tunnistat siitä, että hän julistaa jotakin aivan toista evankeliumia, kuin Jeesuksen Kristuksen julistamaa evankeliumia, joka on raamattuun kirjoitettuna.
Eksyttäjät julistavat tämän maailman lasten viisautta, riivaajien oppeja, vääristeltyä evankeliumia. He elävät vääryydessä ja synneissä, tekevät toista, mitä puhuvat.
Sitten he kohtasivat ihmisen, joka antoi heille toisen evankeliumin.
Näitä ihmisiä voit kohdata seurakunnissa, kahviloissa, internetin keskustelufoorumeilla, lukemassasi kirjassa tai katsellessasi ns. kristillistä tv kanavaa.
Hyvät ihmiset ottivat tarjotun harhaopin vastaan, koska se kuulosti heidän mielestään ihan kivalta. Toisen evankeliumin julistajat puhuivat sellaisella äänellä, että he sen hyvin kuulivat.
Harhaoppi vetosi heidän järkeensä, se oli jotakin sellaista mitä he olivat kovasti kaivanneet.
Harhaopin julistaja maalasi heidän silmiensä eteen kauniin kuvan, jossa oli kaikkea sitä, mitä he kaikista eniten tahtoivat nähdä, heidät oli jo aikaisemmin totutettu hämäriin sävyihin, joten he nielivät tämän koukun, vaikka se näytti heidänkin silmissään hyvin hämärältä, tummalta suorastaan.
Jos joku ilkimys haluaa riistää sinulta totuuden, hän antaa sinulle jotakin sellaista, jossa on jotakin ennestään tuttua, ikään kuin oikean kaltaista, mutta ei kuitenkaan aitoa, kun olet aikasi sitä vastaanottanut, niin sitten ilkimys menee hieman pidemmälle, hän on antanut sinulle toisen evankeliumin.
Katala ilkimys, joka haluaa riistää sinulta evankeliumin totuuden, antaa sinulle välillä leipää ja välillä kiviä, mutta mitä pidemmälle hän menee, sitä enemmän saat kiviä ja sitä vähemmän leipää. Jeesuksen Kristuksen julistama evankeliumi on elämän leipä ja uskovan ravinto. Tämän maailman lapset antavat kiviä, aivan kuten heidän valtiaansa, tämän maailman ruhtinas tekee.
Aina on niitä hyväntahtoisia ihmisiä, jotka nousevat puolustamaan eksyttäjiä, sanoen:"antavathan he välillä leipääkin.", "ei saa tuomita."
Jokainen kristitty tietää sen, että Jeesus Kristus varoitti eksyttäjistä ja eksytyksistä.
Meidän, jotka uskomme Jeesukseen Kristukseen, on uskottava todeksi se mitä Jeesus Kristus sanoi.
Matteus 24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Raamatussa opetetaan näin ja Jeesus sanoo itse, niin silloin on mahdollista, että jotkut Herran valitutkin eksyvät.
Herran valittu voi olla sinun seurakuntasi paimen tai tämän keskustelufoorumin kirjoittaja, kuka tahansa kristitty.
Ihminen joka ajattelee olevansa kokenut ja valpas kristitty, ihminen joka tietää niin paljon kaikesta, että hän voi varoittaa muita ihmisiä eksytyksistä, julistaa muille evankeliumia, voi silti kuulua niihin Herran valittuihin, jotka ottavat eksymyksen vastaan.
Kuka saa Herran valitun hereille eksymyksestään ? Kuka voi eksyneen palauttaa harhapoluiltaan, takaisin Jeesuksen Kristuksen luokse ?
Useimmiten eksyttäjille käy huonosti, koska he riistävät monilta pelastuksen.
Tiedän, että muutamat kokeneet ja viisaina pidetyt kristityt, ovat vaihtaneet evankeliumin totuuden, tämän maailman lasten viisauteen ja sitä ovat julistaneet ja jotkut heistä julistavat yhä.
Tämän maailman lapset rakastavat tämän maailman viisautta, valtaa, rahaa ja terveyttä.
Jos kristitty ihminen rakastuu tämän maailman viisauteen, rahaan ja valtaan, tahtoen olla suuri, niin sitä hän julistaa, mitä hänen sydämensä rakastaa.
Herran valitun eksyminen on murheellinen tapahtuma, jonka seurauksena monet muutkin ihmiset eksyvät.
Eksyttäjät pitäisi pysäyttää tavalla tai toisella, jos muuta ei voida tehdä, heistä pitää varoittaa ja seurakuntien ovet pitää sulkea heidän edestään.
Eksynyt ihminen ei tiedosta itse sitä, että hän on eksynyt, hän julistaa innokkaasti sitä väärennettyä evankeliumia, jonka hän on jostakin löytänyt, vanhasta tottumuksesta puhuu vielä jotakin kohtia raamatustakin.
Eksynyt ihminen kieltää olevansa eksynyt, hän väittää kovin itsevarmana, että hänellä on ainoa oikea totuus ja hän säälii niitä, jotka eivät usko samalla tavalla kuin hän. Hän vahvistaa omia näkemyksiään muiden eksyneiden seurassa, hänellä on useita samanmielisiä ihmisiä tukenaan.
Eksynyt ihminen, josta on tullut eksyttäjä, voi olla niin kavala, että hän puolustaa itseään Jeesuksen Kristuksen evankeliumilla, vetoaa hyvämaineisiin ja raittiisiin julistajiin, koittaen piiloutua heidän heidän hyvän maineensa ja kunniansa varjoon, esiintyen heidän läheisyydessään, yhtenä heidän kaltaisistaan, mutta silti julistaen toista evankeliumia, eksyttäen lukuisia ihmisiä.
Eksyttäjän tunnistat siitä, että hän julistaa jotakin aivan toista evankeliumia, kuin Jeesuksen Kristuksen julistamaa evankeliumia, joka on raamattuun kirjoitettuna.
Eksyttäjät julistavat tämän maailman lasten viisautta, riivaajien oppeja, vääristeltyä evankeliumia. He elävät vääryydessä ja synneissä, tekevät toista, mitä puhuvat.
helluntailainen_- Viestien lukumäärä : 44
Vs: Kun tämän foorumin kirjoittaja eksyy pois totuudesta
On paljon hyviä ihmisiä, jotka kerran tulivat uskoon ja olivat meidän kanssamme, uskoivat samaan Jeesukseen Kristukseen ja kävivät seurakuntiensa kokouksissa.
Niin,
moni huomasi, ettei voinut käydä seurakuntansa kokouksissa, enää.
Moni lähti ajelehtimaan.
Monen eteen tuli se rakkaudellisuuden lumous, jota
nyt julistetaan totuuden sijasta ja
moni luulee, että juuri tätä hän on aina etsinyt.
Mutta monet erehtyvät.
Monet petettiin, saatana on valheen isä.
Jeesus Kristus on 100 % TOTUUS +
Jeesus Kristus on 100 % ARMO = EVANKELIUMI
Jos Evankeliumia ei julisteta tuolta pohjalta,
vaan julistus on vain pelkkää rakkautta,
harhaan mennään, silloinkin, kun julistetaan
pelkkää lakia, ilman armoa.
Vain Golgatan Jeesus Kristus on ainut TIE ainut TOTUUS ja ainut ELÄMÄ!
Kirje Laodikean seurakunnalle"
Laodikean seurakunnan enkelille kirjoita: "Näin sanoo Aamen, uskollinen ja luotettava todistaja, Jumalan luomakunnan alku: [Ilm. 1:5 | Joh. 1:3+]
"Minä tiedän sinun tekosi: sinä et ole kylmä etkä kuuma. Kunpa olisitkin joko kylmä tai kuuma! [Room. 12]
Mutta sinä olet haalea, et kuuma etkä kylmä, ja siksi minä oksennan sinut suustani.
"Sinä kerskut, että olet rikas, entistäkin varakkaampi, etkä tarvitse enää mitään. Et tajua, mikä todella olet: surkea ja säälittävä, köyhä, sokea ja alaston. [Hoos. 12:9; 1. Kor. 4:8]
Annan sinulle neuvon: osta minulta tulessa puhdistettua kultaa, niin tulet rikkaaksi, osta valkoiset vaatteet ja pue ne yllesi, niin häpeällinen alastomuutesi peittyy, osta silmävoidetta ja voitele silmäsi, niin näet. [Jes. 55:1; Matt. 13:44; 1. Piet. 1:7]
Jokaista, jota rakastan, minä nuhtelen ja kuritan. Tee siis parannus, luovu penseydestäsi! [Hepr. 12]
Minä seison ovella ja kolkutan. Jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, minä tulen hänen luokseen, ja me aterioimme yhdessä, minä ja hän. [Laul. l. 5:2; Joh. 14:23]
"Sen, joka voittaa, minä annan istua kanssani valtaistuimellani, niin kuin minäkin olen voittoni jälkeen asettunut Isäni kanssa hänen valtaistuimelleen. [1. Kor. 6:2+]
"Jolla on korvat, se kuulkoon, mitä Henki sanoo seurakunnille."
Vierailija- Vierailija
On kokemusta
Kun tämän foorumin kirjoittaja eksyy pois totuudesta,
tai kuka tahansa kristitty, Jeesuksen seuraaja,
uudestisyntynyt ihminen, hän kääntyy silloin pois Jeesuksesta.
Se on vain yksi askel, ei askel nöyrästi alaspäin, vain ylöspäin,
suurempaan, ei pienempään. Kun se, mitä Jeesus on ja antaa, ei
riitä, eikä kiinnosta, ei näy, silloin otetaan se askel, pois TOTUUDESTA,
Jeesuksesta ja hänen Sanastaan.
Psalmi 119: 67-71
Ennen kuin minut nöyryytettiin, minä eksyin, mutta nyt minä noudatan sinun sanaasi-
Hyvä oli minulle, että minut nöyryytettiin, niin minä opin sinun käskysi.
Tiedän mitä se on.
Minulla oli työkaveri, joka oli aina iloinen ja hyvällä tuulella, ystävällinen ja
auttavainen sisar. Ajattelin että minun uskossani on
jotakin vikaa, kun en ole yhtä "säteilevä" uskovainen.
Hän kertoi menneensä Raamattukouluun ja tietenkin minäkin innostuin,
sillä koin tarvitsevani uudistumista.
Menin hänen Raamattukouluunsa.
Kaikki oli iloista, ihmiset ihania, erilaista, kuin omassa seurakunnassa.
Puhujia oli paljon. Ihmettelin, kun monella oli hyvin samanlainen
tausta, kun olivat kokeneet uudistuksen.
Jotkut olivat parantuneet sairauksista, joku oli selvinnyt ekonomisesta kriisistä,
kun olivat laittaneet Jeesuksen seinää vasten, ja uhanneet luopua uskosta, jos ei
tapahdu parantumista, jos ei tapahdu niin kuin he halusivat.
He olivat komentaneet Jumalaa tekemään heidän tahtonsa mukaan,
ei niin kuin Jumala tahtoo. Jeesus hahmo oli ilmestynyt heille, ja
oli parantanut, ja oli selvittänyt kriisit. Sama hahmo oli käskenyt heitä
kertomaan muillekin. Nyt he sitten kertoivat tästä jeesus-olennosta
jota saa komentaa.
Minä ihmettelin ja viikon kuluttua ahdistuin, myös siihen
kun riivaajien ajamista harrastettiin.
Ajattelin jo, olikohan minussa riivaaja, kun ahdistus vaan lisääntyi.
Kotona rukoilin ja tutkin Raamattua.
Eräällä raamattutunnilla puhuja pilkkasi henkivaltoja.
Silloin minulle tuli Jumalan Sana Juudan kirjeestä:
1:9 Mutta ei ylienkeli Mikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen
kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota,
vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
1:10 Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne;
mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan
ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä.
1:12 He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita,
hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä,
1:13 rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään,
harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu.
Seuraavana päivänä en enää Raamattukouluun mennyt.
Tämä tapahtui 1980-luvulla ja tuo oli ensimmäinen
Elämän Sanan Raamattukoulu, mitä paikkanunnallamme oli.
Ei meidän tarvitse vertailla itseämme toisiin kristittyihin,
heidän iloisuuteensa tai muihin hyveisiin, ja lähteä seuraamaan heitä,
niin kuin minä, sinne harhaoppisten raamattukouluun.
Iloitsen että Jeesus on minun Herrani, ja häntä minä
armahdettuna syntisenä Sanasta katselen,
ja Hän ohjaa minua Sanansa ja Henkensä kautta,
kunnes saan hänet nähdä kasvoista kasvoihin
iankaikkisuudessa.
Surkea ja hidas nöyrä uskovainen kelpaa Jeesukselle,
ylpeä uskovainen eksyy.
tai kuka tahansa kristitty, Jeesuksen seuraaja,
uudestisyntynyt ihminen, hän kääntyy silloin pois Jeesuksesta.
Se on vain yksi askel, ei askel nöyrästi alaspäin, vain ylöspäin,
suurempaan, ei pienempään. Kun se, mitä Jeesus on ja antaa, ei
riitä, eikä kiinnosta, ei näy, silloin otetaan se askel, pois TOTUUDESTA,
Jeesuksesta ja hänen Sanastaan.
Psalmi 119: 67-71
Ennen kuin minut nöyryytettiin, minä eksyin, mutta nyt minä noudatan sinun sanaasi-
Hyvä oli minulle, että minut nöyryytettiin, niin minä opin sinun käskysi.
Tiedän mitä se on.
Minulla oli työkaveri, joka oli aina iloinen ja hyvällä tuulella, ystävällinen ja
auttavainen sisar. Ajattelin että minun uskossani on
jotakin vikaa, kun en ole yhtä "säteilevä" uskovainen.
Hän kertoi menneensä Raamattukouluun ja tietenkin minäkin innostuin,
sillä koin tarvitsevani uudistumista.
Menin hänen Raamattukouluunsa.
Kaikki oli iloista, ihmiset ihania, erilaista, kuin omassa seurakunnassa.
Puhujia oli paljon. Ihmettelin, kun monella oli hyvin samanlainen
tausta, kun olivat kokeneet uudistuksen.
Jotkut olivat parantuneet sairauksista, joku oli selvinnyt ekonomisesta kriisistä,
kun olivat laittaneet Jeesuksen seinää vasten, ja uhanneet luopua uskosta, jos ei
tapahdu parantumista, jos ei tapahdu niin kuin he halusivat.
He olivat komentaneet Jumalaa tekemään heidän tahtonsa mukaan,
ei niin kuin Jumala tahtoo. Jeesus hahmo oli ilmestynyt heille, ja
oli parantanut, ja oli selvittänyt kriisit. Sama hahmo oli käskenyt heitä
kertomaan muillekin. Nyt he sitten kertoivat tästä jeesus-olennosta
jota saa komentaa.
Minä ihmettelin ja viikon kuluttua ahdistuin, myös siihen
kun riivaajien ajamista harrastettiin.
Ajattelin jo, olikohan minussa riivaaja, kun ahdistus vaan lisääntyi.
Kotona rukoilin ja tutkin Raamattua.
Eräällä raamattutunnilla puhuja pilkkasi henkivaltoja.
Silloin minulle tuli Jumalan Sana Juudan kirjeestä:
1:9 Mutta ei ylienkeli Mikaelkaan, kun riiteli ja väitteli perkeleen
kanssa Mooseksen ruumiista, rohjennut lausua herjaavaa tuomiota,
vaan sanoi: "Rangaiskoon sinua Herra!"
1:10 Nämä sitävastoin herjaavat sitä, mitä eivät tunne;
mutta minkä he järjettömäin eläinten tavoin luonnostaan
ymmärtävät, sillä he turmelevat itsensä.
1:12 He ovat vedettömiä, tuulten ajeltavia pilviä, paljaita, syksyisiä puita,
hedelmättömiä, kahdesti kuolleita, juurineen maasta reväistyjä,
1:13 rajuja meren aaltoja, jotka vaahtoavat omia häpeitään,
harhailevia tähtiä, joille pimeyden synkeys ikuisiksi ajoiksi on varattu.
Seuraavana päivänä en enää Raamattukouluun mennyt.
Tämä tapahtui 1980-luvulla ja tuo oli ensimmäinen
Elämän Sanan Raamattukoulu, mitä paikkanunnallamme oli.
Ei meidän tarvitse vertailla itseämme toisiin kristittyihin,
heidän iloisuuteensa tai muihin hyveisiin, ja lähteä seuraamaan heitä,
niin kuin minä, sinne harhaoppisten raamattukouluun.
Iloitsen että Jeesus on minun Herrani, ja häntä minä
armahdettuna syntisenä Sanasta katselen,
ja Hän ohjaa minua Sanansa ja Henkensä kautta,
kunnes saan hänet nähdä kasvoista kasvoihin
iankaikkisuudessa.
Surkea ja hidas nöyrä uskovainen kelpaa Jeesukselle,
ylpeä uskovainen eksyy.
Hellevi- Viestien lukumäärä : 2284
Morosus likes this post
Similar topics
» Lähtekää pois siitä! Pois mistä – pois minne?
» Houkutellaan tielle hunajalla ja sokerilla
» Ole armollinen, kun kerrot muille luomisen totuudesta!
» David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta
» Nätti kuva tai + ajatus
» Houkutellaan tielle hunajalla ja sokerilla
» Ole armollinen, kun kerrot muille luomisen totuudesta!
» David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta
» Nätti kuva tai + ajatus
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Eilen kello 7:09 am kirjoittaja vakiokalusto
» Voiko ihminen pelastua "tekemällä voitavansa"? Yksin evankeliumi herättää uskon Kristukseen
Eilen kello 7:05 am kirjoittaja vakiokalusto
» Perisynnin vaikutus, eräitä väitteitä luterilaisen syntiopetuksen pohjalta
Eilen kello 6:57 am kirjoittaja vakiokalusto
» Mikä sytyttäisi kristityn sammuneen rakkauden?
Eilen kello 6:44 am kirjoittaja vakiokalusto
» Osmo Tiililä /Kristitty matkalaisena
Ti Marras 05, 2024 9:19 am kirjoittaja Hellevi
» Raivoisa, voimakas ja yllättävä (Fierce, Strong, and Surprising) :: By Daymond Duck
Ti Marras 05, 2024 8:47 am kirjoittaja vakiokalusto
» Professori Jeffrey Sachs tuhoaa täysin lännen Ukraina-narratiivin joka on valheellinen (VIDEO)
Ma Marras 04, 2024 8:17 am kirjoittaja jarrut
» Henkien koettelu Raamatun mukaan
Su Marras 03, 2024 10:56 am kirjoittaja jarrut
» Brooks Alexander: TULEVA MAAILMANUSKONTO
Su Marras 03, 2024 10:48 am kirjoittaja jarrut