Haku
Viimeisimmät aiheet
Eniten katsotut aiheet
HÄTÄRUKOUS P Paavolan puolestA
5 posters
Sivu 1 / 1
HÄTÄRUKOUS P Paavolan puolestA
Laitan vaikka tähän Yleiseen keskusteluun:
Hätärukous Petri Paavolan puolesta. Hänellä joidenkin tietojen mukaan olisi ko ro na ja että hän
olisi teholla nukutettuna hengityskoneessa.
Rukous myös vaimon puolesta.
Ehkä tuo ylläoleva riittää välitettäväksi eteenpäin
...............................
...............................
Taustaa:
Sivusto: Olli R Bibleprophecy kertoo:
(Kristitty ylläpitäjä joka täysin tietoinen pa ndemia-eksytyksestä)
Kommentoija kirjoittaa:
Päivämäärä: 22/11/2021, 14:28:25
Nimi: Pera
Sijoitus: 4 898
Petri Paavola on teholla nukutettuna hengityskoneessa!
Rukoilkaa hänen puolesta, hänen vaimonsa Marja-Liisa on päässyt kotiinsa.
Tuo Pera laittoi myös linkin:
https://m.youtube.com/watch?t=1834&fbclid=IwAR3yCaX-YuRu0N-ORzndQlXKV-XIKY0k1wrl9K8FP2f5QTSabZWl8cugOac&v=R18d3EH-_ts&feature=youtu.be
Tuossa julistustyöntekijä Juha Norolampi julkistaa tiedon Petrin sairastumisesta. (Norolampi on arvostellut Paavolaa k-mielipiteistä ja kertoo tuolla videollakin olleensa eri mieltä Petrin kanssa.
Rukoillaan parantumista ja r o k otteelta välttymistä
Sent with ProtonMail Secure Email.
Vierailija- Vierailija
Rukoilemme
Rukoilemme Petrin ja Marja-Liisan puolesta!
Hellevi- Viestien lukumäärä : 2284
Rea Aalto and Morosus like this post
Vs: HÄTÄRUKOUS P Paavolan puolestA
Minäkin rukoilen koko ajan Petrin ja vaimon puolesta!
Rea Aalto- Viestien lukumäärä : 610
Ikä : 74
Kannan rukouksin Petri Paavolaa ja hänen perhettään!
Vierailija- Vierailija
Kuulin vaimon jo kotiutuneen ja Petrin kuntoutuvan kovaa vauhtia.
Morosus- Viestien lukumäärä : 181
Rea Aalto likes this post
Morosus kirjoitti:Kuulin vaimon jo kotiutuneen ja Petrin kuntoutuvan kovaa vauhtia.
Juu, hänen Facebook-tilinsä vahvistaa asian, tässä viimeisin viesti sieltä (julkaistu 20h sitten):
Ajattelin vielä jakaa muutaman asian liittyen viimeaikaisiin tapahtumiin. Tietenkin kiitän suomalaista hyvää terveydenhoitoa, joka on kerrassaan todella pätevä hoitamaan koronaa ja muitakin tauteja. Mutta, suurin kiitos menee Jumalalle tietenkin ja koin kuinka se oli juuri Hän, joka oli kaiken takana. Sillä koin voimakkaasti kuinka Herra auttoi ja vahvisti minua. Meidän uskovien elämä on kokonaan Jumalan kädessä ja Hänen varassaan.
Ja meidän uskovien keskipisteenä tulisi olla Isä Jumala, Herran Jeesuksen veri ja sovitustyö sekä rakkaus totuuteen Herrassa Jeesuksessa.
Kiitän vielä esirukoilijoista joita oli Australiassa, Amerikssa sekä monessa muussa maassa ja tietenkin täältä Suomesta. Oli liikuttavaa ja koskettavaa lukea ja nähdä nuo niin paljot ja monet esirukoilijat. Jumala oli armollinen ja kuuli rukoukset. Sillä uskon, että ilman Jumalan voimaa en olisi nyt enää tässä kirjoittamassa.
Tällainen kokemus vetää myös pienelle paikalle ja tekee Jumalasta entistä suuremman. Usein suurten koettelemusten läpi käyminen asettaa Jumalan ja ihmisen asemat ja paikat oikeaan järjestykseen. Suuren koettelemuksen kautta Jumalasta tulee suurempi ja ihmisestä pienempi.
Jos luemme Raamattua, niin sierllä on monta kertaa sama asetelma, missä Jumalan palvelija on kuoleman vaarassa, mutta Jumala ilmestyy ja auttaa varjellen oman kansansa pyhiä kuoleman valloista. Tämän tarkoitus on myös asettaa Jumalan ja ihmisen välit oikeille paikoilleen.
Koronarokote ei saisi tuoda meidän uskovien välille riitaa ja puoluehenkeä. Jokaisella on oikeus ottaa tai olla ottamatta koronarokotetta. Jokaisella on myös oikeus perustella näkemyksensä. Mutta meidän tulisi olla yksi ja rakastaa toinen toisiamme ja löytää keinot toisen siunaamiseen ja kunnioittamiseen, niin ettei tämä tulisi riita ja puoluehenki kysymykseksi.
Sitten minun sanottava muutama asia liittyen koronarokotuksiin ja saamiini viesteihin. Nyt kun sairastin ja edelleen toivun koronasta (teen tästä vielä myöhemmin tarkistustestin), niin moni on ottanut yhteyttä ja osa vaatii minua nyt muuttamaan koronarokotus kantaani. Se että olen todennäköisesti sairastanut koronan, niin se ei muuta sitä tosiasiaa, että koronarokote on noin vuodessa aiheuttanut enemmän kuolemia ja muita vakavia pysyviä vammautumisia kuin kaikki muut ihmiskunnan rokotteet kautta aikain.
Tuota edellä olevaa tosiasiaa en voi kumota sillä, että kun sain koronan, niin minun pitäisi kieltää ikävä todellisuus koskien koronarokotteisiin liittyviä kuolemia ja vammautumisia, joita on koronarokotteella vain yhdessä vuodessa enemmän kuin koko ihmiskunnan muilla rokotteilla.
Jos joku luottaa koronarokotukseen, niin se on hänen asiansa kun hän ottaa sen, mutta itse en voi siihen luottaa.
Jumalan armosta, Jumalan voimasta ja Jumalan tahdosta selvisin vakavasta tilanteesta (ihmisillä oli oma osuus, mutta uskovina elämämme on Herran kädessä). Monet rukoilivat puolestani luottaen Jumalaan ja itsekin sain rukoilla Jumalan armahtavan minua.
Jumala kuuli rukoukset ja armahti, näin meidän paras turvamme itse Jumala näytti voimansa. Tätä Jumala haluaa, että me luotamme Häneen ja Häneen voimaansa, ja niin Hän ilmestyy armonsa, rakkautensa ja totuutensa voimalla.
Monet uskovat eri uskonsuunnissa ja niiden ulkopuolella ovat sairastaneet ennen minua koronan ja moni tulee sen sairastamaan minun jälkeeni. Ratkaisevaa on se kuka on meidän paras apumme tässä. Eikö sen tulisi olla Jumala johon turvaamme ihmistä enemmän.
Kun hakeuduin sairaalaan, niin menin sinne sen takia, kun olin niin heikossa kunnossa etten pysynyt jaloillani. Mennessäni sairaalaan päätin että vaikka pätevät ihmiset auttavat minua, niin lopulta se on kuitenkin Herra, joka joko ottaa pois elämän tai antaa elämän.
Sairaalassa myös tapahtui monta ihmeellistä johdatusta, kun sain kertoa kärsiville ihmisille Jumalan rakkaudesta ja evankeliumista. Joku voi ajatella, että minun olisi pitänyt pysyä kotona eikä mennä ollenkaan sairaalaan, mutta sairaalassa Jumalan ihmeellisessä johdatuksessa minun oli mentävä sinne.
Sairaalaan meneminen oli myös osoitus siitä, etten halveksu lääketiedettä, missä on myös paljon hyvää. En ole koskaan halveksinut lääketiedettä, vaikka siinäkin on omat huonot hetkensä. Vaikka luotan tietyllä tavalla lääketieteeseen, niin toki meidän uskovien tulee ymmärtää, että Jumalan apu ja voima on ylivertainen ihmiseen nähden, vaikka otamme myös ihmisen apua vastaan.
Kun makasin Lahden sairaalassa, niin tiesin jo silloin sydämessäni, että koronan sairastaminen aktivoi tiettyjä ihmisiä minua vastaan ja he pitävät minua eksyttäjänä jne. Herra puhui sydämelleni, että anna heille anteeksi, mutta rakasta Herraa totuudessa. Tätä rukousta rukoilin sydämessäni.
Sitten lopuksi, kun olin sairaalassa kaikkein heikommillani, niin tunsin kuinka saatana tuli kiusaamaan ja yritti saada minut nousemaan ja katkeroitumaan Jumalaa kohtaan.
Jumalan armosta sain vain kiittää Jumalan hyvyydestä sekä käskeä saatanaa väistymään. Kun Jumalan armosta sai keskittyä kiittämään ja ylistämään Jumalaa sekä kiittämään joka tilassa Herraa, niin saatana joutui väistymään eikä päässyt enää kiusaamaan.
Koin tärkeäksi kiittää Herran hyvyydestä ja Jeesuksen verestä ja pelastuksesta.
Ymmärsin etten ole mikään suuri uskonsoturi, vaan pieni ja heikko ihminen, jota suuri Jumala armahti ja auttoi.
Meidän jokaisen elämän päivien pituus on yksin Herran kädessä ja tiedossa. Meidän lähtömme päivä pois tästä maailmasta voi tapahtua milloin tahansa.
On tärkeää ettemme Jumalan lapsina oman oikeassa olemisen takia ilkkuisi kun sisaremme tai veljemme Herrassa on heikoimmillaan. Sillä kuka tahansa meistä uskovista voi joutua milloin tahansa tautivuoteeseen, joko oman syntinsä tähden tai siksi että Jumala kirkastaa itsensä tuomalla ihmiselle terveyden Jumalan kirkkauden voimalla.
Näyn- Viestien lukumäärä : 1
Admin and Hellevi like this post
Kiitos kun toit tämän viestin tänne!
Kiitos Jeesus Kristus että olet vahvistanut veljeämme ja monia muitakin sen ohella!
Itsekin olen edelleen sitä mieltä, että koronarokote on vaarallinen,
minulla on paljon tuttuja ja ystäviä eri maista ja voisin kertoa pitkän selostuksen
millä tavoin ystävien sukulaiset ja tuttavat ovat sairastuneet ja jopa kuolleet.rokotteesta.
Kiitos Jeesus Kristus että olet vahvistanut veljeämme ja monia muitakin sen ohella!
Itsekin olen edelleen sitä mieltä, että koronarokote on vaarallinen,
minulla on paljon tuttuja ja ystäviä eri maista ja voisin kertoa pitkän selostuksen
millä tavoin ystävien sukulaiset ja tuttavat ovat sairastuneet ja jopa kuolleet.rokotteesta.
Hellevi likes this post
Täällä vapaasanan ylläpito haluaa muistaa veljeämme Petri Paavolaa edelleenkin rukouksin!
Kiitos Jeesus Kristus että vahvistat veljeämme !
yst tv Rea Aalto
Kiitos Jeesus Kristus että vahvistat veljeämme !
yst tv Rea Aalto
helluntailainen_ likes this post
Nyt on Petri Paavola laittanut videon kannattaa kuunnella, miten Jumala häntä siunasi ja vahvisti!
https://www.youtube.com/watch?v=BSfICtkQZfQ
https://www.youtube.com/watch?v=BSfICtkQZfQ
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Eilen kello 7:09 am kirjoittaja vakiokalusto
» Voiko ihminen pelastua "tekemällä voitavansa"? Yksin evankeliumi herättää uskon Kristukseen
Eilen kello 7:05 am kirjoittaja vakiokalusto
» Perisynnin vaikutus, eräitä väitteitä luterilaisen syntiopetuksen pohjalta
Eilen kello 6:57 am kirjoittaja vakiokalusto
» Mikä sytyttäisi kristityn sammuneen rakkauden?
Eilen kello 6:44 am kirjoittaja vakiokalusto
» Osmo Tiililä /Kristitty matkalaisena
Ti Marras 05, 2024 9:19 am kirjoittaja Hellevi
» Raivoisa, voimakas ja yllättävä (Fierce, Strong, and Surprising) :: By Daymond Duck
Ti Marras 05, 2024 8:47 am kirjoittaja vakiokalusto
» Professori Jeffrey Sachs tuhoaa täysin lännen Ukraina-narratiivin joka on valheellinen (VIDEO)
Ma Marras 04, 2024 8:17 am kirjoittaja jarrut
» Henkien koettelu Raamatun mukaan
Su Marras 03, 2024 10:56 am kirjoittaja jarrut
» Brooks Alexander: TULEVA MAAILMANUSKONTO
Su Marras 03, 2024 10:48 am kirjoittaja jarrut