Haku
Viimeisimmät aiheet
Eniten katsotut aiheet
Sinua pyydetään pian ottamaan uusi ns. rokote- sitä on testattu vain kahdeksalla hiirellä!
Sivu 1 / 1
Sinua pyydetään pian ottamaan uusi ns. rokote- sitä on testattu vain kahdeksalla hiirellä!
By Alan & Pat Franklin 17.9.2022
Kuinka kahdeksan hiirtä ratkaisivat seuraavan pakollisen rokotteesi kohtalon. COVID-piikit ovat olleet historian tappavin lääke, mutta voisivatko nämä uudelleen muotoillut pistokset olla vielä pahempia? Ne on testattu vain kahdeksalla hiirellä ja nyt vanhempia rohkaistaan antamaan niitä vauvoilleen. Mikä voisi mennä pieleen?
Uutinen, jonka ns. media - huoramedia - jättää huomiotta: Katso video "Covid vaccine: Study reveals 40.2% of women experienced menstruation changes as a side effect (Covid-rokote: Tutkimus paljastaa, että 40,2 % naisista koki sivuvaikutuksena
kuukautismuutoksia).
Se, mikä nykyään toimii maailmassa tiedotusvälineenä, salaa ns. COVID -"rokotusten"
tappavat sivuvaikutukset. Lehdistö on nyt tukahduttaja. Minua hävettää, että olen viettänyt koko työelämäni sen parissa - mutta olen aina yrittänyt kertoa koko tarinan. Meillä oli sille epämuodikas sana - "totuus".Erityiset edut ja ns. hyvän tekeväisyyssäätiöiden apurahat varmistavat, että useimmat ihmiset eivät tiedä, että ottamalla "pistokset" he lisäävät mahdollisuuksiaan saada verihyytymiä, kuukautisongelmia naisilla ja paljon muuta, kuten immuunijärjestelmänsä tuhoutuminen.
Lisäksi Yhdistyneen Kuningaskunnan hallituksen terveyssivustojen mukaan "pistokset" eivät estä Covidin saamista eivätkä sen leviämistä. Juttelen monien kanssa, tilaisuuden tullen kysyn, tietävätkö he, että "pistoksia" saaneilla ihmisillä on ollut sivuvaikutuksia. Monet ihmiset vastaavat kyllä tietävänsä. Minulla on epäluuloinen mieli ja muistan elävästi erään TED-keskustelun, jossa Henry Kissinger ja Bill Gates sanoivat selvästi että maailman väkiluku, joka lähestyy nyt kahdeksaa miljardia, pitäisi vähentää 500 miljoonaan. Gates sanoi sitten, että rokotuksilla voitaisiin saavuttaa osa tästä. Puhe ei ole enää katsottavissa. Miksiköhän?
Tässä on yksi keskustelu, joka on saatavilla ja suosittelen katsomaan sen: "Covid vaccine: Study reveals 40.2% of women experienced menstruation changes as a side effect" (Covid-rokote: Tutkimus paljastaa, että 40,2 % naisista koki sivuvaikutuksena
kuukautismuutoksia)."
https://www.youtube.com/watch?v=NQrFhzpQxE0&feature=youtu.be
https://asiakas.kotisivukone.com/files/cuttingedgefinland.kotisivukone.com/13_Sinua_pyydetaan_pian.pdf
Vierailija- Vierailija
Tiedossa on, mitä eliitti tykkää ja mitä suosittelee!
Tiedossa on, mitä eliitti tykkää ja mitä suosittelee!
Suuri Rahakysymys on aina se päällimmäisin.
Firma maksaa tohtoreille ja muille tautikeskuksille
rokotteiden myynnistä ja myynnin edistämisestä.
Oma Poika on sairastanut kuukauden pituisen koronan jo
toistamiseen, rokotuksesta huolimatta. (rokotettu kolme kertaa)
En kiellä ketään ottamasta rokotusta, jos siihen luottavat,
mutta tauti tulee rokotuksesta huolimatta.
Ihmettelen vain, miksi niitä rokotuksia pitäisi
ottaa joka 4:n kuukauden päästä, vaikka eivät tautia estä!
Itse otan tavallisen kausi influenssarokotuksen joka syksy,
enkä ole 20 vuoteen sairastanut yhtään flunssaa.
Sitä ennen tein kuolemaa jokaisen flunssan saatuani, ja niitä
oli kesät talvet.
Suuri Rahakysymys on aina se päällimmäisin.
Firma maksaa tohtoreille ja muille tautikeskuksille
rokotteiden myynnistä ja myynnin edistämisestä.
Oma Poika on sairastanut kuukauden pituisen koronan jo
toistamiseen, rokotuksesta huolimatta. (rokotettu kolme kertaa)
En kiellä ketään ottamasta rokotusta, jos siihen luottavat,
mutta tauti tulee rokotuksesta huolimatta.
Ihmettelen vain, miksi niitä rokotuksia pitäisi
ottaa joka 4:n kuukauden päästä, vaikka eivät tautia estä!
Itse otan tavallisen kausi influenssarokotuksen joka syksy,
enkä ole 20 vuoteen sairastanut yhtään flunssaa.
Sitä ennen tein kuolemaa jokaisen flunssan saatuani, ja niitä
oli kesät talvet.
Vierailija- Vierailija
Vs: Sinua pyydetään pian ottamaan uusi ns. rokote- sitä on testattu vain kahdeksalla hiirellä!
Ihmettelen vain mikä näissä koronarokotteissa on sitä positiivista?
Niin monta tuttua ja ystävien kertomaa negatiivista on ollut kahden vuoden aikana, kaksi henkilöä( aivan terveitä ja alle 30 v, kuolivat heti rokotuksen saatuaan.
Eräs mies menetti puhekykynsä, tositarina jatkuisi loputtomiin.....
Olen keskustellut ainakin 50 henkilön kanssa ja kaikilla on ollut korona, vaikka 3-4 rokotusta ovat saaneet!!!
Itse en aio ottaa yhtään koronarokotusta, miksi? Siksi että olen lukenut valtavan määrän tietoa niiden haittavaikutuksista jne..
Olen myös sairastanut koronan keväällä.Se oli kuin vahvempi flunssa, kesti kaksi viikkoa.
Influenssarokotuksen otan joka vuosi ja en ole ollut sairaana senjälkeen kun ensimmäisen kerran sen otin.
Jokainen toimikoon sen uskon mukaan kuin itsekullakin on.Sitä ei voi toiselle antaa vaikka kuinka haluaisi! Uskon nimittäin että Jumala antoi alunperin ymmärrystä siitä, mitä tämä koronatauti oikein tarkoittaa ja mistä se tuli jne!
Niin monta tuttua ja ystävien kertomaa negatiivista on ollut kahden vuoden aikana, kaksi henkilöä( aivan terveitä ja alle 30 v, kuolivat heti rokotuksen saatuaan.
Eräs mies menetti puhekykynsä, tositarina jatkuisi loputtomiin.....
Olen keskustellut ainakin 50 henkilön kanssa ja kaikilla on ollut korona, vaikka 3-4 rokotusta ovat saaneet!!!
Itse en aio ottaa yhtään koronarokotusta, miksi? Siksi että olen lukenut valtavan määrän tietoa niiden haittavaikutuksista jne..
Olen myös sairastanut koronan keväällä.Se oli kuin vahvempi flunssa, kesti kaksi viikkoa.
Influenssarokotuksen otan joka vuosi ja en ole ollut sairaana senjälkeen kun ensimmäisen kerran sen otin.
Jokainen toimikoon sen uskon mukaan kuin itsekullakin on.Sitä ei voi toiselle antaa vaikka kuinka haluaisi! Uskon nimittäin että Jumala antoi alunperin ymmärrystä siitä, mitä tämä koronatauti oikein tarkoittaa ja mistä se tuli jne!
Rea Aalto- Viestien lukumäärä : 610
Ikä : 74
Similar topics
» Totuus Covid-rokotteista murtautumassa valtamediaan "Covid-rokotteet ovat olleet täysi fiasko!"
» Superinfluenssa tulossa Suomeen - "rokote kannattaa ehdottomasti ottaa"
» Petri Paavola: Hesarin rokote kirjoitus - Kyllä sanon ei
» Bibelfocus: Covid-19, rokote, Bill Gates ja villieläimen merkki
» Vain PUHDASVERISET selviävät rokote / säteily- holokaustissa, jota ollaan vapauttamassa ihmiskuntaa vastaan... piikkiproteiinirokotteet aiheuttavat geneettisen HAJOAMISEN
» Superinfluenssa tulossa Suomeen - "rokote kannattaa ehdottomasti ottaa"
» Petri Paavola: Hesarin rokote kirjoitus - Kyllä sanon ei
» Bibelfocus: Covid-19, rokote, Bill Gates ja villieläimen merkki
» Vain PUHDASVERISET selviävät rokote / säteily- holokaustissa, jota ollaan vapauttamassa ihmiskuntaa vastaan... piikkiproteiinirokotteet aiheuttavat geneettisen HAJOAMISEN
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Eilen kello 7:09 am kirjoittaja vakiokalusto
» Voiko ihminen pelastua "tekemällä voitavansa"? Yksin evankeliumi herättää uskon Kristukseen
Eilen kello 7:05 am kirjoittaja vakiokalusto
» Perisynnin vaikutus, eräitä väitteitä luterilaisen syntiopetuksen pohjalta
Eilen kello 6:57 am kirjoittaja vakiokalusto
» Mikä sytyttäisi kristityn sammuneen rakkauden?
Eilen kello 6:44 am kirjoittaja vakiokalusto
» Osmo Tiililä /Kristitty matkalaisena
Ti Marras 05, 2024 9:19 am kirjoittaja Hellevi
» Raivoisa, voimakas ja yllättävä (Fierce, Strong, and Surprising) :: By Daymond Duck
Ti Marras 05, 2024 8:47 am kirjoittaja vakiokalusto
» Professori Jeffrey Sachs tuhoaa täysin lännen Ukraina-narratiivin joka on valheellinen (VIDEO)
Ma Marras 04, 2024 8:17 am kirjoittaja jarrut
» Henkien koettelu Raamatun mukaan
Su Marras 03, 2024 10:56 am kirjoittaja jarrut
» Brooks Alexander: TULEVA MAAILMANUSKONTO
Su Marras 03, 2024 10:48 am kirjoittaja jarrut