Haku
Viimeisimmät aiheet
Eniten katsotut aiheet
David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta
Sivu 1 / 1
David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta
"Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta
("I Have Labored in Vain" A Message for All Who Carry a Sense of Failure)
David Wilkerson
Joulukuu 19, 2005
Tämä on viesti jokaiselle, joka elää pettymyksen taakan alla. Kun katsot elämääsi, koet toivottomuutta saavuttamattomista odotuksista. Koet, ettet ole saavuttanut paljoakaan elämässäsi ja ajan valuessa ohi huomaat monien lupausten jääneen vaille toteutumista. Olet rukoillut ja rukoillut vuosia, mutta et ole nähnyt niiden asioiden toteutumista, joista uskot Jumalan puhuneen sinulle. Ympärilläsi muilla ihmisillä asiat tuntuvat olevan kunnossa, mutta sinä kannat epäonnistumisen tunnetta.
Kun katsot elämääsi, muistat kaikki vaikeat ajat. Olet kokenut hylkäämistä ja täydellisen riittämättämyyden tunteita. Olet rakastanut Herraa niin paljon, antaen ruumiisi ja sielusi hänen mielikseen, tehden kaiken mitä olet osannut. Kuitenkin lopulta tuli hetki, jolloin vakuutuit: "Olen nähnyt turhaan vaivaa. Olen kuluttanut voimani turhaan. Kaikki on ollut hyödytöntä." Nalkuttava tunne hiipii nyt sisälläsi kuiskaten: "Olet hukannut määränpään, et ole ollut lainkaan hyödyllinen. Elämäsi on todistuksena siitä, ettet ole muuttanut mitenkään maailmaa."
Jos kannat tällaisia epäonnistumisen tunteita, olet hyvässä seurassa. Itse asiassa seisot hengen jättiläisten keskuudessa.---
Kirjoitus kokonaisuudessaan täällä:
http://www.tscpulpitseries.org/finnish/ts051219.htm
jarrut- Admin
- Viestien lukumäärä : 2981
Tämän pitäisi olla Päivän Sana!
Tämän pitäisi olla Päivän Sana! jota tarvitsemme jokainen.
Vierailija- Vierailija
Similar topics
» Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta
» David Wilkerson: Vierasta suitsutusta
» David Wilkerson: SEKAVUUDEN PILVI
» David Wilkerson om trosrörelsen
» David Wilkerson: Viimeiset vitsaukset
» David Wilkerson: Vierasta suitsutusta
» David Wilkerson: SEKAVUUDEN PILVI
» David Wilkerson om trosrörelsen
» David Wilkerson: Viimeiset vitsaukset
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Eilen kello 7:09 am kirjoittaja vakiokalusto
» Voiko ihminen pelastua "tekemällä voitavansa"? Yksin evankeliumi herättää uskon Kristukseen
Eilen kello 7:05 am kirjoittaja vakiokalusto
» Perisynnin vaikutus, eräitä väitteitä luterilaisen syntiopetuksen pohjalta
Eilen kello 6:57 am kirjoittaja vakiokalusto
» Mikä sytyttäisi kristityn sammuneen rakkauden?
Eilen kello 6:44 am kirjoittaja vakiokalusto
» Osmo Tiililä /Kristitty matkalaisena
Ti Marras 05, 2024 9:19 am kirjoittaja Hellevi
» Raivoisa, voimakas ja yllättävä (Fierce, Strong, and Surprising) :: By Daymond Duck
Ti Marras 05, 2024 8:47 am kirjoittaja vakiokalusto
» Professori Jeffrey Sachs tuhoaa täysin lännen Ukraina-narratiivin joka on valheellinen (VIDEO)
Ma Marras 04, 2024 8:17 am kirjoittaja jarrut
» Henkien koettelu Raamatun mukaan
Su Marras 03, 2024 10:56 am kirjoittaja jarrut
» Brooks Alexander: TULEVA MAAILMANUSKONTO
Su Marras 03, 2024 10:48 am kirjoittaja jarrut