Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Israelin suurin tarve (Israel’s Greatest Need) :: By Daymond Duck
David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta EmptyEilen kello 7:26 am kirjoittaja jarrut

» Mikko Satama // Aamuhartaus maanantai 29.04.2024
David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta EmptySu Toukokuu 05, 2024 11:45 am kirjoittaja Hellevi

» Mikko Satama // Pelottava ja lohduttava Ilmestyskirja
David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta EmptySu Toukokuu 05, 2024 10:25 am kirjoittaja Hellevi

» Mikko Satama: Helluntailainen henkikasteoppi
David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta EmptySu Toukokuu 05, 2024 9:43 am kirjoittaja Hellevi

» Mikko Satama // Naispppeus ja uuden liiton seurakuntaa
David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta EmptySu Toukokuu 05, 2024 9:12 am kirjoittaja Hellevi

»  Benjamin Turkia: Tämä kirjoitus toteutui viime viikolla
David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta EmptyPe Toukokuu 03, 2024 3:20 pm kirjoittaja Rea Aalto

» Pentti Holin vierailu Aamuvieras-ohjelmassa t
David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta EmptyPe Toukokuu 03, 2024 11:17 am kirjoittaja Hellevi

» Benjamin Turkia : Omatunto
David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta EmptyPe Toukokuu 03, 2024 9:39 am kirjoittaja Hellevi

» Benjamin Turkian : Juna lähti jo
David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta EmptyTo Toukokuu 02, 2024 4:27 pm kirjoittaja Admin

Toukokuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalenteri Kalenteri


David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta

Siirry alas

David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta Empty David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta

Viesti kirjoittaja jarrut Ma Syys 04, 2017 6:17 am


"Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta
("I Have Labored in Vain" A Message for All Who Carry a Sense of Failure)


David Wilkerson
Joulukuu 19, 2005
__________

Tämä on viesti jokaiselle, joka elää pettymyksen taakan alla. Kun katsot elämääsi, koet toivottomuutta saavuttamattomista odotuksista. Koet, ettet ole saavuttanut paljoakaan elämässäsi ja ajan valuessa ohi huomaat monien lupausten jääneen vaille toteutumista. Olet rukoillut ja rukoillut vuosia, mutta et ole nähnyt niiden asioiden toteutumista, joista uskot Jumalan puhuneen sinulle. Ympärilläsi muilla ihmisillä asiat tuntuvat olevan kunnossa, mutta sinä kannat epäonnistumisen tunnetta.

Kun katsot elämääsi, muistat kaikki vaikeat ajat. Olet kokenut hylkäämistä ja täydellisen riittämättämyyden tunteita. Olet rakastanut Herraa niin paljon, antaen ruumiisi ja sielusi hänen mielikseen, tehden kaiken mitä olet osannut. Kuitenkin lopulta tuli hetki, jolloin vakuutuit: "Olen nähnyt turhaan vaivaa. Olen kuluttanut voimani turhaan. Kaikki on ollut hyödytöntä." Nalkuttava tunne hiipii nyt sisälläsi kuiskaten: "Olet hukannut määränpään, et ole ollut lainkaan hyödyllinen. Elämäsi on todistuksena siitä, ettet ole muuttanut mitenkään maailmaa."

Jos kannat tällaisia epäonnistumisen tunteita, olet hyvässä seurassa. Itse asiassa seisot hengen jättiläisten keskuudessa.---


Kirjoitus kokonaisuudessaan täällä:
http://www.tscpulpitseries.org/finnish/ts051219.htm
jarrut
jarrut
Admin

Viestien lukumäärä : 2791
Join date : 24.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

David Wilkerson/ "Olen nähnyt vaivaa turhaan" Viesti kaikille niille, jotka kantavat epäonnistumisen tunnetta Empty Tämän pitäisi olla Päivän Sana!

Viesti kirjoittaja Vierailija Ma Syys 04, 2017 6:45 am

Tämän pitäisi olla Päivän Sana! jota tarvitsemme jokainen.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa