Haku
Viimeisimmät aiheet
Eniten katsotut aiheet
Susia lammasten vaatteissa + nimilista
5 posters
Susia lammasten vaatteissa + nimilista
Pirkko Jalovaara ja moni muu hänen kanssaan on noituuden harjoittaja,
koska kysymyksessä ei ole Evankeliumin julistuksen kautta tapahtuneet
ihmeet, joita Jumala Raamatun mukaan tekee kun ja jos parhaaksi
näkee.
Noidaksi voidaan sanoa jokaista sellaista ihmeitten tekijää, joka
julistaa Jumalan sanan väärennöstä, ihmisoppeja ja omaa tai
muilta saatua ilmestystietoa. Jumalan komentaminen ja
käskeminen on yksi selvä merkki, että jokin toinen voima on kysymyksessä.
koska kysymyksessä ei ole Evankeliumin julistuksen kautta tapahtuneet
ihmeet, joita Jumala Raamatun mukaan tekee kun ja jos parhaaksi
näkee.
Noidaksi voidaan sanoa jokaista sellaista ihmeitten tekijää, joka
julistaa Jumalan sanan väärennöstä, ihmisoppeja ja omaa tai
muilta saatua ilmestystietoa. Jumalan komentaminen ja
käskeminen on yksi selvä merkki, että jokin toinen voima on kysymyksessä.
Rea Aalto- Viestien lukumäärä : 610
Ikä : 74
Vs: Susia lammasten vaatteissa + nimilista
Hei, kertokaapa meille, millä perusteella Ulla-Christina Sjöman on susilistassa?
Mitä tarkoittaa terveeksitekemisen armolahja? Kuinka sitä käytetään?
Siunaavin terveisin, Tuulia
Vierailija- Vierailija
Tuulia kirjoitti:Hei, kertokaapa meille, millä perusteella Ulla-Christina Sjöman on susilistassa?
Tuulia
Ulla-Christina Sjöman on lyhyesti sanottuna väärennetyn evankeliumin julistaja
karismaatikko, eli eksyttäjä.Voisi verrata hänen toimintaansa Pirkko Jalovaaran,
Niilo-Ylivainion ja "uusimman"Marko Selkomaan
ja lukemattomien kaltaistensa eksysyttäjien joukkoon.
Kirjattua tietoa U-C Sjöman:nista
http://fi.wikipedia.org/wiki/Ulla-Christina_Sj%C3%B6man
" Hän oli aikoinaan karismaattisen liikkeen käynnistäjiä Suomessa samoihin aikoihin Niilo Yli-Vainion kanssa"
jarrut- Admin
- Viestien lukumäärä : 2981
Kiitos vastauksista.
Luin myös Kristityn Foorumista kirjoituksen; Paavo Hiltunen SIUNAUKSIA SYVYYDESTÄ. Siinä mainitaan myös U-C. S. Hiltunen kirjoittaa, mitä on itse kokenut. Se onkin yleensä parasta todistusta.
Armolahjoista sitten. Suurin armolahjahan on Pelastus. Siitä olen ikuisesti kiitollinen Jumalalle.
Luin myös Kristityn Foorumista kirjoituksen; Paavo Hiltunen SIUNAUKSIA SYVYYDESTÄ. Siinä mainitaan myös U-C. S. Hiltunen kirjoittaa, mitä on itse kokenut. Se onkin yleensä parasta todistusta.
Armolahjoista sitten. Suurin armolahjahan on Pelastus. Siitä olen ikuisesti kiitollinen Jumalalle.
Vierailija- Vierailija
Paavo Hiltunen mainitsee Ulla Christina Sjömannin toiminnasta tässä:
Kopio
arkikalusto kirjoitti:
”Eksorkistien” tiimi
Jos minulla oli vielä epäilyksiä bashamilaisuutta kohtaan, niin ne suurimmaksi osaksi hälvenivät, kun mainitsemani veli johdatti minut Helsingissä toimivaan ryhmään, joka oli erikoistunut sairaitten puolesta rukoilemiseen ja "eksorkismiin”. Ryhmän kantajoukkona oli neljä 55—65 –vuotiasta naishenkilöä. Kun katselin näitä miellyttäviä ja arvokkaita naisia, jotka kaikki kuuluivat evankelis-luterilaiseen kirkkoon, ja joista yksi oli seurakunnan lehtori (Olavi Peltolan saama tieto Paavo Hiltuselta, että tämä nainen on Ulla-Christina Sjöman), en voinut olla ihmettelemättä, mikä oli saanut heidät ryhtymään näin raskaaseen tehtävään. Lieneeköhän kirkko valtuuttanut heitä tällaiseen toimintaan?'
Naiset kertoivat toimineensa Bashamin ja Brooksin kirjojen ohjeiden mukaan jo viiden vuoden ajan ajaen ulos riivaajia. Lehtori kertoi karkottaneensa ihmisistä peräti 2000 demonia tänä aikana! Hieman tätä laskemista ihmettelin muistellen Daavidin syntiä (1 Ak 21) ja Jeesuksen sanaa Mt 7: 22, 23 voimateoilla kerskumisesta. Noviisina tällä uudella alueella en kuitenkaan rohjennut sanoa mitään.
Erääksi syyksi sille, että niin monet uskovat luulevat heissä olevan pahoja henkiä, McAlister mainitsee joukkopsykoosin. Kysymyksessä on eräiden kristillisten piirien muotivillitys. On helppo mennä joukon mukana. Jollei mene mukaan, voidaan pitää hengellisesti velttona tai pahempanakin. "Joukossa tyhmyys tiivistyy", sanotaan. Koska kaikki lähimmät ystäväni näin uskoivat, en tahtonut olla muita epäilevämpi, poiketa ryhmästä. Tämä oli turvallinen arvokas yksityiskoti. Nämä olivat herttaisia, miellyttäviä ihmisiä. Vanhempia uskovia, joilla täytyi olla perusteita väitteilleen. Kokeneita sielunhoitajia. Heillä oli armolahjoja (?).
Mutta kukaan meistä ei tuntenut vihollisen voimaa, ja niin menimme kaikki harhaan.
Olen karvaasti saanut opetella läksyä: "Älkää uskoko ystävää, älkää luottako uskottuun" (Mka 7: 5). En kuitenkaan halua ketään tuomita, he tekivät tätä saatanan pettäminä kuten minäkin, kuvitellen auttavansa ihmisiä. Olin vapaaehtoisesti, uteliaisuudesta, antanut itse pettää itseäni. En voinut syyttää muita kuin itseäni.
Kyselin naisilta heidän työstään.
Miten ihmiset löysivät tähän yksityiskotiin? Kirkossa pidettyjen parantamiskokousten tiimoilta.
Olivatko he uskovia vai uskomattomia? Sekä että, eroa ei tehty. Rukoiltiin molempien puolesta ja ajettiin riivaajia ulos sen mukaan kuin ihmiset halusivat.
Voiko uskovissakin olla riivaajia? Totta kai, ja usein juuri Pyhällä Hengellä täytetyissä. Naiset kertoivat useita esimerkkejä.
Miten saatiin selville, että jossakin henkilössä oli pahoja henkiä? Kolme näistä neljästä naisesta ilmoitti, että heillä oli lahja saada asia selville rukoillessaan (he kutsuivat lahjaa joko "henkien erottamisen lahjaksi' tai "tiedon sanaksi"). Yksi naisista oli nimenomaan erikoistunut tähän ”tunnistamistyöhön", jota hän teki omassa kodissaan ennen tilaisuutta. Luettelon saattoi sitten vielä toinen tarkistaa.
Näin saatiin paperille kirjoitettu luettelo, joka käsitti esim. sellaisia henkien nimiä, kuin edellä on kerrottu. Luettelo saattoi käsittää jopa 20—30 nimeä, ehkä enemmänkin. Toisissa oli vain muutamia.
Erikoista oli, että noudattaen Brooksin kirjasta lukemiani ohjetta, ensimmäisenä luettelossa oli "valtiasdemoni", ja sitten pienemmät järjestyksessä. Eksorkismi onnistui vain, jos väkevin saataisiin ensiksi ulos. Siksi oikean luettelon saaminen etukäteen oli tärkeätä. Tämän luettelon mukaan sitten toimittiin "istunnossa".
Toimiko tämä systeemi? Kyllä, epäonnistumisia oli vain harvoin sattunut.
Miten ulosajaminen sitten tapahtui? Siihen erityisesti kaksi naisista oli saanut valtuudet. He toimivat aina yhdessä. Toinen heistä, uskossaan vahvempi, luettelon mukaan käski henkiä ulos.
Myöhemmin olin pari kertaa tällaisessa tilaisuudessa ja havaitsin, että molemmat naiset ensin yleisesti rukoilivat tuolissa istuvan "potilaan" puolesta ja sitten laskivat kumpikin kätensä hänen olkapäälleen ja alkoivat kielillä puhuen käskeä henkiä ulos. Heidän kertomansa mukaan henki tuli ulos toisen naisen suun kautta! Hän kuulemma tiesi sen ja riensi silloin kylpyhuoneeseen oksentamaan hengen ulos! "Potilas" sen sijaan pääsi vähällä vaivalla. Hän vain istui paikallaan luultavasti tuntematta tai tietämättä enempää. Koko "istunto" kesti muutaman minuutin, vaikeissakin tapauksissa vain tunnin verran. Samana päivänä saattoi olla potilaiden jono odottamassa. Käsittelyä jatkettiin, kunnes naiset väsyivät.
Entä tulokset? Sen suhteen naisilla tuntui olevan vahva usko. "Potilaat" olivat "vapautuneet" oireistaan. Palasivatko he uudelleen? Kyllä, menettelyä täytyi joskus toistaa montakin kertaa, kunnes kaikki henget oli varmasti ajettu ulos.
Mistä sen tiesi? Herra sen heille ilmoitti. Naiset korostivat lopuksi Raamatun sanaa Mt 12: 43-45, jossa kehotetaan täyttymään Hengellä ulosajamisen jälkeen, muuten henki voi palata takaisin. He rukoilivat joka kerta, että Herra täyttäisi syntyneen tyhjiön.
Naisten innostus ja usko oli vakuuttavaa, joskin tässä oli piirteitä, jotka tuntuivat hupsuilta. Mutta onhan muussakin hengellisessä työssä liioitteluja ja persoonallisia poikkeamisia, miksei tässä? Jos halusin päästä eteenpäin, minun oli ilmeisesti ummistettava silmäni virheiltä. Se heidän sanansa minua jäi kuitenkin askarruttamaan, että he olivat viiden vuoden kuluttua olleet pakotettuja lopettamaan säännöllisen toimintansa "ahdistuksensa takia". Sen nyt hyvin, itse ahdistukseen jouduttuani, ymmärrän! Nyt he enimmäkseen antoivat kirjeitse neuvoja ja harjoittivat esirukoustoimintaa.
Erityisesti mietin, miksi käskemistä piti toistaa pitkiä aikoja ja miksi ulosajamisessa puhuttiin kielillä. Basham, jota myös tämä kohta näyttää askarruttaneen, selitti sen siten, että se aika ei vielä ollut tullut, jolloin yksi käskysana riitti, kuten Jeesuksella. Hänhän ajoi henget ulos sanalla (Mt 8: 16). Nimien kysyminen tuntui myös oudolta, mutta Mk 5: 9 kertoi Jeesuksen näin tehneen."
__________________________________________________________________________________________________________
Ulla Christina Sjöman:ista puhuttaessa;
Oikeastaan ei olekaan mitään eroa Ulla Christina Sjömannin ja Pirkko Jalovaaran toiminnan välillä.
http://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/usko/3246/pirkko_jalovaara_haluaa_jatkaa_tyotaan_luterilaisessa_kirkossa
Östra Nylandin lehti kertoo, ettei Jalovaara ole tervetullut Loviisan kirkkoon,
jossa Ulla Christina Sjöman pitää aivan samanlaisia rukousiltoja,
vaikka ei olekaan annettu parantumislupauksia.
http://on.fi/lokalt/2013-02-28/386336/jalovaara-valkomnas-inte
Paavo Hiltusen Siunauksia syvyydestä löytyy kokonaisuudessaan täältäkin:
https://vapaasana.swedishforum.net/t325-paavo-hiltunen-siunauksia-syvyydesta
Hellevi Raitosalo- Viestien lukumäärä : 434
Yksi nimi ylitse muiden
Jeesus sanoo: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muutoin kuin minun kauttani." (Joh. 14:6)
Meidän syntimme sovitettiin ristillä. Sain tulla Jumalan lapseksi yli 20v. sitten.
Kävin vajaan kahden vuoden aikana (2010-2011) erään uskovan sisaren kutsusta, myös vapaissa suunnissa. Olen siis luterilainen.
Reilu vuosi sitten Jumala rakkaudessaan johdatti minut mm. Kristityn Foorumin sivuille. Luin kiinnostuneena. Samoihin aikoihin eräs toinen uskova sisar kertoi minulle eksytyksestä, mikä saattaa liittyä näihin "ihmeisiin ja ihmeparantumisiin", joiden perässä monet ihmiset juoksevat. Itse en kuitenkaan kokenut minkäänlaisia "värinöitä tai sähköiskuja". Kiitos Jeesus! Siihen loppui nämä tilaisuudet. Selkomaan kaksi kokousta, joista kirjoitinkin, ovat viimeiset.
En yleensä kirjoittele foorumeille liioin. Kirjoitin senkin takia, että jos joku miettii näitä harhaoppeja esim. Pelästyin äsken tuota ylläpidon linja tiedotusta. Vaikka minua ette tunnekaan, niin halusin kertoa tämän. Jarrut sai ilmeisesti väärän kuvan minusta.
Olen siis armahdettu syntinen, ja rukoilen pelastusta lähiomaisilleni ja tuntemattomillekin.
"Tuulia"
Meidän syntimme sovitettiin ristillä. Sain tulla Jumalan lapseksi yli 20v. sitten.
Kävin vajaan kahden vuoden aikana (2010-2011) erään uskovan sisaren kutsusta, myös vapaissa suunnissa. Olen siis luterilainen.
Reilu vuosi sitten Jumala rakkaudessaan johdatti minut mm. Kristityn Foorumin sivuille. Luin kiinnostuneena. Samoihin aikoihin eräs toinen uskova sisar kertoi minulle eksytyksestä, mikä saattaa liittyä näihin "ihmeisiin ja ihmeparantumisiin", joiden perässä monet ihmiset juoksevat. Itse en kuitenkaan kokenut minkäänlaisia "värinöitä tai sähköiskuja". Kiitos Jeesus! Siihen loppui nämä tilaisuudet. Selkomaan kaksi kokousta, joista kirjoitinkin, ovat viimeiset.
En yleensä kirjoittele foorumeille liioin. Kirjoitin senkin takia, että jos joku miettii näitä harhaoppeja esim. Pelästyin äsken tuota ylläpidon linja tiedotusta. Vaikka minua ette tunnekaan, niin halusin kertoa tämän. Jarrut sai ilmeisesti väärän kuvan minusta.
Olen siis armahdettu syntinen, ja rukoilen pelastusta lähiomaisilleni ja tuntemattomillekin.
"Tuulia"
Vierailija- Vierailija
Tuulia
Vastasin vain kysymykseesi, kun tämä on keskustelufoorumi,
ei tarvitse pelästyä!
Itsekin aikoinani eksyin harhaoppisten raamattukouluun,
näin kaatumisia ja tärinöitä ja muita ilmiöitä, vaikka en
itse ole koskaan kaatunut, enkä kokenut muitakaan
ilmiöitä.
Nämä eksytykset ovat niin vaarallisia ja ovelia jo nyt, ja vaan pahenevat,
siksi onkin hyvä, että niistä täällä puhutaan ja tuodaan valoon kaikki harhat,
ja ekyttäjät.
Rukoukseni on, että monen silmät vielä avautuisivat ja
he alkaisivat tutkimaan Raamatusta mikä on Jumalan
toimintaa ja mikä ei, että saisivat Jumalan Sanan
ja Hengen kautta ymmärryksen, tekisivät parannuksen ja
pääsisivät vapaaksi.
Minäkin ajattelen, että
Pelastus on suurin ihme ja Armolahja!
Vastasin vain kysymykseesi, kun tämä on keskustelufoorumi,
ei tarvitse pelästyä!
Itsekin aikoinani eksyin harhaoppisten raamattukouluun,
näin kaatumisia ja tärinöitä ja muita ilmiöitä, vaikka en
itse ole koskaan kaatunut, enkä kokenut muitakaan
ilmiöitä.
Nämä eksytykset ovat niin vaarallisia ja ovelia jo nyt, ja vaan pahenevat,
siksi onkin hyvä, että niistä täällä puhutaan ja tuodaan valoon kaikki harhat,
ja ekyttäjät.
Rukoukseni on, että monen silmät vielä avautuisivat ja
he alkaisivat tutkimaan Raamatusta mikä on Jumalan
toimintaa ja mikä ei, että saisivat Jumalan Sanan
ja Hengen kautta ymmärryksen, tekisivät parannuksen ja
pääsisivät vapaaksi.
Minäkin ajattelen, että
Pelastus on suurin ihme ja Armolahja!
Viimeinen muokkaaja, jarrut pvm Ke Helmi 06, 2019 10:15 am, muokattu 1 kertaa
jarrut- Admin
Tuulia kirjoitti:Jeesus sanoo: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan tule Isän luo muutoin kuin minun kauttani." (Joh. 14:6)
"Tuulia"
Hei Tuulia!
Olin eilen päivittämässä foorumia ja laitoin uusia otsikoita että selvemmin löytyisi kirjoituksia.
En ole ennen ajatellut sitä, millaisena ihan ulkopuolinen, joka ei koskaan ole yhdelläkään vapaasana foorumilla
käynyt ( vapaasana foorumi 1 perustin n 10 -12 v sitten msn foorumille, mutta ne lopetettiin v 2009 tammikuussa)
sitten ilmainen foorumimuoto 2 loppui 31.10.2013) ja nyt tämä uusin foorumimuoto.
Joten ajattelin nyt laittaa tietoja, mihin uskon, sillä moni uusi lukija saattaa olettaa, etten olisi kristitty ollenkaan.
Päivitän vielä tuota ylläpidon linjaa.
Itse olen siis entinen helluntailainen, mutta käyn vain luterilaisen kirkon tilaisuuksissa täällä missä asun.
*Mitä tarkoittaa terveeksitekemisen armolahja? Kuinka sitä käytetään? *
Tuulia kirjoitti:Hei, kertokaapa meille, millä perusteella Ulla-Christina Sjöman on susilistassa?
*Mitä tarkoittaa terveeksitekemisen armolahja? Kuinka sitä käytetään? *
1.Korinttolaiskirje 12. Paavali puhuu armolahjoista.
Vaikka hyvääkin tarkoittavassa mielessä on liikkeellä opetuksia, ettei Jumala enää anna
armolahjoja, se näkökanta ei kuitenkaan ole Jumalan Sanan/Raamatun ilmoitus.
Jeesus Kristus on sama, eilen tänään ja iankaikkisesti, hän ei ole muuttunut millään tavalla
ei myös näissä armolahja-asioissa, nekin ovat samat, silloin kun on kysymysessä
Jumalan Sanan ja Hengen mukainen evankeliumin julistus.
Parantamisen armolahjoja ei ole tarkoitettu miksikään näytösnumeroiksi uskonnollisilla
areenoilla, eikä sitä voi käyttää silloin kun ihminen itse niin haluaa, vaan se toimii
silloin ja niinkuin Jumala Hyväksi näkee.
Raamatun antamia esimerkkejä toiminnasta:
Markuksen evankeliumi
16:15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16:16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
16:17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia,
puhuvat uusilla kielillä,
16:18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita;
he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
Jaakob
5:14 Jos joku teistä sairastaa, kutsukoon tykönsä seurakunnan vanhimmat,
ja he rukoilkoot hänen edestään, voidellen häntä öljyllä Herran nimessä.
5:15 Ja uskon rukous pelastaa sairaan, ja Herra antaa hänen nousta jälleen;
ja jos hän on syntejä tehnyt, niin ne annetaan hänelle anteeksi.
5:16 Tunnustakaa siis toisillenne syntinne ja rukoilkaa toistenne puolesta,
että te parantuisitte; vanhurskaan rukous voi paljon, kun se on harras.
Hellevi Raitosalo- Viestien lukumäärä : 434
kysymys
Miksi Jukka Rokka ja Tauno Rantala ovat susilistalla? Haluaisin saada selvät perustelut. Ei riitä, että esim. Tauno Rantala on esiintynyt TV7 kanavalla. Se ei riitä syyksi nimittää harhaoppiseksi.
miikkulainen71- Viestien lukumäärä : 23
Hei Miikkulainen
Hei Miikkulainen
Kiitos kysymyksestäsi, tässä olisi yksi linkki tänne Vapaasanalle, jossa vähän käsitellään Tauno Rantalan touhuja;
https://vapaasana.swedishforum.net/t163-tauno-rantalan-profetia?highlight=tauno+rantala.
Itse olen kuulunut helluntaiseurakuntaan jossa Tauno Rantala oli pastorina.
Hän kaateli ihmisiä ja sanomia tuli kuin putkesta. Hänen opetuksensa
oli tavallista Elämän Sanan oppia / Ristin evankeliumin väärennöstä
ja torontolaisuutta. Paljon oli muutakin Taunon omaa oppia.
Häntä ojennettiin seurakuntamme vanhan pastorinkin taholta,
mutta ei se tuottanut tuloksia Taunon kohdalla.
Ihmisenä hän oli ystävällinen
ja miellyttävä mutta opetukset olivat epäraittiita.
Rea saa vastata omasta puolestaan.
Mitä Jukka Rokkaan tulee, seurakuntamme uskovia varoitettiin
Jukka Rokasta koska hän ei julistanut raitista evankeliumia.
Tämä Tapahtui 1977 -luvulla, ja itsekin olin eräässä helluntaikonferenssissa
kuuntelemassa Jukka Rokkaa. Hän profetoi silloin Suomi- Venäjä profetian,
jota ei pidetty raittiina.
Kiitos kysymyksestäsi, tässä olisi yksi linkki tänne Vapaasanalle, jossa vähän käsitellään Tauno Rantalan touhuja;
https://vapaasana.swedishforum.net/t163-tauno-rantalan-profetia?highlight=tauno+rantala.
Itse olen kuulunut helluntaiseurakuntaan jossa Tauno Rantala oli pastorina.
Hän kaateli ihmisiä ja sanomia tuli kuin putkesta. Hänen opetuksensa
oli tavallista Elämän Sanan oppia / Ristin evankeliumin väärennöstä
ja torontolaisuutta. Paljon oli muutakin Taunon omaa oppia.
Häntä ojennettiin seurakuntamme vanhan pastorinkin taholta,
mutta ei se tuottanut tuloksia Taunon kohdalla.
Ihmisenä hän oli ystävällinen
ja miellyttävä mutta opetukset olivat epäraittiita.
Mitä Jukka Rokkaan tulee, seurakuntamme uskovia varoitettiin
Jukka Rokasta koska hän ei julistanut raitista evankeliumia.
Tämä Tapahtui 1977 -luvulla, ja itsekin olin eräässä helluntaikonferenssissa
kuuntelemassa Jukka Rokkaa. Hän profetoi silloin Suomi- Venäjä profetian,
jota ei pidetty raittiina.
jarrut- Admin
viesti
Haluaisin tietää, millainen oli Jukka Rokan profetia 70 luvulta, Suomeen ja Venäjään liittyen?
Hei Miikkulainen
Jukka Rokka ja ruotsalainen Birger Skoglund olivat silloin puhumassa konferenssissa.
Taisi olla Södertäljessä täällä Ruotsissa.
Skoglund puhui evankeliumin väärennöstä. Ihmettelimme miksi hänet oli kutsuttu puhujaksi
- kai ihmeitten ja merkkien takia.
Jukka Rokka profetoi Venäjän rajojen avautumisesta joka kestäisi vain hetken ja sulkeutuisi
jälleen. Venäjän kohdalla taivaalla hän näki muslimien verisen miekan. Uskovien käskettiin tehdä työtä niin kauvan
kuin oli mahdollista. Juutalaisten liikkeelle lähdöstäkin hän mainitsi, että Suomen kautta kulkisivat.
En oikein muista tarkkaan, mutta jos löydän profetian laitan sen tänne.
Taisi olla Södertäljessä täällä Ruotsissa.
Skoglund puhui evankeliumin väärennöstä. Ihmettelimme miksi hänet oli kutsuttu puhujaksi
- kai ihmeitten ja merkkien takia.
Jukka Rokka profetoi Venäjän rajojen avautumisesta joka kestäisi vain hetken ja sulkeutuisi
jälleen. Venäjän kohdalla taivaalla hän näki muslimien verisen miekan. Uskovien käskettiin tehdä työtä niin kauvan
kuin oli mahdollista. Juutalaisten liikkeelle lähdöstäkin hän mainitsi, että Suomen kautta kulkisivat.
En oikein muista tarkkaan, mutta jos löydän profetian laitan sen tänne.
jarrut- Admin
viesti
Kiitos vastauksesta!
Löysin itse tuon profetian.
Löysin itse tuon profetian.
Susia lammasten vaatteissa nimeltä
David Pawson väärän evankeliumin julistaja, kokemuskristillisyyden edustaja
Juha Ketola Väärennetyn evankeliumin julistaja
Paavo Järvinen Väärennetty evankeliumi ja ihmeitten tekijä
Cindy Jacobs okkuktinen profeetta
Anne Miettinen okkulttinen profeetta
Reijo Ruotsalainen (Netmission)uskonsana menestysteologia
Seppo Kohvakka uskonsana
Petri Kosonen LivetsOrd uskonsana
Ulla Cristina Sjöman Väärennetyn evankeliumin julistaja, puoskari eksorkisti
Tuula Ekbom vääräärennetyn evankeliumin itsemainittu profeetta
Irma ja Kyösti Frestadius uskonsanan harhaopit
Heimo Enbuska uskoonsanan harhaopit
Pirkko Jalovaara okkultisinen profeetta
Aili Heinonen uskonsanan harhaopit
Alpo Renko uskonsanan harhaopit
Martti Kallionpää väärennetyn evankeliumin julistaja uskonsanan opit
Pirkko Vesavaara okkultinen profeeta ja ihmeiden tekijä evankeliumin väärennys
Tauno Rantala evankeliumin väärennös
Arto Jokivuori evankeliumin väärennös
Raimo Rahnasto evankeliumin väärennös
Pauli Karppinen uskonsanan harhaopit
Hannu Vaurula uskonsanan harhaopit
Klaus Korhonen uskonsanan harhaopit
Päivi Niemi uskonsanan harhaopit
Riku Rinne uskonsanan harhaopit
Markku Koivisto uskonsanan harhaopit
Linda ja Gunnar Bergling uskonsanan harhaopit
Owe Lindeskär uskonsanan harhaopit
Roger Larsson uskonsanan harhaopit
Birger Skoglund uskonsanan harhaopit
Stanley Sjöberg livetsordin harhaopit
Peter Youngren livetsordin harhaopit
Ulf Ekman livetsordin harhaopit
Terje Bernzten livetsordin harhaopit
Youngi Cho'okkultinen puhuja
Timo Hakkarainen uskonsanan harhaopit
STEFAN JA MARINA SIGFRIDS uskonsanana harhaopit
Reinnhard Bonnke evankeliumin väärennöksen levittäjä ihmeiden tekijä
Suzette Hattingh okkultinen puhuja
Michael Howard okkultinen puhuja
Rodney ja Adonika Browne okkultinen puhuja pari
Benny Hinn okkultinen puhuja
Viktor Klimenko uskonsanan harhaopit
Daniel Nylund uskonsanan harhaopit
Veikko Pekkiuskonsanan harhaopit
Matti Wendelin uskonsanan harhaopit
Glory Backmann okkultinen puhuja
Esa Suojala okkultinen puhuja
Leo Meller uskonsanan harhaopit
Tommy Hicks menestysteologi
Håkan Westergård uskonsanan harhaopit
Kenneth Copeland valtateologiset harhaopit menestysteologia
Kenneth Hagin valtateologiset harhaopit menestysteologia
Tb Joshua okkultinrn julistaja ihmeiden tekijä
Carola Häggkvist LivetsOrd;in harhaopit
Seppo Juntunen uskonsanan harhaopit
Rick Joyner menstysteologia
John Arnott
Mark Dupont
Francis Francipane
Charles Ndifon
Carlos Annacondia
Michuel Chejas
Billy Graham
Paavi Benedictus XVI
Veli Saarikalle/Lappajärvi Menestysteologia
Kari Niemi
Jukka Rokka
Arto Alalöytty
Aulis Lehto
Jorma Uimonen
Yrjölä Mika & Romy New Age uskonsana
Wasti Feldt -Johansson uskonsana
Donald Bergagård uskonsana
Juha Kotisaari, menestysteologia
Daniel Ekechukwu, NokiaMissio, kuolleistaherännyt
Klaus Möller, menestysteologia
Martti Ahvenainen, menestysteologia
Debbie Botteicher, menestysteologia
Marie Licciardo, "profeetta"
David Sterling, menestysteologia
Martie Haaijer, Toronto
T.L.Osborn
Guy Peh
Harry Linqvist
Sten Nilson
Pauli Kemi (Rantaniemi)
Jim Kaseman
Robert H. Schuller
Rod Parsley
Billye Brim
E.W. Kenyon okkultinen julistaja menestysteologi
Bruce Narramore
Russel Conwell
Wayne W. Dyer
Norman Vincent Peale
Lester Sumrall
Steve Sumrall
Fredrik Ekholm
Pertti Mäkelä
Erkki O. Auranen
Robert Tilton
John Osteen
Gordon Lindsay
Bror Spetz
Carl Gustav Severin
Hans Bratteruad
Rauno Kokkola
Tapio Tamminen
Cary Mattson
Rainer Mäkilä
Vuokko Mäkilä
Seppo Välimäki uskonsanan harhaopit
Don Basham
Pat Brooks
Morris Cerullo
Napoleon Hill
T.D. Jakes
John Hagee
Creflo A. Dollar
John Avanzini
Frederick K.C. Price
Charles Capps
Rory Alec
Paul Crouch
Timo Penttilä
Paul Cain
Raimo Huotelin
Cai Talvio
Vuokko Eräranta evankeliumin väärennys
Marja Kallio (ent. Äikäs) evankeliumin väärennys
Ruth Carter Stapleton
Claudio Friedzon
Randy Clark
John Wimber
Jorma Finnilä
Artturi Kukkula evankeliumin väärennys
Lisäksi;
William Branhamin opit okkultistinen puhuja ihmeiden tekijä
Niilo Yli -Vainion opit evankeliumin väärennys ihmeiden tekijä
Kathryn Kuhlmannin opit okkultistinen puhuja ja ihmeiden tekijä
Kenneth Haginin opit
Ellen Whiten opit transsisaarnaaja okkultinen adventisti
Helena Konttisen opit transsisaarnaaja (unissasaarnaaja)
Admin
Juha Ketola Väärennetyn evankeliumin julistaja
Paavo Järvinen Väärennetty evankeliumi ja ihmeitten tekijä
Cindy Jacobs okkuktinen profeetta
Anne Miettinen okkulttinen profeetta
Reijo Ruotsalainen (Netmission)uskonsana menestysteologia
Seppo Kohvakka uskonsana
Petri Kosonen LivetsOrd uskonsana
Ulla Cristina Sjöman Väärennetyn evankeliumin julistaja, puoskari eksorkisti
Tuula Ekbom vääräärennetyn evankeliumin itsemainittu profeetta
Irma ja Kyösti Frestadius uskonsanan harhaopit
Heimo Enbuska uskoonsanan harhaopit
Pirkko Jalovaara okkultisinen profeetta
Aili Heinonen uskonsanan harhaopit
Alpo Renko uskonsanan harhaopit
Martti Kallionpää väärennetyn evankeliumin julistaja uskonsanan opit
Pirkko Vesavaara okkultinen profeeta ja ihmeiden tekijä evankeliumin väärennys
Tauno Rantala evankeliumin väärennös
Arto Jokivuori evankeliumin väärennös
Raimo Rahnasto evankeliumin väärennös
Pauli Karppinen uskonsanan harhaopit
Hannu Vaurula uskonsanan harhaopit
Klaus Korhonen uskonsanan harhaopit
Päivi Niemi uskonsanan harhaopit
Riku Rinne uskonsanan harhaopit
Markku Koivisto uskonsanan harhaopit
Linda ja Gunnar Bergling uskonsanan harhaopit
Owe Lindeskär uskonsanan harhaopit
Roger Larsson uskonsanan harhaopit
Birger Skoglund uskonsanan harhaopit
Stanley Sjöberg livetsordin harhaopit
Peter Youngren livetsordin harhaopit
Ulf Ekman livetsordin harhaopit
Terje Bernzten livetsordin harhaopit
Youngi Cho'okkultinen puhuja
Timo Hakkarainen uskonsanan harhaopit
STEFAN JA MARINA SIGFRIDS uskonsanana harhaopit
Reinnhard Bonnke evankeliumin väärennöksen levittäjä ihmeiden tekijä
Suzette Hattingh okkultinen puhuja
Michael Howard okkultinen puhuja
Rodney ja Adonika Browne okkultinen puhuja pari
Benny Hinn okkultinen puhuja
Viktor Klimenko uskonsanan harhaopit
Daniel Nylund uskonsanan harhaopit
Veikko Pekkiuskonsanan harhaopit
Matti Wendelin uskonsanan harhaopit
Glory Backmann okkultinen puhuja
Esa Suojala okkultinen puhuja
Leo Meller uskonsanan harhaopit
Tommy Hicks menestysteologi
Håkan Westergård uskonsanan harhaopit
Kenneth Copeland valtateologiset harhaopit menestysteologia
Kenneth Hagin valtateologiset harhaopit menestysteologia
Tb Joshua okkultinrn julistaja ihmeiden tekijä
Carola Häggkvist LivetsOrd;in harhaopit
Seppo Juntunen uskonsanan harhaopit
Rick Joyner menstysteologia
John Arnott
Mark Dupont
Francis Francipane
Charles Ndifon
Carlos Annacondia
Michuel Chejas
Billy Graham
Paavi Benedictus XVI
Veli Saarikalle/Lappajärvi Menestysteologia
Kari Niemi
Jukka Rokka
Arto Alalöytty
Aulis Lehto
Jorma Uimonen
Yrjölä Mika & Romy New Age uskonsana
Wasti Feldt -Johansson uskonsana
Donald Bergagård uskonsana
Juha Kotisaari, menestysteologia
Daniel Ekechukwu, NokiaMissio, kuolleistaherännyt
Klaus Möller, menestysteologia
Martti Ahvenainen, menestysteologia
Debbie Botteicher, menestysteologia
Marie Licciardo, "profeetta"
David Sterling, menestysteologia
Martie Haaijer, Toronto
T.L.Osborn
Guy Peh
Harry Linqvist
Sten Nilson
Pauli Kemi (Rantaniemi)
Jim Kaseman
Robert H. Schuller
Rod Parsley
Billye Brim
E.W. Kenyon okkultinen julistaja menestysteologi
Bruce Narramore
Russel Conwell
Wayne W. Dyer
Norman Vincent Peale
Lester Sumrall
Steve Sumrall
Fredrik Ekholm
Pertti Mäkelä
Erkki O. Auranen
Robert Tilton
John Osteen
Gordon Lindsay
Bror Spetz
Carl Gustav Severin
Hans Bratteruad
Rauno Kokkola
Tapio Tamminen
Cary Mattson
Rainer Mäkilä
Vuokko Mäkilä
Seppo Välimäki uskonsanan harhaopit
Don Basham
Pat Brooks
Morris Cerullo
Napoleon Hill
T.D. Jakes
John Hagee
Creflo A. Dollar
John Avanzini
Frederick K.C. Price
Charles Capps
Rory Alec
Paul Crouch
Timo Penttilä
Paul Cain
Raimo Huotelin
Cai Talvio
Vuokko Eräranta evankeliumin väärennys
Marja Kallio (ent. Äikäs) evankeliumin väärennys
Ruth Carter Stapleton
Claudio Friedzon
Randy Clark
John Wimber
Jorma Finnilä
Artturi Kukkula evankeliumin väärennys
Lisäksi;
William Branhamin opit okkultistinen puhuja ihmeiden tekijä
Niilo Yli -Vainion opit evankeliumin väärennys ihmeiden tekijä
Kathryn Kuhlmannin opit okkultistinen puhuja ja ihmeiden tekijä
Kenneth Haginin opit
Ellen Whiten opit transsisaarnaaja okkultinen adventisti
Helena Konttisen opit transsisaarnaaja (unissasaarnaaja)
Admin
jarrut- Admin
Toivottavasti ette pahastu, jos kyselen miksi Jorma Finnilä on tällä listalla? Tehnyt pitkän uran lähetystyön parissa ja minulla on henkilökohtainen johdatus Jumalalta, jossa Jumala pienen ihmeen kautta toi minut Finnilän kokoukseen. Olen siksi utelias, että mistä häntä syytetään?
Baasan- Viestien lukumäärä : 8
Baasan kirjoitti:Toivottavasti ette pahastu, jos kyselen miksi Jorma Finnilä on tällä listalla? Tehnyt pitkän uran lähetystyön parissa ja minulla on henkilökohtainen johdatus Jumalalta, jossa Jumala pienen ihmeen kautta toi minut Finnilän kokoukseen. Olen siksi utelias, että mistä häntä syytetään?
Kiitos että kysyt!
Tästä on jo aikaa monta v kun olen tutkinut Finnilän opetusta ja siksi kuuntelin vähän aikaa hänen puhettaan youtubessa.
Ei tarvinnut kauan kuunnella, kun tunnistin tutun harhaopin, minkähän otsikon antaisin, kun niitä on jo liian monta, mutta lähinnä
uskon sana oppia, ihmeparantumista , tunnustekoja , suuria herätyksä jne jne, jokainen joka julistaa näitä pääasiassa
ei julista raitista evankeliumia vaan on mennyt harhaan !
Kehoittaisin sinua pysymään kaukana tuon miehen opetuksesta ja alkaa tutkia Raamattua nöyrällä mielellä, koska Jumalan Sana
on se meidän ohjenuora ja siellä sanotaan että Hän itse opettaa jokaista Henkensä kautta, siis Raamattua pitää lukea! Löytyy toki raittiita opettajia
sieltä sun täältä ja suosittelen Per Olof Malk, Jukka Norvanto, Tapio Puolimatka esim.
Similar topics
» Onko David Pawson susi lammasten vaatteissa
» David Wikerson: Kaitse lampaita: Varo susia seurakunnassa
» Susi lampaan vaatteissa: Aulikki Hartikainen Piipponen
» Per-Olof Malk :Ketkä ovat perillä valkeissa vaatteissa Ilm 7
» David Wikerson: Kaitse lampaita: Varo susia seurakunnassa
» Susi lampaan vaatteissa: Aulikki Hartikainen Piipponen
» Per-Olof Malk :Ketkä ovat perillä valkeissa vaatteissa Ilm 7
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Eilen kello 7:09 am kirjoittaja vakiokalusto
» Voiko ihminen pelastua "tekemällä voitavansa"? Yksin evankeliumi herättää uskon Kristukseen
Eilen kello 7:05 am kirjoittaja vakiokalusto
» Perisynnin vaikutus, eräitä väitteitä luterilaisen syntiopetuksen pohjalta
Eilen kello 6:57 am kirjoittaja vakiokalusto
» Mikä sytyttäisi kristityn sammuneen rakkauden?
Eilen kello 6:44 am kirjoittaja vakiokalusto
» Osmo Tiililä /Kristitty matkalaisena
Ti Marras 05, 2024 9:19 am kirjoittaja Hellevi
» Raivoisa, voimakas ja yllättävä (Fierce, Strong, and Surprising) :: By Daymond Duck
Ti Marras 05, 2024 8:47 am kirjoittaja vakiokalusto
» Professori Jeffrey Sachs tuhoaa täysin lännen Ukraina-narratiivin joka on valheellinen (VIDEO)
Ma Marras 04, 2024 8:17 am kirjoittaja jarrut
» Henkien koettelu Raamatun mukaan
Su Marras 03, 2024 10:56 am kirjoittaja jarrut
» Brooks Alexander: TULEVA MAAILMANUSKONTO
Su Marras 03, 2024 10:48 am kirjoittaja jarrut