Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» KRISTILLISEN IHMISKUVAN KATOAMINEN JA KIRKON USKO Sammeli Juntunen
Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke EmptyTänään kello 9:36 am kirjoittaja jarrut

» LUOTU, LANGENNUT JA LUNASTETTU IHMINEN
Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke EmptyTänään kello 9:27 am kirjoittaja jarrut

»  Ihana Totuus
Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke EmptyTänään kello 8:37 am kirjoittaja Hellevi

» BibelFocus // Toinen "peto" kristikunnassa, joka vaarantaa hengellisen terveyden!
Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke EmptyTänään kello 7:43 am kirjoittaja Hellevi

» BibelFocus // Haluan nähdä armoa enkä uhrauksia
Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke EmptyTänään kello 7:16 am kirjoittaja Hellevi

» Kenttäpiispan tärkeä kannanotto
Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke EmptyEilen kello 9:37 am kirjoittaja jarrut

» Vallankumouksen hedelmät kypsyvät
Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke EmptyEilen kello 9:32 am kirjoittaja jarrut

» Palkkapaimenet ja lampaankorva
Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke EmptyEilen kello 9:02 am kirjoittaja jarrut

» Miten meidän tulee suhtautua uskossa heikkoihin ja niihin, jotka ovat tulossa keskuuteemme?
Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke EmptyEilen kello 8:44 am kirjoittaja jarrut

Huhtikuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Kalenteri Kalenteri


Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

4 posters

Siirry alas

Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke Empty Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

Viesti kirjoittaja Hellevi Ke Kesä 09, 2021 6:15 am

Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

Jag får många mail från olika personer som vill tipsa mig om det ena och andra. En del tips är helt klart intressant och användbar information (tack för det), annat är riktiga lågvattenmärken. Inte sällan får jag tips om helknasiga saker som är långt utanför vad en kristen borde hålla på med.

Ett stort problem idag är att många kristna primärt bildar sig en uppfattning om det vi kallar för den yttersta tiden utifrån vad man hittar på Nätet. Man väljer då att omfamna sådan information som synkar bra med uppfattningar, värderingar och den världsbild man redan har. Sådan information lägger då grunden till den teologi man lägger sig till med när det gäller den yttersta tidens olika händelser. När de sedan läser Bibeln (eller ställs inför olika bibelord) så gör man tolkningar av bibeltexterna i ljuset av vad man ”lärt” sig via Nätet.

Bibeltolkningen blir då mycket mer allegorisk och bildlig än vad Bibeln själv påbjuder. En sund tro bör fungera tvärtom, att man ser vad Bibeln har att säga om den yttersta tiden och så observerar man vad som sker i världen och tolkar det i Bibelns ljus. Detta bibelfokuserade sätt att observera världshändelserna menar jag är något som gör oss betydligt mer vakna, nyktra och klartänkta. Och när vi behöver göra tolkningar av bibelord, då skall vi främst låta text tolka text, dvs. att vi söker förklaringar i andra bibeltexter än de vi för tillfället brottas med.

Det jag vill förmedla här handlar återigen om att vi måste bli mer synkade med Bibelns budskap. Vi skall vara mogna och nyktra kristna som inte kastas hit och dit av all information som väller över oss. Vi skall stå stadigt på sanningens mark. Det innebär att vi skall kunna avgöra vad som är viktigt eller oviktigt för vår tro, vad som är sant och vad som är falskt, vad som är vinklat eller objektivt, vad som bygger upp vår tro eller gör den förvirrad, vad som stärker vår gemenskap med Herren Gud och vad som tar bort vårt fokus på Herren, och vad som är bibliskt och vad som är obibliskt, osv.

Petrus skrev i sitt första brev:


1 Pet 5:8: ”Var nyktra och vakna. Er fiende djävulen går omkring som ett rytande lejon och söker efter någon att sluka.”


Det här tror jag inte handlar om att vara nykter från alkohol eller att låta bli att sova. Det handlar istället om att vara vaksam, om att kunna pröva och tänka kritiskt, att använda förnuftet och ett logiskt tänkande i kombination med bibelkunskaper. Självklart får vi också räkna med Guds Andes hjälp, men det Petrus här vill trycka på är att vi måste se till att vara förnuftiga, klartänkta, resonerande, sansade.

Om vi är slarviga med detta och med sanningen, då blir vi ett lätt byte för Satan och hans påfund; då slukar han oss lätt som en plätt! Och tyvärr är det vad som sker i ganska stor skala i kristenheten i vår tid, just för att man slarvar på detta område. Man blir helt enkelt slö och försoffad framför TV:n och/eller datorn. Många är idag vakna över villoläror men faller ovaksamt ner i ett annat dike tack vare ett onyktert omdöme. Är det kanske ett slags ”väktarens” högmod som är orsaken? Jag anar det, och här måste jag så klart också vakta på mig själv.

Kärlek till sanningen

Jag ser att många kristna har blivit otroligt slarviga med sanning och fakta. Många tror på första bästa påstående som man hittar på Nätet och som passar med den egna världsbilden – utan att rannsaka och pröva. Detta är ett mycket farligt beteende eftersom det uppenbarligen är just kärlek till sanning som kommer att vara avgörande för var vi hamnar i den absolut yttersta tiden. Paulus skrev detta:


2 Tes 2:9-12: ”Den laglöses [Antikrist] ankomst är ett verk av Satan som kommer med stor kraft och med lögnens tecken och under. Med ondskans alla konster bedrar han dem som går förlorade, eftersom de inte tog emot kärleken till sanningen så att de kunde bli frälsta. Därför sänder Gud villfarelsens makt över dem så att de tror på lögnen och blir dömda, alla de som inte har trott på sanningen utan njutit av orättfärdigheten.” (SFB 2015)


Ser du allvaret i texten? Har du sådan kärlek till sanning att du är mycket noga med vad som är sant och falskt i all information som du utsätter dig för? Om inte, då lever du uppenbarligen farligt. Men du kan få ta emot denna kärlek från Gud, och därför bör vi alla be om den. Jag tycker alla vi kristna borde ha ett ordentligt mått av sanningspatos. Det skulle göra vår trovärdighet betydligt större.

Se till att du inte blir bedragen!

Med tanke på yttersta tiden sa Jesus detta till sina lärjungar – vilket inte minst gäller oss som uppenbarligen lever mycket nära den yttersta tiden:


Matt 24:4: ”Se till att ingen bedrar er.”


Observera att Jesus här uppmanar oss att se till att vi inte blir bedragna. Han säger inte att han skall se till så att vi slipper det. Vi skall göra det! Efter detta talade Jesus om falska profeter och falska messiasgestalter.  Det har jag tagit upp flera gånger tidigare, men här vill jag använda Jesu ord som en varning när det gäller annat som sprids via främst Internet. Jag skall gå igenom några just nu rykande färska exempel (december 2020). Med hjälp av dessa skall vi öva oss i bibeltrohet.'

Vilddjurets märke


Du som läst Bibeln känner troligen till profetian i Uppenbarelsebokens kapitel 13 där det står att den kommande regimen under världsledaren ”Antikrist” (i den texten kallad ”vilddjuret”) kommer se till att alla människor måste ta emot ett märke för att kunna köpa och sälja. Eftersom alla profetior i Bibeln så här långt prickat rätt – och det återstår nu bara en mindre del – då finns ju all anledning att ta även denna profetia på fullaste allvar.

Det är nu ganska många kristna som ute på Nätet idag sprider information om att vaccinet mot Covid-19 är eller kommer att bli vilddjurets märke, och att Bill Gates är inblandad i denna soppa. Många tror på detta och jag har också fått flera mail där man vill göra mig uppmärksam på det här. Men låt oss nu vara nyktra, resonerande, sansade och bibelfokuserade en liten stund, som en slags övning. Vi utgår då från Bibelns vittnesbörd, och i ljuset av detta funderar vi över vad somliga menar sig se i världen just nu.

Låt oss läsa lite ur Uppenbarelsebokens kapitel 13 där det står om ”vilddjurets märke”.


Upp 13:11-18: ”Och jag såg ett annat vilddjur komma upp ur jorden. Det hade två horn som ett lamm men talade som en drake. Det utövar det första vilddjurets hela makt inför det1 och får jorden och dess invånare att tillbe det första vilddjuret vars dödliga sår hade blivit läkt. Det gör stora tecken och får till och med eld att falla från himlen ner på jorden i människornas åsyn. Genom tecknen det fått makt att göra inför vilddjuret förleder det jordens invånare.

Det säger till jordens invånare att göra en bild åt vilddjuret2 som har ett sår från ett svärd men lever igen. Och det fick makt att ge livsande åt vilddjurets bild, så att vilddjurets bild till och med kunde tala och låta döda dem som inte tillbad vilddjurets bild3. Och det tvingar alla – små och stora, rika och fattiga, fria och slavar – att ta emot ett märke på högra handen eller pannan4, så att ingen kan köpa eller sälja utom den som har märket5, vilddjurets namn eller dess namns tal6. Här krävs vishet. Den som har förstånd ska räkna ut vilddjurets tal, för det är en människas tal. Och dess tal är 666”.


Covid-19-vaccinet


Om nu Covid-19-vaccinet (eller något som kommer med det) skulle vara vilddjurets märke, då borde man ju som bibeltroende kristen genast fråga sig: MEN VAR ÄR SJÄLVASTE VILDDJURET??? Men vi tar detta i punktform, så därför har jag satt in siffror i texten ovan som motsvaras av numreringen av styckena nedan.

1) I texten ser vi ett andra vilddjur dyka upp på världsscenen. Detta vilddjur kallas även för ”den falske profeten”. Det kommer efter det första vilddjuret, som även kallas Antikrist. I den absolut yttersta tiden träder alltså dessa två vilddjur fram, fyllt synliga för hela världen. Du behöver inte snoka runt på Nätet för att få reda på vilka de är.

De kommer att vara offentliga personer som garanterat alla tidningar och nyhetskanaler kommer att rapportera om eftersom människorna kommer att flockas runt dessa i djup beundran och dyrkan. Observera nu då detta: dessa två vilddjur har ännu inte dykt upp! Det förstår vi även från andra verser i Uppenbarelseboken. Alltså en första anledning till att sansa sig och nyktra till.

2) Det andra vilddjuret (den falske profeten) kommer att säga till alla människor att göra sig en bild åt det första vilddjuret (Antikrist). Detta har inte heller skett ännu. Alltså en andra anledning till att sansa sig och nyktra till.

3) Det andra vilddjuret låter sedan döda alla som inte tillber det första vilddjurets bild. Detta har inte heller skett ännu. Alltså en tredje anledning till att sansa sig och nyktra till.

4) Därefter tvingar* det andra vilddjuret alla människor att ta emot ett märke på högra handen eller i pannan.  Observera att vaccin aldrig ges på händerna eller i pannan; inte heller detta nya vaccin. Alltså en fjärde anledning till att sansa sig och nyktra till. I Sverige är det dessutom så att vår grundlag hindrar myndigheterna från att tvinga oss att ta emot vaccin.

* Enligt grundtexten handlar det mer om att människor förmås ta emot märket. Människor tar emot märket utan större protester eftersom det underlättar vardagen genom att man kan köpa och sälja som vanligt. Men vilddjurets märke är inte en vaccination i sig, även om utdelningen av märket kommer att att kräva en enorm logistik lik den vi sett vid en massvaccinationer. Därför kan självklart nationerna hämta erfarenheter från sådana insatser.

5) Vi ser också i bibeltexten att ingen kan köpa och sälja om man inte tagit emot märket. Detta har inte heller inträffat och det finns ju inget sådant kopplat till Covid-19-vaccinet (många har ju redan fått en vaccination). Att det eventuellt kan bli rese-/inreseförbud i det fall man inte är vaccinerad eller kan uppvisa immunitet, det stämmer absolut inte in på Bibelns profetia om de villkor som är kopplade till vilddjurets märke. Så av detta förstår vi också att Covid-19-vaccinet inte har något som helst att göra med vilddjurets märke.

Sedan vill jag bara kort nämna att Bibeln inte säger att människor måste köpa och sälja med vilddjurets märke. Det enda som Bibeln säger är att är man inte får handla om man inte tagit emot märket. Märket är alltså troligen inte ett betalningsmedel i sig, utan istället en förutsättning för att människor skall blir godkända till att utföra ekonomiska transaktioner. Därför utgör detta märke nog ”endast” ett synligt märke och inget annat. Läs mer om detta via länkarna sist i sidan.

6) Vi läser vidare. Vilddjurets märke skall utgöra dess namn eller ett tal för hans namn, och det talet är 666. Vaccin som sprutas in i din kropp är varken ett märke på handen eller pannan, eller ett namn, eller ett tal som representerar ett namn på en person – som dessutom inte dykt upp ännu. Och studerar man den grekiska grundtexten bakom dessa ord, då ser man att märket kommer att bestå av någon form av rispa, etsning eller tatuering. Läs mer även om detta via länkarna sist i sidan. Här finns alltså ytterligare en anledning att lugna ner sig och att dämpa oron.

Det finns alltså väldigt mycket kvar som skall ske INNAN vilddjurets märke införs!

Bill Gates och osynlig identitetsmärkning

Nu skall vi titta närmare på två rykten som berör Bill Gates, Microsofts grundare, och vilddjurets märke.

Det är idag många på Nätet för fram rykten om att Bill Gates håller på att införa en osynlig identitetsmärkning tillsammans med Covid-19-vaccinet, och så menar man att detta är vilddjurets märke. Men det man troligen fått den idén ifrån, är att Bill Gates Foundation runt 2016 sponsrade forskning på Massachusetts Institute of Technology.

Denna forskning handlade om hur barn skulle kunna få en märkning med ett slags osynligt bläck tillsammans med olika vaccin. Denna märkning skulle då visa om vaccinerna fortfarande var aktiva. De som arbetar inom sjukvården kan så klart se fördelar med att snabbt kunna avläsa sådan information i händelse av olika sjukdomsscenarior, inte minst i fattiga länder där man saknar journalsystem.

Och om du nu tittar tillbaka i bibeltexten ovan, då förstår du att en sådan osynlig märkning inte har något som helst att göra med vilddjurets märke. Ändå hänger många ut Bill Gates pga detta utan att själva ha funderat en stund kring fakta och kring bibelorden som berör märket. Att någon säger en sak gör inte det automatiskt till en sanning, men tyvärr räcker det för många att höra ett påstående en gång för att tro på det.

Någon sådan här identitetsmärkning finns alltså inte kopplat till Covid-19-vaccinet idag. Men om det ändå skulle komma något sådant, då har det inte att göra med vilddjurets märke. Det förstår vi från Bibeln, och det är vad jag vill stryka under här.

Bill Gates och ”patent 060606”

Många har också gjort väsen av att Bill Gates sägs inneha ett patent som har numret 060606 och som handlar om att plantera in mikrochip i människor. Man menar då att detta patent egentligen har siffran 666 och att detta chip är vilddjurets märke. Det fulla och korrekta patentnumret är WO2020060606A1 (inte särskilt likt 666) och det är Microsoft Technology Licensing som äger detta patent. Det handlar om Cryptocurrency system using body activity data. Läs mer om detta patent via denna länk.

Bill Gates lämnade posten som Microsofts VD år 2000 och har därför lämnat det dagliga arbetet inom Microsoft. Han står inte ens med som en av uppfinnarna bakom patent WO2020060606A1. Dessutom nämns inget om något ”chip” eller märkning i patentansökan utan enbart ”device of a user”. Det kan alltså lika gärna handla om smartphones eller smarta armband med sensorer.

Vad jag förstått handlar detta patent om att registrera människors förbättrade hälsa och belöna dem med att generera en typ av kryptovaluta (typ Bitcoins) som de sedan kan spendera. Detta kan ses som en slags utveckling av de olika belöningstriggers som finns i olika hälso- och motionsappar idag. Om vi nu skall titta på detta patent ur ett bibliskt perspektiv, då finns inget underlag för att tro att det handlar om vilddjurets märke. Inte heller att Bill Gates skulle vara vilddjur nummer ett eller nummer två. Så personligen berör det mig inte särskilt just nu.

Vad som dock kan inträffa, är så klart att den kommande antikristliga och världsomspännande regimen kan komma att använda all möjlig ny men även gammal teknik för sina syften. Men bara för att denna kommande regim använder viss teknologi gör ju inte teknologin i sig djävulsk. I så fall vore ju våra elnät, datanät och avloppssystem också djävulska.

Det är inte fel att tänka lite förnuftigt här. Men det vi verkligen bör fundera över, är vad i våra liv som kan komma att måla in oss i ett hörn och som kan göra att vi sitter riktigt trångt till när det kommer svåra tider. Är vi våldsamt beroende av olika saker kan det bli svårt. Då är det förnuft, bibeltrohet och främst en frisk kanal till vår Herre som avgör hur det skall gå!

Onödigt mörk världsbild


Jag vill också peka på att alla dessa felaktiga konspirationsteorier och rykten kan ge en onödigt mörk världsbild. Sådant kan ställa till det för människor som har svårt att hantera den typen av negativ information och som kanske inte har så många glädjeämnen i livet. Detta bör man begrunda om man sprider sådant här vidare till andra. Det kan skapa en oro som inte en sund kristen skall behöva leva med.

Bibeln har helt klart avsnitt med mycket allvarliga förutsägelser, men det är ju ändå vad Gud gett oss och därför tror jag också att han kommer att hjälpa oss att hantera det. Men att med en massa spekulationer och rykten gå utöver vad Bibeln ger oss när det gäller den yttersta tiden, det tror jag är mycket vanskligt!
Avslutningsvis vill jag belysa detta ännu en gång:

Den dag Antikrist träder fram på världsarenan, då kommer alla att se honom. Du behöver inte snoka runt på Nätet för att försöka hitta information om vem han möjligen kan vara. Denna person är en ovanligt offentlig person som kommer att uppskattas enormt mycket av de flesta människor, troligen även av många onyktra kristna som avfallit från troheten till Herren och hans Ord.

Det står i Uppenbarelseboken att ”hela jorden förundrade sig över vilddjuret och följde det” (Upp 13:3) och ”Alla jordens invånare kommer att tillbe det, alla som inte från världens skapelse har sitt namn skrivet i livets bok”. Antikrist kommer inte i hemlighet eller smygande. Han träder fram öppet och imponerar på de flesta. Han är en person som vill bli sedd och hyllad. MEN!

Om du skall förstå att denna person är den Antikrist som Bibeln talar om, varifrån skall du då hämta underlag till den förståelsen? Från Bibeln så klart! Det ingår i nykterhetsmedicineringen att vara ordentligt rotad i Bibeln och att gärna läsa den dagligen – om du har den möjligheten. Guds Ord är vårt dagliga manna som kan hjälpa oss med både vaksamhet och nykterhet. Bibeln är vår Antabus!

Läs gärna berättelsen om Daniel och Nebukadnessar och om Sadrak, Mesak och Abednego (Daniels bok, kapitel 1-3). Jag är övertygad om att den texten är en profetisk berättelse som har något att säga oss om yttersta tiden och Antikrist.

Nu finns det så klart många andra knasiga myter från Nätet att ta upp och jämföra mot Bibelns vittnesbörd, men det kanske blir en annan gång. Men gör gärna själv sådana här bibelstudier hemma på din kammare, det är en bra träning. Vi avslutar med att läsa om de föredömliga judarna i Berea:


Apg 17:11: ”Judarna där var mer öppna än de i Tessalonika. De tog emot ordet med all villighet och forskade dagligen i Skrifterna för att se om det kunde förhålla sig så.”


/Lennart
https://bibelfokus.se/covid19


Översättnig från svenska till finska
https://translate.google.se/
Hellevi
Hellevi

Viestien lukumäärä : 2076
Join date : 13.11.2017

Rea Aalto and helluntailainen_ like this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke Empty Vs: Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

Viesti kirjoittaja Hellevi Ke Kesä 09, 2021 6:27 am

PS.

Bibelfocuksen kirjoitusta ei ole suomennettu tuolla sivustolla.
Laitan Googlen käännösosoitteen, jos joku haluaa lukea suomeksi.
Käännös on kuitenkin puutteellinen, ehkä parempi kuitenkin kuin ei mitään.

Kirjoitus on todella hyvä ja asiallinen, toivotaan että Bibelfocus sen kääntäisi suomeksi. /Hellevi
Hellevi
Hellevi

Viestien lukumäärä : 2076
Join date : 13.11.2017

Rea Aalto and helluntailainen_ like this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke Empty Vs: Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

Viesti kirjoittaja helluntailainen_ To Kesä 10, 2021 6:00 am

Tuo oli asiallinen artikkeli. Tuon artikkelin kirjoittaja Lennart kirjoitti tarpeellisista ja ajankohtaisista asioista hyvällä ja rakentavalla tavalla.

Hän ei käyttänyt mitään epämääräisiä lähteitä, eikä vedonnut muiden kirjoittajien teksteihin.

Yksittäisen lukemani kirjoituksen perusteella en vielä tiedä paljoakaan tuosta kirjoittajasta, Lennart:ista, enkä tuosta Bibelfocus sivustosta.  

Nyt koronaviruksen aikakautena on niin paljon epämääräistäkin tietoa liikkeellä, että tarvii olla entistä tarkempi sen suhteen, mitä ottaa vastaan ja mihin uskoo.

Näinä aikoina kristityn ihmisen olisi viisasta olla tarkempi sen suhteen, keneltä mitäkin tietoa ottaa vastaan ja myös siinä, että mistä lähteistä alkuperäinen tieto on peräisin. Onneksi tämän foorumin kirjoittajat ja toivottavasti myös lukijat, ovat niitä tarkempia uskovia, jotka eivät heti ole suurella innolla ottamassa vastaan kaikkia mahdollisia unia, profetioita, ennustuksia, huhuja ja juttuja, joita myös uskovien keskuudessa liikkuu.

Lennart toi hyvin esille sen, että kristittyjen ei tarvitse pitää kaikkea nettisivuiltaan löytämäänsä totena, ja myös sen, että raamattua tuntevat kristityt eivät aivan niin helposti ole eksytettävissä.

helluntailainen_

Viestien lukumäärä : 44
Join date : 27.05.2021

Takaisin alkuun Siirry alas

Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke Empty Vs: Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

Viesti kirjoittaja Hellevi To Kesä 10, 2021 6:56 am

Bibelfocus on hyvä ja raitis sivusto.
Täällä Vapaasanalla on paljon Lennartin kirjoituksia, joita
virallinen kielenkäntäjä uskovainen Sylvi Hänninen on kääntänyt
suomeksikin. Kannattaa tutustua;

https://bibelfocus.se





Hellevi
Hellevi

Viestien lukumäärä : 2076
Join date : 13.11.2017

Rea Aalto likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke Empty Vs: Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

Viesti kirjoittaja uskon To Kesä 10, 2021 10:07 pm

Dra. Enara Belandia Toxina botulínica
doctorabelandia.com
Toxina Botulínica

Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke Le_211
Botuliini silottaa rypyt. Botuliini soveltuu hyvin kasvojen ihon silottamiseen, otsan ja silmänympärysryppyjen häivyttämiseen sekä kulmakarvojen ja suupielten etc. Lähde:Internet

Kuvahaulla Bibelfocuksen artikkelissa ollut kuva löytyi mm. tuosta doctorabelandian sivustolta ja liittyi kasvohoitoihin eikä siis millään tavoin ihmisten merkitsemiseen Sub-Cutaneous injektiolla. Haluttaessa kirjoittaa totuudellisesti lie aiheellista olla myös totuudellinen kuvavalintojen suhteen? Toki on ymmärrettävää, että pedonmerkin asettamisesta otsan alueelle puuttuu tällä hetkellä autenttiset kuva- tai videoesitykset.

Alla oma vajavainen näkökulmani rokoteinjektioitten ongelmatiikkaan:

Itse ajattalen mRNA- ja DNA-rokotteiden olevan globalistisen Uuden maailmanjärjestyksen aikaansaaman uuden hallinnollisen- ja taloudellisen järjestelmän yhteenliittymän keino viedä injektoitavat henkilöt sisälle ns. pedonmerkkijärjestelmään, jossa injektoitu henkilö on ensinnäkin uudella id-numerolla varustettu toimija rokotusstatuksen toimiessa krediittinä eli toisin sanottuna osallistumisen edellytyksenä ns. lopunajan globaalin yhteiskuntajärjestelmän vastikkeellisiin tai vastikkeettomiin tapahtumiin ja toiseksi henkilö on tällä tavoin "merkitty" järjestelmään tuon "petoyhteiskunnan" edellyttämällä koodilla tai numerosarjalla informaatioteknologian havaittavaksi lähinnä siirtymistilanteessa esim. ulkoa sisälle tilaan jonka oviaukossa edellytetään voimassa oleva rokotusstatus.

Hieman eri asia on sitten mahdollinen DNA-tason "pedonmerkintä", joka käytännössä olisi seurauksena antikristillisen tieteen tuomasta ratkaisusta sairauteen ja kärsimykseen ilman Kristusta lääketieteen DNA:han asti ulottuvalla geeniperimää muuttavalla geeniterapialla.(Tieteen perusfundamentteja ovat mm. alkuräjähdys, evoluutio ja nyttemmin ihmisen so. "älykkään eläimen" geeniperimän tyyppivirheiden korjaaminen geeniterapian keinoin - pyrkimyksenä Jumalan sanan ilmoituksen vastaisesti pyrkiä lähes ikuiseen elämään ilman Kristusta, jonka sovitustyötä hyväksymättä sanan mukaisesti on näkevä ns. toisen kuoleman, jota tiede ei siis tunnusta antikristillisyydessään)

Yllä olevaan huomiooni tieteellisiä näkökulmia:
https://www.organicconsumers.org/news/altering-human-genetics-through-vaccination

Tässä on epämiellyttävä totuus DNA-rokotteista - Ne muuttavat pysyvästi DNA:ta. Lähdeviite on New York Times, 15.3.2015, "Suojaus ilman rokotetta". Se kuvaa tutkimuksen rajaa - synteettisten geenien käyttöä "suojautumiseen tauteilta" muuttamalla samalla ihmisen geneettistä rakennetta. Tämä ei ole tieteiskirjallisuutta: "Toimittamalla synteettisiä geenejä [kokeellisten] apinoiden lihaksiin tutkijat muuttavat olennaisesti eläimiä taudin vastustamiseksi."

"Taivas on rajana", sanoi Michael Farzan, Scrippsin immunologi ja uuden tutkimuksen johtava kirjoittaja. " "Ensimmäinen tähän strategiaan perustuva ihmiskoke - nimeltään immunoprofylaksia geenisiirrolla, tai I.G.T. - on käynnissä, ja useita uusia suunnitellaan. " [Se tapahtui kolme vuotta sitten.] "I.G.T. on täysin erilainen kuin perinteinen rokotus. Se on sen sijaan eräänlainen geeniterapia.

Tutkijat eristävät geenit, jotka tuottavat voimakkaita vasta-aineita tiettyjä sairauksia vastaan, ja syntetisoivat sitten keinotekoiset versiot. Geenit sijoitetaan viruksiin ja injektoidaan ihmisen kudokseen, yleensä lihakseen. " Tässä on punchline: "Virukset tunkeutuvat ihmissoluihin niiden DNA-hyötykuormilla, ja synteettinen geeni sisällytetään vastaanottajan omaan DNA: han.

Jos kaikki menee hyvin, uudet geenit ohjaavat soluja aloittamaan voimakkaiden vasta-aineiden valmistamisen. " Lue tämä uudelleen: "synteettinen geeni sisällytetään vastaanottajan omaan DNA: han". Ihmisen geneettisen rakenteen muuttaminen. Ei vain "vierailu". Pysyvä sijainti. Ja kun ihmisen DNA on muuttunut, hän elää tuon muuttuneen Dna:n kanssa - ja kaikki aaltoilevien vaikutuksien geneettisen kokoonpanon kanssa - loppuelämänsä ajan.


Ihmisen nimi Jumalan nimen sijaan - "Graig Venter" vaiko YHWH?
https://blogs.helsinki.fi/med-viikonjuttu/2017/09/04/kuoleman-loppu/

Ihmisen DNA-sekvensoinnin suuri nimi Craig Venter on mukana Human Longevity Inc. –yhtiössä, joka kartoittaa vanhenemisen genetiikkaa, Googlen lanseeraaman Calico-yhtiön missio on löytää vanhenemisen biologisia syitä, The Race Against Time –säätiö on saanut kasaan kahden miljardin rahoituksen, josta mm. lääkäri Joon Yun on lahjoittanut suuren potin Palo Alto Longevity – palkintoon tutkimusryhmille, jotka pidentävät ihmiselämää. Säätiön ajatus on, että ikääntyminen on sairaus, jonka keskeisinä kysymyksinä ovat proteiinien degradaatio ja sellaiset DNA:n koodittamat ohjeet, jotka johtavat vanhenemiseen. Vaatimaton tavoite on ensin lisätä ihmisikää yli 120 vuoteen. Monia ristiriitaisia ajatuksia herättänyt gerontologi ja tiedemies Aubrey de Grey sen sijaan tähtää 1000 vuoden eliniän mahdollistamiseen ja ihmettelee, miksi lähes kaikki ovat tyytyneet siihen, että vanheneminen ja kuolema ovat väistämättömiä. Ylläolevien lisäksi haasteesen on tarttunut moni muukin.

Ihmisen nimi Jumalan nimen sijaan
?
https://www.youtube.com/watch?v=oTrzyCG0_aI

Israeli scientists finds God's name (YHWH) in our D.N.A
Israelilainen tiedemies on löytänyt Jumalan nimen DNA:stamme

Jos ja kun DNA "ylikirjoitetaan" (re-write) koronarokotteella (?) niin onko siitä luettavissa jokin muu kuin Jumalan nimi, mutta mikä?

Kentieskö ihmisen luku 6.

Kommenteissa:
"And they're trying to re-write that DNA with their messanger vaccine"

"Amazing. So I guess the question is, can a vaccine alter our DNA?"

"Craig Ventor (known for leading the first draft sequence of the human genome and assembled the first team to transfect a cell with a synthetic chromosome) said something about creating synthetic dna, and writing his name in it. He also said something like: we are gods since we can create now. I believe that will be the case in this vaccine."

"Ja he yrittävät kirjoittaa uudelleen (päällekirjoittaa) DNA:n on Messengerrokotteella?"


"Ihmeellistä". Joten luulen, että kysymys kuuluukin, että voiko rokote muuttaa DNA:ta?"


"Craig Ventor (tunnetaan johtohahmona ihmisen genomin ensimmäisestä luonnoksen löytämisessä ja ensimmäinen ryhmän kokoajana joka tuo vierasta materiaalia eukaryoottisiin soluihin synteettisellä kromosomilla) joka sanoi jotain synteettisen DNA:n luomisesta ja nimensä kirjoittamisesta siihen. Hän sanoi myös jotain: Me olemme jumalia, koska voimme luoda nyt. Uskon, että tämä rokote on sellainen. "

Ihmisen nimi Jumalan nimen sijaan?

https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/ ... 26b53f797d
Hurja visio: jaetaan rokotteet sähköpostilla
24.10.2012
Ihmisen geenikartoituksen veteraani Craig Venter aikoo seuraavaksi kehittää sähköisesti lähetettäviä rokotteita.

Nyt totta: Pfizerin sivustolta
https://www.pfizer.fi/ajankohtaista/uut ... nen-rokote
RNA (joka koodaa antigeenin) valmistetaan laboratoriossa. Geneettistä koodia voidaan syntetisoida sekvenssistä, joka voidaan hetkessä lähettää ympäri maailmaa elektronisesti. Tällä hetkellä RNA-rokotteen kokeellisen erän rakentaminen vie noin viikon.

Kysymys kuuluukin, että millä tavoin rokotteiden mukana tulevat nanopartikkelit muuttavat DNA:ta ja kuinka nanopartikkeleilla injektoitu henkilö on havaittavissa uuden maailmanjärjestyksen informaatioteknologian mahdollistamissa AI- ja 5g-havaintolaitteistoissa ja monitoreissa? Erään injektoidun käsivarren magneettisuuteen liittyvän videon mukaan mitattaessa käsivarren aluetta EMF-mittarilla on havaittavissa hyvinkin suuri lukeman muutos oletuksena ettei injektoimattoman käsivarren alueella lukemien muutosta tapahdu.

Lopuksi Paavolan video tulevasta pedonmerkistä ja Telian esittelyvideo transhumanismin mahdollisuuksista.

https://tokentube.net/v/1596159593/Klaus-Schwab-kohti-pedonmerkki-j%C3%A4rjestelm%C3%A4%C3%A4
Klaus Schwab kohti pedonmerkki järjestelmää videolla tuodaan esille kuinka Schwab, maailman talousfoorumin johtaja on sanonut, että ihmiseen istutetaan siru, jonka kautta tapahtuu ihmisen fyysisen, digitaalisen ja biologisen identiteetin yhdistäminen. Raamatun profetoima pedonmerkki aikakausi on jo lähellä. Raamatun alkukielen sana charagma (merkki) tarkoittaa myös ihon alle asettavaa merkkiä. Aikaisemmin historiassa tällainen tekniikka ei ole ollut mahdollista, mutta nyt on. Raamatun profetiat lopunajan tapahtumista tapahtuvat nopeasti meidän silmiemme edessä.

Yllättäen Telia on on ajassa mukana ja itseasiassa kertoo transhumanismin "surusanomaa" (ihmisen kannalta) videolla.
https://www.youtube.com/watch?v=XJyt_iyGQTQ

5G - pelastus vai perikato? Tuomas Kyrö x Telia
uskon
uskon

Viestien lukumäärä : 34
Join date : 04.05.2021

Rea Aalto likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke Empty Vs: Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

Viesti kirjoittaja Rea Aalto Pe Kesä 11, 2021 6:35 am

uskon: Kiitos valaisevasta kirjoituksesta jälleen:

"Raamatun profetiat lopunajan tapahtumista tapahtuvat nopeasti meidän silmiemme edessä."

Todellakin elämme tätä aikaa !

Rea Aalto

Viestien lukumäärä : 568
Join date : 23.10.2013
Ikä : 74
Paikkakunta : Ruotsi

Takaisin alkuun Siirry alas

Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke Empty Vs: Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

Viesti kirjoittaja uskon Pe Kesä 11, 2021 6:41 am

Vieläpä reaaliajassa... Tein juuri tuohon kirjoitukseen tarkennuksia, kun huomasin, että joltakulta on tullut huomio viestiini.

Nyt ei oikeastaan voi muuta kuin odottaa, että Jumala vaikuttaa tahtomista ja tekemistä niin, että kansallinen herääminen liittyen rokotteiden ongelmatiikkaan alkaa.
uskon
uskon

Viestien lukumäärä : 34
Join date : 04.05.2021

Rea Aalto likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke Empty Vs: Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

Viesti kirjoittaja uskon Ke Kesä 16, 2021 3:08 pm

"Tellun pohdiskeleva pikkuveli Eppu on sekä sivistynein että lapsellisin Tenavat-sarjan hahmoista. Kuljettaa mukanaan sinistä turvariepua ja imee peukaloaan. Lainaa usein Raamattua ulkomuistista." Wikipedia/Tenavat-sarjakuva.

Suurelle osalle ihmisiä maskit ja "turvaväli patentit" ovat kuin Tenavien Epulle tuo mainittu turvariepu tilanteessa, jossa ei oteta selvää tapahtumaketjujen todellisista tarkoitusperistä mutta saadaan psykologinen turva tilanteessa, jossa pelko sanelee käyttäytymisen ja ulkoisilla välineillä toistetun kaava maisen toiminnan huomioimatta niiden toimimattomutta ja jopa haitallisuutta.

Pandemian ollessa kyseessä ovat maskit ja turvavälit initiaation välineitä ja toimenpiteitä siirtymisvaiheessa laajennettuun kontrolli-
järjestelmään, jossa kansainväliset ja kansalliset hallinnot pyrkivät lopulta merkitsemään hallittavanda ihonalaisella so. kehossa olevalla seuranta- tunnisteella vieden heidät aluksi "sisälle" tuohon järjestelmään Covid-injektion kautta.

Maskittaminen toimii myös vallankäytön välineenä modernissa yhteiskunnassa ja on statussymboli uususkonnon kaltaisessa kultissa, jossa totellaan vallankäyttäjiä kyseenalaistamatta metodeja.
uskon
uskon

Viestien lukumäärä : 34
Join date : 04.05.2021

Rea Aalto likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke Empty Vs: Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

Viesti kirjoittaja Rea Aalto Ke Kesä 16, 2021 6:12 pm

Keskustelen usein eri ihmisten kanssa mm korona rokotteesta jne, täällä missä asun (pieni kaupunki Ruotsissa)
>Olen miedosti sanottuna järkyttynyt siitä, miten sinisilmäisiä ja lääketieteeseen luottavaisia
ihmiset ovat.Eräskin tuntemani ruotsalainen nainen sanoi että se on täyttä humpuukia, kun kerroin lukeneeni paljon tietoa rokotteiden vaarallisuudesta!

Bussimatkalla tuli myös juttua aiheesta ja ilokseni edessäni istuva nuorehko mies sanoi, ettei aio ottaa rokotusta, hän kertoi myös lukevansa eri puolilla aiheesta ja kertoi olevansa vakuuttunut siitä, että nämä rokotteet ovat vaarallisia ihmiselle!

Sain myös hyvän tilaisuuden kertoa uskostani Jeesukseen Kristukseen, ja että HÄN on ainoa turva ihmiselle!

Rea Aalto

Viestien lukumäärä : 568
Join date : 23.10.2013
Ikä : 74
Paikkakunta : Ruotsi

Takaisin alkuun Siirry alas

Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke Empty Vs: Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

Viesti kirjoittaja uskon Ma Kesä 21, 2021 8:42 pm

Laitan joitain näkemyksiä liittyen Qanoniin ja pandemiaan, joka näyttäisikin kenties "alkaneen" vasta nyt kun suuria määriä ihmisiä on rokotettu ja rokotteista aiheutuneet kuolemantapaukset ovat lähteneet nousuun.

Välttämättä ennen pandemian julistamista ei ole ollut koronaviruksesta aiheutunutta epidemiaa, vaan kaikki sairastumiset olisivatkin olleet influenssaa tai vastaavaa?

Tuon teorian puolesta puhuu se WHO:n viimevuotinen ohjeistus, jonka mukaan voitiin antaa koronadiagnoosi vaikka PCR-testi olisi negatiivinen ja  oireet kuitenkin olisivat samat, mitä on esitetty koronan oireiksi.

Toinen vaihtoehto on  Wuhanin sotilaslaboratoriosta liikkeelle lähtenyt gain-of-function-taustainen virus, joka on aiheuttanut epidemian.

Kolmas näkemys liittyy varsinaisesti aiheutettuun tai luotuun pandemiaan, joka olisikin korona-rokotteista aiheutuva ja aiheuttaisi suuren määrän menehtymisiä ja joka näyttäisikin olevan tarkoituksellista väestönvähentämistä ja johon olisi nyt lopulta "tultu" olipa virus sitten olematon, eläintorilta lähtenyt tai sitten sotilaslaboratoriosta karannut.

Tätä ajatusta tukee nobelisti Montagnierin esitys, siitä että ns. variantit johtuisivatkin rokotteista.

Mitä ilmeisemmin viruksen alkuperä eläintori on kuitenkin psyop PsyOpissa ja todellinen tarkoitus pandemialla onkin väestönhallinta ja -kontrolli.

Id2020, Great Reset etc. nämä me tiedämme osana globalistien agendaa.

Alla havaijilaispastori Farag kertoo hauskan myhäilevällä tyylillään Qanonista. Hänen mielestään "Great Awakening" on lähinnä "Great Deception".

https://www.1stcenturypress.com/2020/07/20/the-great-awakening-j-d-farag/

Pastor JD explains why the QAnon Great Awakening may very well become the great deception.  Connect with Pastor J.D. Farag on Social Media to stay updated on his latest Bible Prophecy teachings and End Times-related news

Mitä tulee  Corbett-raportin huomioon "pelastajista" kunakin vuosisatana tai jopa vuosikymmenenä on myös huomioitava, että ns. Uusi Maailmanjärjestys (Bush  vanhempi ilmeisesti ensin esitti ajatuksen aiheesta) tuo mukanaan jonkun "superjohtajan", joka ratkaisee kaikki maailman ongelmat ja tuo rauhan kaikkialle.

(Laitoin viestin ensin toisaalle, joten siksi tuo Corbett-raportti ei näy tässä)

Yksi näistä tämän ajan johtajista ja "pelastajista" on eittämättä Bill Gates, joka lupailee ratkaista ilmastomuutoksen ohella väestökasvun ongelmatiikan nyttemmin Yhdysvaltain suurimpana maanomistajana kentieskö tulevaisuudessa GMO-ruokaa GMO-ihmisille tarjoten?

Teologian näkökulmasta tuon kaltainen pelastaja on kuitenkin vastakkainen ja ajallinen henkilö mitä tulee Kristukseen Raamatun ilmoittamana pelastajana, joka pelastaa ajasta ikuisuuteen ja on kunkin syntinsä tunnustavan ihmisen pelastumiseen johtavan pelastustyön jo suorittanut ja jonka tarjoamaan vastikkeettomaan pelastumiseen uskomalla ja syntisyytensä tunnustamalla ja synnit anteeksi saaden voi päästä osalliseksi ikuisesta elämästä.

Raamatussa Kristuksen vastahenkilö on Antikristus, joka ns. lopun aikana ilmaantuu esiin viimeisenä antikristuksena. Raamatun mukaan antikristuksia on monta ennen tuon laittomuuden ihmiseksi kutsutun lopullisen Antikristuksen ilmaantumista.

1 Johanneksen kirje 2:18,22
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. Kuka on valhettelija, ellei se, joka kieltää sen, että Jeesus on Kristus? Hän on antikristus, se, joka kieltää Isän ja Pojan.

Siinä missä Kristuksen sovitustyö syntien anteeksisaamiseksi ja ikuisesta elämästä osalliseksi pääsemisestä on hengellinen operaatio sielun pelastumiseksi on lääketieteen ja informaatioteknologian tarjoama ja esittämä ajallinen fyysisen ruumiin "pelastus" riipuksissa ihmisen itsensä vuosittaisesta uhrista ja verenvuodatuksesta injektioinitiaatioiden muodossa sairaudesta parantumiseksi?

Fyysinen Operaatio, joka on seurausta psykologisesta operaatiosta luodun pandemian avulla ihmisten merkitsemiseksi ensin järjestelmään injektion kautta ja sittemmin yhdistettyinä järjestelmään fyysisen kehoon tulevan elektronisesti luettavan tunnisteen avulla?

Itse asiassa siinä missä Raamatun ilmoituksen mukaan papit ns. Vanhassa Liitossa uhrasivat eläimen veren vuosittain syntien saamiseksi vuodeksi kerrallaan uhrasi Kristus Jeesus oman verensä Uudessa Liitossa koko ihmiskunnan syntien tähden kertakaikkisena uhrina päättäen täten kaikki Vanhan Liiton uhrit.

Tuohon sovitustyöhön uskomalla on siis uskon kautta osallinen ikuisesta elämästä vs. uskomalla lääketieteen tarjoamaan uhrikäytäntöön ajassamme ja jolla on yhtymäkohtia vanhan liiton uhreihin. Nyt vuosittain "uhreina" ovatkin ihmiset itse suostuessaan vuosittaisiin injektioihin ja uhreina ovat nimenomaan injektion ottavat henkilöt ja abortoidut sikiöt sekä koe-eläimet, joita on käytetty näidenkin rokotteiden tutkimus ja kehitysvaiheessa?

https://www.patmos.fi/blogit/koronarokotuksista/
Abortoitujen sikiöiden käyttö koronarokotteiden tutkimus ja kehitysvaiheessa; artikkelin puolessa välin)

Teologian kannalta injektion ottava henkilö kieltää Kristuksen Jeesuksen veriuhrin riittävyyden syntien anteeksisaamiseksi ja Kristuksen ruumiillisten haavojen riittävyyden sairauksista parantumiseksi?

Tätä tukee se tosiasia, ettei yksikään rokote tarjoa parantumista sairaudesta vaan vaan injektion ottaminen on käytännössä uhri sille illuusiolle, että terveydenhuollon viranomaiset ilmoittavat injektion ottamisen riittäväksi "uhriksi" aiempaan aika- kauteen palaamiseksi jolloin koko sairautta ei ollut ja jota kenelläkään rokotteen ottavalla henkilöllä nytkään siis ole.

Tämän ajatuksen vahvistaa Vanhan Liiton profeetta Jesaja Vanhassa Testamentissa Kristuksesta syntiemme sovittajana ja sairauksiemme parantajana.

Jesaja 53:3-5
Hän oli ylenkatsottu, ihmisten hylkäämä, kipujen mies ja sairauden tuttava, jota näkemästä kaikki kasvonsa peittivät, halveksittu, jota emme minäkään pitäneet. Mutta totisesti, meidän sairautemme hän kantoi, meidän kipumme hän sälytti päällensä. Me pidimme häntä rangaistuna, Jumalan lyömänä ja vaivaamana, mutta hän on haavoitettu meidän rikkomustemme tähden, runneltu meidän pahain tekojemme tähden. Rangaistus oli hänen päällänsä, että meillä rauha olisi, ja hänen haavainsa kautta me olemme paratut

Siinä missä tieteessä fundamentteina ovat teoria alkuräjähdyksestä ja evoluutioteoria, ihmisen ollessa tuossa tapahtumavyyhdessä eläimestä kehittynyt älykäs eläin, on Raamatun fundamentteina luominen ja nimenomaan niin, että Jumala on luonut ihmisen suoraan ihmiseksi ja eläimen eläimeksi.

Raamatun käsityksen mukaan ihminen on vastuussa teoistaan Luojalleen kun taas tieteen käsityksen mukaan vastuuta ei ole ja näin ollen se surmaa surutta syntymättömiä lapsia ja käyttää ihmisiä tutkimuksissaan päätymättä koskaan ratkaisemaan kuoleman ja kuolemattomuuden ongelmatiikkoja.
uskon
uskon

Viestien lukumäärä : 34
Join date : 04.05.2021

Rea Aalto likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke Empty Vs: Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

Viesti kirjoittaja Vierailija Ti Kesä 22, 2021 2:26 pm


Uskon kirjoitti:



Fyysinen Operaatio, joka on seurausta psykologisesta operaatiosta luodun pandemian avulla ihmisten merkitsemiseksi ensin järjestelmään injektion kautta ja sittemmin yhdistettyinä järjestelmään fyysisen kehoon tulevan elektronisesti luettavan tunnisteen avulla?



Tähän ollaan menossa.
Mitä sitten pitää tehdä?

Laittakaa asiat kuntoon Jumalan kanssa,
sillä  Jumala antoi meille oman Poikansa,
Jeesuksen Kristuksen, niin ettei yksikään joka
Häneen uskoo hukkuisi, vaan saisi ikuisen elämän.

Vierailija
Vierailija


Takaisin alkuun Siirry alas

Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke Empty Vs: Bibelfocus::Covid-19, Vaccin, Bill Gates och Vilddjurets märke

Viesti kirjoittaja Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa