Haku
Viimeisimmät aiheet
Eniten katsotut aiheet
Nyt ladattavissa uusinta Risto Santalan tuotantoa pdf-tiedostoina!
2 posters
Sivu 1 / 1
Nyt ladattavissa uusinta Risto Santalan tuotantoa pdf-tiedostoina!
Tiedostojen tekijänoikeudet kirjoittajalla Risto Santalalla ja kustantajalla Kuva ja Sana Oy:llä,
joiden suostumuksella nämä teokset ovat nyt ladattavissa oheisten linkkien kautta pdf-tiedostoina.
Tiedostoja ei ole lupa käyttää muuhun kuin ei-kaupalliseen yksityiskäyttöön.
Jos koet tekstit hyödylliseksi, osta painettu kirja kirjakaupasta tai suoraan kustantajalta!
http://www.ristosantala.com/rsla/pdftiedostot.html
jarrut- Viestien lukumäärä : 2595

» Kuuntele Risto Santalan puheita
» Santala, Risto (kasettituotantoa) © Perussanoma Oy (*), Helsingin Raamattukoulun kustannus Oy (**) & Risto Santala
» BibelFocus : Läs absolut inte/Älä Ehdottomasti lue näitten julistajien tuotantoa/ böcker (eller band, video, CD, DVD etc) från dessa förkunnare!
» BibelFocus : Läs absolut inte/Älä Ehdottomasti lue näitten julistajien tuotantoa/ böcker (eller band, video, CD, DVD etc) från dessa förkunnare!
» Risto Santala /Äänitteitä
» Santala, Risto (kasettituotantoa) © Perussanoma Oy (*), Helsingin Raamattukoulun kustannus Oy (**) & Risto Santala
» Risto Santala /Äänitteitä
Sivu 1 / 1
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
|
|
» Sanan saarna vähenee ja tunnelma lisääntyy
» C.O. Rosenius // Katso, käsiini olen minä sinut piirtänyt. Jes. 49:14.
» Tapio Puolimatka // WHO:n kansainvälinen pandemiasopimus
» Frank Mangin profeetallinen viesti Ruotsille: "Herää!"
» Mauri Viksten // Sota on Herran
» Olavi Peltola //Olenko minä sinulle rakas?
» Olavi Peltola // Kärsimys ja Jumala
» Jobin kirja: Kärsimyksen keskellä