Vapaasana


Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku
 
 

Näytä tulokset:
 

 


Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
»  Kauheeta hirveetä kamalaa: HOMOJA
Voitto Ramu:ISRAEL JUMALAN OMAISUUSKANSA osa II EmptyEilen kello 4:38 pm kirjoittaja Rea Aalto

»  Ajan varrelta.
Voitto Ramu:ISRAEL JUMALAN OMAISUUSKANSA osa II EmptyPe Syys 06, 2024 1:33 pm kirjoittaja Hellevi

»  ”He köyttävät kokoon raskaita ja hankalia taakkoja ja sälyttävät ne ihmisten kannettaviksi”
Voitto Ramu:ISRAEL JUMALAN OMAISUUSKANSA osa II EmptyPe Syys 06, 2024 12:30 pm kirjoittaja Hellevi

» Kenen pelastusrenkaaseen tartun mielen ja sielun karikoissa?
Voitto Ramu:ISRAEL JUMALAN OMAISUUSKANSA osa II EmptyPe Syys 06, 2024 9:51 am kirjoittaja jarrut

» PÄÄN TIETOA JA SIELUN RAVINTOA
Voitto Ramu:ISRAEL JUMALAN OMAISUUSKANSA osa II EmptyPe Syys 06, 2024 9:18 am kirjoittaja jarrut

» Tekopyhän merkki.
Voitto Ramu:ISRAEL JUMALAN OMAISUUSKANSA osa II EmptyPe Syys 06, 2024 9:11 am kirjoittaja jarrut

» Yrjö J. E. Alanen :: Lutherin luonne
Voitto Ramu:ISRAEL JUMALAN OMAISUUSKANSA osa II EmptyTo Syys 05, 2024 10:15 am kirjoittaja Hellevi

» Mitä kuoleman jälkeen?
Voitto Ramu:ISRAEL JUMALAN OMAISUUSKANSA osa II EmptyTo Syys 05, 2024 8:57 am kirjoittaja Hellevi

» Yhteys poisnukkuneisiin
Voitto Ramu:ISRAEL JUMALAN OMAISUUSKANSA osa II EmptyKe Syys 04, 2024 9:25 am kirjoittaja jarrut

Syyskuu 2024
MaTiKeToPeLaSu
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

Kalenteri Kalenteri


Voitto Ramu:ISRAEL JUMALAN OMAISUUSKANSA osa II

Siirry alas

Voitto Ramu:ISRAEL JUMALAN OMAISUUSKANSA osa II Empty Voitto Ramu:ISRAEL JUMALAN OMAISUUSKANSA osa II

Viesti kirjoittaja jarrut Su Marras 16, 2014 10:44 am

ISRAEL - osa II
JATKOA
ISRAEL JUMALAN OMAISUUSKANSA

VIII. ISRAEL TULEE HERÄÄMÄÄN KUOLLEISTA.

1. Aluksi tulee tapahtumaan tämä,- eli Googin sota.

Hes 38:8 Pitkien aikojen perästä sinä (Goog) saat määräyksen, VUOTTEN LOPULLA sinun on karattava maahan, joka on tointunut miekan jäljiltä, koottu MONIEN kansain seasta, — mentävä ISRAELIN vuorille, jotka kauan aikaa olivat olleet rauniomaana; se on tuotu pois kansojen seasta, ja he asuvat turvallisina kaikki tyynni.

- Hesekiel kirjoitti tuon muistiin Baabelin vankeuden aikana ja käyttää ilmaisua: ”pitkien aikojen perästä” EI siis voinut tarkoittaa VLn aikaa. Ilmoitus koskee ns Googin sotaa jota seuraa Jeesuksen paluu Öljymäelle kuten Sak kirjoittaa.

9. Sinä hyökkäät kuin rajuilma, tulet kuin pilvi, pettääksesi maan, sinä ja kaikki sotalaumasi ja lukuisat kansat, jotka ovat sinun kanssasi.
10 Näin sanoo Herra, Herra: Mutta sinä päivänä tulee mieleesi jotakin, ja sinä mietit pahan juonen
11. ja sanot: Minä hyökkään suojattomaan maahan, karkaan rauhallisten ihmisten kimppuun, jotka asuvat turvallisina — asuvat muuria vailla kaikki tyynni, ja joilla ei ole salpoja, ei ovia.
12. Sinä aiot saalista saada, ryöstettävää ryöstää, ojentaa kätesi raunioita kohti, jotka on saatu asutuiksi, ja kansaa kohti, JOKA ON KOOTTU PAKANAKANSAIN SEASTA, joka on hankkinut karjaa ja omaisuutta ja asuu MAAN NAVASSA.

- maan napa on siis ISRAEL, jossa Israel tulee asumaan. ULn seurakunta ei ole Israelissa

2.
SILLOIN ISRAEL HUUTAA HERRA PUOLEEN JA HERRA KUULEE HEITÄ.

Jeesus palaa takasin silloin kun omaisuuskansa toivottaa hänet tervetulleeksi.

Mt 23. 39. Sillä minä sanon teille: tästedes te ette näe minua, ennenkuin sanotte: ‘SIUNATTU OLKOON HÄN, JOKA TULEE HERRAN NIMEEN’.”

- Jumala siunaa Israelia ja muistaa liittonsa, ja kaikki pakanakansat tulevat näkemään, että Herra Jumala on Kaikkivaltias joka armahtaa Israelia.
Näin Jumala osoittaa pyhyytensä pakanain silmissä (Hes 20:41)

3.
SILLOIN HERRA SOTII ISRAELIN PUOLESTA NÄIN:

Sak 14:1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
2. Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.

3. Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.

- silloin Jeesus palaa Öljymäelle josta lähtikin:
4. Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.

5. Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja HERRA, MINUN JUMALANI, TULEE; KAIKKI PYHÄT SINUN KANSSASI.
6. Sinä päivänä ei ole valoa: loistavat tähdet sammuvat.
7. Se on oleva yhtämittaista päivää — Herralle on se tunnettu — ei vaihdu päivä ja yö; ja ehtoolla on oleva valoisata.

12. Ja tämä on oleva vitsaus, jolla Herra rankaisee niitä kansoja, jotka sotivat Jerusalemia vastaan: hän mädättää siltä kansalta lihan, kun se vielä seisoo jaloillaan, sen silmät mätänevät kuopissansa, ja sen kieli mätänee sen suussa.

13. Sinä päivänä on tuleva Herralta suuri hämminki heidän sekaansa, niin että he käyvät kiinni toinen toisensa käteen ja toisen käsi kohoaa toisen kättä vastaan.
14. Myös Juuda on sotiva Jerusalemissa, ja kaikkien pakanakansojen rikkaudet kootaan joka taholta: kullat ja hopeat ja ylen paljon vaatteita.
15. Samoin on vitsaus kohtaava hevosia ja muuleja ja kameleja ja aaseja ja kaikkea karjaa, mitä niissä leireissä on — samankaltainen vitsaus.

16. Mutta kaikki niiden pakanakansain tähteet, jotka ovat hyökänneet Jerusalemia vastaan, käyvät vuosi vuodelta sinne ylös kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, ja viettämään lehtimajanjuhlaa.
17. Ja mitkä maan sukukunnista eivät käy ylös Jerusalemiin kumartaen rukoilemaan kuningasta, Herraa Sebaotia, niille ei tule sadetta.

18. Ja jos egyptiläisten sukukunta ei käy eikä tule sinne ylös, ei tule sitä heillekään; vaan heitä on kohtaava se vitsaus, millä Herra rankaisee niitä pakanakansoja, jotka eivät tule sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa.
19. Tämä on oleva egyptiläisten synnin palkka ja kaikkien niiden pakanakansojen synnin palkka, jotka eivät käy sinne ylös viettämään lehtimajanjuhlaa.
20. Sinä päivänä on oleva hevosten kulkusissa kirjoitus: “Pyhitetty Herralle”. Ja padat Herran temppelissä ovat uhrimaljain vertaisia, jotka ovat alttarin edessä.
21. Ja jokainen pata Jerusalemissa ja Juudassa on oleva pyhitetty Herralle Sebaotille, ja kaikki uhraajat tulevat ja ottavat niitä ja keittävät niissä. Eikä ole enää sinä päivänä yhtään kaupustelijaa Herran Sebaotin temppelissä.

4.
TUOLLOIN ISRAEL HERÄÄ KUOLLEISTA.

Hes 37: 1. Herran käsi tuli minun päälleni ja vei minut pois Herran hengessä ja laski minut keskelle laaksoa. Ja se oli täynnä luita.
2. Ja hän kuljetti minua ympäri niitten ohitse; ja katso, niitä oli hyvin paljon laakson kamaralla, ja katso, ne olivat hyvin kuivia.
3.Niin hän sanoi minulle: “Ihmislapsi, VOIVATKOHAN NÄMÄ LUUT TULLA ELÄVIKSI?” Mutta minä sanoin: “Herra, Herra, sinä sen tiedät”.

- tätä epäilee monet tahot nykyään ja KIELTÄVÄT sen mahdottomana

4.Niin hän sanoi minulle: “Ennusta näistä luista ja sano niille: Kuivat luut, kuulkaa Herran sana.

5. Näin sanoo Herra, Herra näille luille: Katso, minä annan tulla teihin hengen, ja te TULETTE ELÄVIKSI.
6. Minä panen teihin jänteet, kasvatan teihin lihan, vedän yllenne nahan ja annan teihin hengen, ja te tulette eläviksi. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra.”

7. Minä ennustin, niinkuin minua oli käsketty. Ja kävi humahdus, kun minä ennustin; ja katso, kuului kolina, ja luut lähenivät toisiaan, luu luutansa.
8. Minä näin, ja katso: niihin tulivat jänteet ja kasvoi liha, ja päälle vetäytyi niihin nahka; mutta henkeä niissä ei ollut.
9. Niin hän sanoi minulle: “Ennusta hengestä, ennusta, ihmislapsi, ja sano hengelle: Näin sanoo Herra, Herra: Tule, henki, neljästä tuulesta ja puhalla näihin surmattuihin, että ne tulisivat eläviksi.”
10. Minä ennustin, niinkuin hän oli minua käskenyt, ja niihin tuli henki, ja ne tulivat eläviksi ja nousivat ylös jaloillensa: ylenmäärin suuri joukko.

11. Ja hän sanoi minulle: “Ihmislapsi, nämä luut ovat KOKO Israelin heimo. Katso, HE sanovat: ‘Meidän luumme ovat kuivettuneet, toivomme on mennyttä, me olemme hukassa’.

12. Sentähden ennusta ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne ja VIEN TEIDÄT ISRAELIN MAAHAN.

13. Ja siitä te tulette tietämään, että minä olen Herra, kun minä avaan teidän hautanne ja nostan teidät, minun kansani, ylös haudoistanne.
14. Ja minä annan teihin henkeni, niin että te tulette eläviksi, ja sijoitan teidät omaan maahanne. Ja te tulette tietämään, että minä olen Herra: MINÄ OLEN PUHUNUT, ja MINÄ SEN TEEN, sanoo Herra.”

- väkevää sanaa herralta. Kuka rohkenee nuo kumota ? valitettavasti monet tahot.

21. niin puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, MINÄ OTAN ISRAELILAISET POIS PAKANAKANSOJEN KESKUUDESTA, minne vain he ovat kulkeutuneet, KOKOAN HEIDÄT JOKA TAHOLTA JA TUON HEIDÄT OMAAN MAAHANSA.

22. Minä teen heidät yhdeksi kansaksi siinä maassa, Israelin vuorilla, ja yksi kuningas on oleva kuninkaana heillä kaikilla. Eivätkä he enää ole kahtena kansana eivätkä enää jakaantuneina kahdeksi valtakunnaksi.
23. EIVÄT MYÖSKÄÄN HE ENÄÄ saastuta itseänsä kivijumalillaan, iljetyksillään eivätkä millään rikkomuksillansa, vaan minä vapautan heidät kaikista asuinpaikoistaan, joissa ovat syntiä tehneet, ja PUHDISTAN HEIDÄT. Ja HE OVAT MINUN KANSANI, JA MINÄ OLEN HEIDÄN JUMALANSA.

24. Minun palvelijani DAAVID ON OLEVA HEIDÄN KUNINKAANSA, ja heillä kaikilla on oleva yksi paimen. Ja he vaeltavat minun oikeuksieni mukaan ja noudattavat minun käskyjäni ja pitävät ne.

25. He saavat asua maassa, jonka minä annoin palvelijalleni Jaakobille ja jossa teidän isänne ovat asuneet. Siinä saavat asua he, heidän lapsensa ja lastensa lapset iankaikkisesti, ja minun palvelijani DAAVID on oleva heidän ruhtinaansa iankaikkisesti.

- tässä on tärkeä kohta. DAAVID on luvattu Israelin kuninkaaksi uudelleen. Tuo ei ole vielä toteutunut, mutta toteutuu silloin kun; Jeesus palaa tuhannen tuhansine pyhineen takasin maanpäälle (1. Ts 3:13). Ja hallitsee maanpiiriä ne tuhannen vuotta. Tästä paluusta mm Sak 14 kertoo tarkemmin. (huomatkaa, että Sak kirja on kirjoitettu vasta Baabelista tulon jälkeen)
Daavin on siis tuolloin Israelin ruhtinas, silloin kun Jeesus hallitsee pyhiensä
kanssa koko maanpiiriä Siionin vuorelta käsin ja kaitsee pakanoita rautaisella
valtikalla. Näin ei ole vielä ollut, mutta se tulee.

26. MINÄ TEEN HEIDÄN KANSSANSA RAUHAN LIITON — se on oleva IANKAIKKINEN liitto HEIDÄN kanssansa — istutan ja runsaasti kartutan heidät ja asetan pyhäkköni olemaan heidän keskellänsä iankaikkisesti.

- edessäpäin on siis se hetki jolloin Jumala tekee vielä yhden liiton,- rauhanliiton Israelin kanssa,- kaiken sen rankaisun jälkeen mitä Israel on saanut kokea.

27. Minun asumukseni on oleva heidän yllänsä, ja minä olen heidän Jumalansa, JA HE OVAT MINUN KANSANI.

28. Ja PAKANAKANSAT TULEVAT TIETÄMÄÄN, ETTÄ MINÄ OLEN HERRA, JOKA PYHITÄN ISRAELIN, kun minun pyhäkköni on heidän keskellänsä iankaikkisesti.”

- tässäkään ei voi olla kyse ULn seurakunnasta vaan Israelin kansasta.

5.
ISRAEL TULEE KÄÄNTYMÄÄN HERRAN PUOLEEN:

Hoos 6: 1. Tulkaa, palatkaamme Herran tykö, sillä hän on raadellut meitä, ja parantaa meidät, hän on lyönyt meitä, ja sitoo meidät.
2. HÄN TEKEE MEIDÄT eläviksi KAHDEN päivän kuluttua, KOLMANTENA päivänä hän meidät herättää, ja me saamme elää hänen edessänsä.

- ehkä nuo ”päivät” tarkoittavat tuhatta vuotta?

Hagg 2: 5. Sen liiton sana, jonka minä tein teidän kanssanne, kun te läksitte Egyptistä, ja minun Henkeni pysyy teidän keskellänne. Älkää peljätkö.
6. Sillä näin sanoo Herra Sebaot: Vielä vähän aikaa, ja minä liikutan taivaat ja maan, meren ja kuivan.
- tästä Ilmestyskirja kertoo

7. Ja minä liikutan kaikki pakanakansat, ja kaikkien pakanakansojen kalleudet tulevat, ja MINÄ TÄYTÄN TÄMÄN TEMPPELIN KUNNIALLA, sanoo Herra Sebaot.

- tätä ei ole vielä tapahtunut, mutta se tapahtuu

8. Minun on hopea, ja minun on kulta, sanoo Herra Sebaot.
9. TÄMÄN TEMPPELIN MYÖHEMPI KUNNIA ON OLEVA SUUREMPI KUIN AIKAISEMPI, sanoo Herra Sebaot. Ja tässä paikassa minä annan vallita rauhan, sanoo Herra Sebaot.”

- Haggai kirjoitti tuon muistiin noin v 520 eKr eli Baabelista paluun jälkeen. Edessäpäin oli vielä Jerusalemin temppelin hävitys. Tuo koskee siis aikaa sen jälkeen kun Jeesus tulee takasin pyhiensä kanssa.

IV. JEESUS PALAA TAKASIN.

1.
JEESUS PALAA TAKASIN SILLOIN KUN ISRAEL TOIVOTTAA HÄNET TERVETULLEEKSI.

Mt 23. 39. Sillä minä sanon teille: tästedes TE ette näe minua, ennenkuin sanotte: ‘SIUNATTU OLKOON HÄN, JOKA TULEE HERRAN NIMEEN’.”

- Jumala siunaa Israelia ja muistaa liittonsa, ja kaikki pakanakansat tulevat näkemään, että Herra Jumala on Kaikkivaltias joka armahtaa Israelia.
Näin Jumala osoittaa pyhyytensä pakanain silmissä (Hes 20:41)
Jeesus palaa Öljymäelle josta lähtikin (Sak 14:3-4)

2.
Jeesuksen paluu tapahtuu niin kuin edellä sak 14 luvussa on kerrottu:

4. Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
5. Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.

X. TÄLLÖIN TAPAHTUU LUVATTU ISRAELIN UUDELLEEN ARMOIHIN OTTAMINEN

1.
JA NÄIN SE TAPAHTUU:

Sak 12:10. Ja MINÄ VUODATAN Daavidin SUVUN päälle ja JERUSALEMIN ASUKASTEN päälle ARMON JA RUKOUKSEN HENGEN. He KATSOVAT MINUUN, JONKA HE OVAT LÄVISTÄNEET. Ja he VALITTAVAT häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

11. Sinä päivänä pidetään Jerusalemissa SUURET VALITTAJAISET, niinkuin olivat Hadadrimmonin valittajaiset Megiddon laaksossa.

12. Ja maa pitää valittajaisia, KUKIN SUKUKUNTA ERIKSEEN: Daavidin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, Naatanin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen,
13. Leevin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, siimeiläisten sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen. Kaikki muut sukukunnat, kukin sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen.

Niille jotka sanovat olevansa ”uusi Israel” seuraavat kysymykset:
- väitättekö että nuo valittajat olette te jotka sanotte olevanne uusi Israel.
- vasta tuolloinko te alatte valittamaan Messiaan surmaamista?
- vasta tuolloinko te katsotte siihen jonka olette lävistäneet?
- vasta tuolloinko te saatte armon ja rukouksen hengen?

Sakarias jatkaa:

13:1.
Sinä päivänä on DAAVIDIN SUVULLA ja JERUSALEMIN asukkailla oleva AVOIN LÄHDE syntiä ja saastaisuutta vastaan.

- tuo ei voi tarkoittaa ULn seurakuntaa, eihän seurakunnalle vasta tuolloin tuo avoin lähde avaudu.
- mutta Israelille tuo Lähde avautuu vasta tuolloin. Jumala antaa heille uskon, Jumalan säätämä Israelin paatumus päättyy, ja Jumala avaa Israelin silmät poistaen peitevaatteen heidän silmiltä.

2. Ja sinä päivänä, sanoo Herra Sebaot, minä hävitän epäjumalain nimet maasta, eikä niitä enää muisteta. Myöskin profeetat ja saastaisuuden hengen minä ajan maasta pois.

- Kuka väittää että tuo tapahtuu ULn seurakunnalle vasta tuolloin? Teille jotka sanotte olevamme uusi Israel?

- Melkoisessa paatumuksessa silloin olette jos olette uusi Israel kuten väitätte olevanne.
- vasta tuolloin luotte silmänne Häneen jonka lävistitte!!
- Vasta tuolloin teille avautuu teille avoin Lähde syntiä ja saastaisuutta vastaan.
- Siihen asti olette paatumuksessa ja peitevaate on silmillänne, - jos nimittäin olette uusi Israel.

XI. LOPUKSI

Peitevaate on tällä hetkellä edelleen Israelin kansan silmillä, (jos ULn seurakunta on ”uusi israel, niin silloin peitevaate on seurakunnan silmillänne) mutta se otetaan pois silloin kun suuri ahdistus Israelille tulee. Silloin kun pakanakansat piirittävät Jerusalemia juutalaiset suuressa hädässä ymmärtävät kirjoitukset.
Jumala avaa heidän ymmärryksensä käsittämään kirjoitukset.
Jumala ottaa peitevaatteen heidän silmiltään, sulattaa Israelin sydämen jonka Jumala itse paadutti jotta Jeesus pääsi ristille. Ja Israel lausuvat Vapahtajan tervetulleeksi:
”Siunattu olkoon Hän joka tulee Herran nimeen.”

Tapahtuu se mistä Jeesus ilmoitti:
”tästedes te ette näe minua, ennenkuin sanotte: ‘Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen’.” (Mt 23:39)

Nyt Israel itse lausuu Vapahtajansa tervetulleeksi:

”He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: “SE ON MINUN KANSANI”, ja se sanoo: “Herra, minun Jumalani”. (Sak 13:9)

Silloin Jeesus tulee takasin Öljymäelle, samaan paikkaan josta hänet taivaaseen otettiin:

-Mistä Jeesus ja nuo mainitut pyhät tulevat?

He tulevat Hääaterialta. Daavid on mukana ja HÄN alkaa kuninkaana hallitsemaan Israelia.

Edelleen samasta luvusta jatkoa mitä tuolloin tapahtuu:

Sak 14:8.Sinä päivänä elävät vedet virtaavat Jerusalemista: toiset puolet niistä Idänmerta kohti, toiset puolet Länsimerta kohti. Niin on tapahtuva kesät ja talvet.

9. HERRA ON OLEVA KOKO MAAN KUNINGAS. Sinä päivänä on Herra oleva yksi ja hänen nimensä yksi.
10. Koko maa muuttuu tasaiseksi kuin Aromaa Gebasta Rimmoniin asti, Jerusalemin eteläpuolelle. Ja tämä on oleva korkea ja oleva asuttu, paikallansa, Benjaminin portista entisen portin sijaan asti, Kulmaporttiin ja Hananelin-torniin asti, kuninkaan viinikuurniin asti.

11. HE ASUVAT SIELLÄ, EIKÄ VIHITÄ SITÄ ENÄÄ TUHON OMAKSI, JA JERUSALEM ON OLEVA ASUTTU, OLEVA TURVASSA.

JA KUNINKUUS ON OLEVA HERRAN.

Silloin alkaa maanpäällä 1000 v aika jota Jeesus hallitsee pyhiensä kansa täällä maanpäällä. Ja silloin Israelin kuninkaana on oleva DAAVID, niin kuin kirjoituksissa on luvattu.

Mutta se onkin ihan eri kirjoituksen aihe.

Näin on tapahtuva Israelin osaltakin:
”Sillä sanansa on Herra toteuttava maan päällä lopullisesti ja rutosti.”(Rm 9:28)
AAMEN !
NIIN on tapahtuva!

voitto ramu
jarrut
jarrut
Admin

Viestien lukumäärä : 2910
Join date : 24.10.2013

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

- Similar topics

 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa