Vapaasana

Join the forum, it's quick and easy

Vapaasana
Vapaasana
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Haku

Näytä tulokset:

Rechercher Tarkennettu haku

Viimeisimmät aiheet
» Luterilainen 'puhdas oppi'
Paavo Hiltunen rukous ja huonot ihmissuhteet EmptyEilen kello 9:12 pm kirjoittaja Morosus

» Raamatusta!
Paavo Hiltunen rukous ja huonot ihmissuhteet EmptyEilen kello 12:57 pm kirjoittaja Stiina

» Lammas itse!
Paavo Hiltunen rukous ja huonot ihmissuhteet EmptyEilen kello 9:35 am kirjoittaja arkikalusto

»  Turhat syöjät poistetaan vuoteen 2050 mennessä
Paavo Hiltunen rukous ja huonot ihmissuhteet EmptyEilen kello 8:55 am kirjoittaja arkikalusto

» TAPIO PUOLIMATKA // Translakiesityksen sukupuolioppi syrjii naisia ja hämmentää lapsia
Paavo Hiltunen rukous ja huonot ihmissuhteet EmptyEilen kello 8:05 am kirjoittaja arkikalusto

» Vanhurskauttaminen lut.
Paavo Hiltunen rukous ja huonot ihmissuhteet EmptyPe Helmi 03, 2023 3:13 pm kirjoittaja Stiina

»  Niilo Tuomenoksa: Armo on Kristus minun puolestani ja Kristus minussa
Paavo Hiltunen rukous ja huonot ihmissuhteet EmptyPe Helmi 03, 2023 11:24 am kirjoittaja Stiina

» Miten teillä...?
Paavo Hiltunen rukous ja huonot ihmissuhteet EmptyTo Helmi 02, 2023 3:57 pm kirjoittaja Reikäpää

» BBC kertoi massojen manipulointisuunnitelman jo vuonna 1968
Paavo Hiltunen rukous ja huonot ihmissuhteet EmptyTo Helmi 02, 2023 10:59 am kirjoittaja arkikalusto

Helmikuu 2023
MaTiKeToPeLaSu
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

Kalenteri Kalenteri

Paavo Hiltunen rukous ja huonot ihmissuhteet

Siirry alas

Paavo Hiltunen rukous ja huonot ihmissuhteet Empty Paavo Hiltunen rukous ja huonot ihmissuhteet

Viesti kirjoittaja Hellevi Ma Heinä 06, 2020 5:17 am

"Aikamme ihminen osaa elää rakkauttaan enää elokuvien maailmassa, kirjojen sivuilla, etäisissä nettikontakteissa, muiden elämää hengittäen. Mutta kukaan ei lakkaa kuitenkaan kaipaamasta ja kysymästä: Rakastaako kukaan minua tällaisena kuin olen?"

Paavo Hiltunen rukous ja huonot ihmissuhteet

Hellevi
Hellevi

Viestien lukumäärä : 1496

Rea Aalto likes this post

Takaisin alkuun Siirry alas

Takaisin alkuun

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa