Haku
Viimeisimmät aiheet
Eniten katsotut aiheet
Meillä on vain yksi ainoa evankeliumi, jota me julistamme
2 posters
Meillä on vain yksi ainoa evankeliumi, jota me julistamme
Jeesus Kristus on antanut meille vain ja ainoastaan yhden evankeliumin julistettavaksi. Tässä evankeliumissa on kaikki mitä uskoon ja pelastukseen tarvitaan.
Tämä evankeliumi on meitä varten kirjoitettuna raamatussa, Uudessa ja Vanhassa Testamentissa.
Galattalaiskirje
1:1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,
1:2 ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.
1:3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
1:4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
1:5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
1:6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
1:7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.
Kuten yleisesti hyvin tiedetään, tällä foorumilla se tiedetään todella hyvin, että on monenlaisia oppeja ja niiden julistajia, joita kutsutaan harhaopettajiksi.
Harhaopettaja on ihminen, joka julistaa jotakin muuta evankeliumia, kuin Kristuksen evankeliumia. Harhaopettaja julistaa väärennettyä evankeliumia,
sellaista evankeliumia josta on jätetty pois jotakin siinä ollutta ja johon on otettu mukaan jotakin sellaista, jota siinä ei alunperin ollutkaan.
Harhaopettajan tarkoitus on johdattaa ihmistä harhaan, eksyttää ihminen pois pelastavasta evankeliumista ja pelastavasta uskosta.
Kaiken eksytyksen takana on aina sielunvihollinen, jonka tekee kaikkensa, jotta ihmiset luopuisivat Jeesuksesta Kristuksesta ja joutuisivat iankaikkiseen kadotukseen.
Jeesus Kristus tahtoo että julistamme pelastavaa evankeliumia, kerromme evankeliumin ilosanoman kaikille jotka tahtovat sen kuulla, se on meidän velvollisuutemme.
Efesolaiskirje 3:8 Minulle, kaikista pyhistä halvimmalle, on annettu tämä armo: julistaa pakanoille evankeliumia Kristuksen tutkimattomasta rikkaudesta
3:9 ja saattaa kaikille ilmeiseksi, mitä on sen salaisuuden taloudenhoito, joka ikuisista ajoista asti on ollut kätkettynä Jumalassa, kaiken Luojassa,
3:10 että Jumalan moninainen viisaus seurakunnan kautta nyt tulisi taivaallisten hallitusten ja valtojen tietoon
Tämä evankeliumi on meitä varten kirjoitettuna raamatussa, Uudessa ja Vanhassa Testamentissa.
Galattalaiskirje
1:1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,
1:2 ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.
1:3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
1:4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
1:5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
1:6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
1:7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
1:8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
1:9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
1:10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
1:11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
1:12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut.
Kuten yleisesti hyvin tiedetään, tällä foorumilla se tiedetään todella hyvin, että on monenlaisia oppeja ja niiden julistajia, joita kutsutaan harhaopettajiksi.
Harhaopettaja on ihminen, joka julistaa jotakin muuta evankeliumia, kuin Kristuksen evankeliumia. Harhaopettaja julistaa väärennettyä evankeliumia,
sellaista evankeliumia josta on jätetty pois jotakin siinä ollutta ja johon on otettu mukaan jotakin sellaista, jota siinä ei alunperin ollutkaan.
Harhaopettajan tarkoitus on johdattaa ihmistä harhaan, eksyttää ihminen pois pelastavasta evankeliumista ja pelastavasta uskosta.
Kaiken eksytyksen takana on aina sielunvihollinen, jonka tekee kaikkensa, jotta ihmiset luopuisivat Jeesuksesta Kristuksesta ja joutuisivat iankaikkiseen kadotukseen.
Jeesus Kristus tahtoo että julistamme pelastavaa evankeliumia, kerromme evankeliumin ilosanoman kaikille jotka tahtovat sen kuulla, se on meidän velvollisuutemme.
Efesolaiskirje 3:8 Minulle, kaikista pyhistä halvimmalle, on annettu tämä armo: julistaa pakanoille evankeliumia Kristuksen tutkimattomasta rikkaudesta
3:9 ja saattaa kaikille ilmeiseksi, mitä on sen salaisuuden taloudenhoito, joka ikuisista ajoista asti on ollut kätkettynä Jumalassa, kaiken Luojassa,
3:10 että Jumalan moninainen viisaus seurakunnan kautta nyt tulisi taivaallisten hallitusten ja valtojen tietoon
helluntailainen_- Viestien lukumäärä : 44
Vs: Meillä on vain yksi ainoa evankeliumi, jota me julistamme
nimerkki helluntailaiselle
kirjoittaja arkikalusto Ti Joulu 07, 2021 9:07 amJeesuksen Kristuksen seuraajat valmistautuvat Yljän häihin, mutta tämän maailman ruhtinaan seuraajat, nuo tämän ajan Deemakset, Paavolan, Turtiaisen ja Tiihosen seuraajat, julistavat tämän
maailman ruhtinaan sanomaa, tämän maailman ruhtinaan lapsien kanssa.
Tuo heittosi vaatii selittelyä, ja perustelua, miksi Paavola Tiihonen ja Turtiainen ovat
maailmaan mielistyneitten listalla?
Jos ett ole naispappien kannalla, Tiihosta ja Turtiasta ajatellen, (jos edes naisia tarkoitit)
miksi Paavola on Deemaslistalla?
Moni ei varmaan edes tiedä ketä Tiihonen ja Turtiainen ovat.
Ystävällisin terveisin
arkikalusto
Olitkohan tarkoittanut ylläolevan kirjoituksesi vastaukseksi kysymykseeni?
Ovatko mainitsemasi henkilöt siis harhaoppisia, arviointisi mukaan?
Kysyy
arkikalusto
Vierailija- Vierailija
Toivottavasti ymmärrän kysymyksen oikein.
Mainitsin toisessa keskustelussa kolme ihmistä, joista kaksi ovat tietojeni mukaan uskomattomia ihmisiä.
Uskomattomia ihmisiä ei voi sanoa harhaoppisiksi.
Kristityillä on Jeesuksen Kristuksen evankeliumi, jota he voivat julistaa, miksi tarvitsisi julistaa mitään vähemmän arvokasta.
Kristittyjen pitää olla Jeesuksen Kristuksen seuraajia, vaikka kristityt pitäisivät muistakin julistajista tai tämän maailman henkilöistä,
ei kuitenkaan ole viisasta olla heidän seuraajiaan, koska silloin kävisi huonosti.
Mainitsin toisessa keskustelussa kolme ihmistä, joista kaksi ovat tietojeni mukaan uskomattomia ihmisiä.
Uskomattomia ihmisiä ei voi sanoa harhaoppisiksi.
Kristityillä on Jeesuksen Kristuksen evankeliumi, jota he voivat julistaa, miksi tarvitsisi julistaa mitään vähemmän arvokasta.
Kristittyjen pitää olla Jeesuksen Kristuksen seuraajia, vaikka kristityt pitäisivät muistakin julistajista tai tämän maailman henkilöistä,
ei kuitenkaan ole viisasta olla heidän seuraajiaan, koska silloin kävisi huonosti.
helluntailainen_- Viestien lukumäärä : 44
Evankeliumia meidän on julistettava loppuun asti.
Tulee eteen kuitenkin tilanteita; joissa joudumme valintojen eteen.
Jeesus 40 päivää paastottuaan kohtasi Saatana; joka tarjosi Hänelle koko maailmaa.
Kunhan vain kumartaisi häntä.
Mordokai ei noussut Pahan Haamanin edessä; vaikka tämä oli korkeimpia virkamiehiä eli siis esivallan edustaja.
Hän ei halunut kunnioittaa saatanaa, jota Haaman kuvasi.
Nyt tarjotaan rokotusta ja sitä myöden rokotepassia, joka avaa ovet ....mailmaan ja kirkkoihin.
Kumarrammeko yksin Jeesusta?
Tulee eteen kuitenkin tilanteita; joissa joudumme valintojen eteen.
Jeesus 40 päivää paastottuaan kohtasi Saatana; joka tarjosi Hänelle koko maailmaa.
Kunhan vain kumartaisi häntä.
Mordokai ei noussut Pahan Haamanin edessä; vaikka tämä oli korkeimpia virkamiehiä eli siis esivallan edustaja.
Hän ei halunut kunnioittaa saatanaa, jota Haaman kuvasi.
Nyt tarjotaan rokotusta ja sitä myöden rokotepassia, joka avaa ovet ....mailmaan ja kirkkoihin.
Kumarrammeko yksin Jeesusta?
Morosus- Viestien lukumäärä : 181
Rea Aalto likes this post
nimimerkki "helluntailaiselle"
Paavolan, Turtiaisen ja Tiihosen
kiitos että vastasit;
siis luterilaisen kirkon papit, Tiihonen ja Turtiainen ovat sinun tietojesi mukaan
uskosta osattomia ihmisiä, joita ei sen takia voida sanoa harhaoppisiksi;
no, miksi mainitsit Paavolan samassa yhteydessä ?
http://www.kotipetripaavola.com/
Vierailija- Vierailija
Vai tarkoitetaanko Ossi Tiihosta ja Ano Turtiaista?
Seurakunnan nukkuessa antikristuksen valtakunnan verkko on kudottu valmiiksi ja kohta se putoaa ihmiskunnan päälle.
Kirkko ja seurakunnat ovat vastuullisesti kansan parantamistalkoissa, kunnes yht´äkkiä huomaavat kuherruskuukauden laittomuuden ajan hengen kanssa päättyneen.
Silloin ei heilläkään enää ole kivaa.
On rohkeita ihmisiä; jotka ovat uskaltaneet nousta sanomaan mitä tapahtuu.
Uskossa olevia ja uskosta osattomia.
Seurakunnan nukkuessa antikristuksen valtakunnan verkko on kudottu valmiiksi ja kohta se putoaa ihmiskunnan päälle.
Kirkko ja seurakunnat ovat vastuullisesti kansan parantamistalkoissa, kunnes yht´äkkiä huomaavat kuherruskuukauden laittomuuden ajan hengen kanssa päättyneen.
Silloin ei heilläkään enää ole kivaa.
On rohkeita ihmisiä; jotka ovat uskaltaneet nousta sanomaan mitä tapahtuu.
Uskossa olevia ja uskosta osattomia.
Morosus- Viestien lukumäärä : 181
Hellevi likes this post
Similar topics
» Evankeliumi
» Fariseus ja publikaani
» Hyväksyvä evankeliumi
» Parantava Evankeliumi
» KristitynFoorumi / Uskonto vai Evankeliumi
» Fariseus ja publikaani
» Hyväksyvä evankeliumi
» Parantava Evankeliumi
» KristitynFoorumi / Uskonto vai Evankeliumi
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Eilen kello 7:09 am kirjoittaja vakiokalusto
» Voiko ihminen pelastua "tekemällä voitavansa"? Yksin evankeliumi herättää uskon Kristukseen
Eilen kello 7:05 am kirjoittaja vakiokalusto
» Perisynnin vaikutus, eräitä väitteitä luterilaisen syntiopetuksen pohjalta
Eilen kello 6:57 am kirjoittaja vakiokalusto
» Mikä sytyttäisi kristityn sammuneen rakkauden?
Eilen kello 6:44 am kirjoittaja vakiokalusto
» Osmo Tiililä /Kristitty matkalaisena
Ti Marras 05, 2024 9:19 am kirjoittaja Hellevi
» Raivoisa, voimakas ja yllättävä (Fierce, Strong, and Surprising) :: By Daymond Duck
Ti Marras 05, 2024 8:47 am kirjoittaja vakiokalusto
» Professori Jeffrey Sachs tuhoaa täysin lännen Ukraina-narratiivin joka on valheellinen (VIDEO)
Ma Marras 04, 2024 8:17 am kirjoittaja jarrut
» Henkien koettelu Raamatun mukaan
Su Marras 03, 2024 10:56 am kirjoittaja jarrut
» Brooks Alexander: TULEVA MAAILMANUSKONTO
Su Marras 03, 2024 10:48 am kirjoittaja jarrut