Haku
Viimeisimmät aiheet
Eniten katsotut aiheet
Frank Mangin profeetallinen viesti Ruotsille: "Herää!"
Frank Mangin profeetallinen viesti Ruotsille: "Herää!"
Odotuksen aikana
Luuk. 12:40 "Valmistautukaa tekin, sillä Ihmisen Poika on tuleva hetkellä, jolloin ette sitä odota."
Sunnuntai 1. huhtikuuta 2012Frank Mangin profeetallinen viesti Ruotsille: "Herää!"
Lähde: Lähettäjä fridsfurste 2008-04-03 00:30 AM
Profetaalinen viesti ruotsalaiselle kristillisyydelle.
[b]**Se tapahtui eräänä melko varhaisena aamuna muutama vuosi sitten. Sytyttämättä valoa avasin kaihtimen ja istuin työpöytäni ääreen. Ulkona oli harmaa päivä. En oikeastaan ajatellut mitään, olin vain olemassa ja kuuntelin hiljaista rukouksen ääntä olemukseni keskuksesta.
Sitten se tapahtui. Yhtäkkiä sisäinen silmäni näki tien. Ei tietä eikä polkua. Se oli pikemminkin parin metrin levyinen parempi kävelypolku. Ei, se ei ollut hengen näky. En ollut transsissa tai hurmoksessa, vaan täysin hereillä. Ja silti näin tien niin selvästi, että aina kun haluan, näen edelleen koko kuvan edessäni.
Pyhä tie
Näen sen juuri nyt. Näin, että tie alkoi kapeasta portista, ja tiesin, että se päättyi kirkkauden maailmaan.Mutta tuosta päämäärästä en nähnyt mitään. Näin vain portin ja tien alun. Ja tien keskellä oli valonsäde, joka näytti tulevan loputtomasta valonlähteestä, jollaista en ollut koskaan nähnyt. Tien molemmin puolin oli pilkkopimeää.
Tiellä ei ollut ojia eikä aitoja. Mutta rajan merkitsi ääriviivaton alue, jossa valo ja pimeys kohtasivat. Raja oli hämärtynyt. Näin ihmisiä kävelemässä tiellä. Sekä miehiä että naisia, nuoria ja vanhoja. He eivät kävelleet ryhmissä, eivät edes pareittain ja leveydeltään. He kaikki kävelivät yksitellen.
Ja se tapahtui siksi, että Herra, joka oli houkutellut heidät tielle, oli sanonut: "Jos joku kuulee minun ääntäni ja avaa oven, niin minä menen hänen luokseen ja aterioin hänen kanssaan, ja hän minun kanssani".
Joku!Minä hänen kanssaan ja hän minun kanssani.
Tämä tarkoittaa sitä, että Kristuksen todellisen seuraajan sydämessä on varattu huone vain hänelle. Ja jonne kukaan muu ei voi tai saa mennä.Nuo ihmiset olivat pukeutuneet valkoisiin kaapuihin.
Häikäisevän valkoiset vaatteet, joiden puhtaus uudistui hetki hetkeltä.Ei siksi, että he pyysivät ja janosivat toissijaista puhtautta, vaan siksi, että he kulkivat keskellä tietä.Aivan yliluonnollisen valon säteen alla.Puhdistus Jeesuksen veressä oli jatkuva prosessi.
Ja minä näin heidän kasvonsa. Heidänkin kasvoillaan oli valoa. Vaikka monet heistä olivat iän, surun ja sairauden leimaamia.Ja tuo valo oli sekä sisäisen valon heijastusta että sen valon säteilemistä, jota he kantoivat sisällään.Olisin halunnut seurata silmilläni näiden ihmisten matkaa kotiin asti.Mutta en voinut.Minun oli katsottava kohti tien alkua ja kapeaa porttia.
Ja siellä näin suuren väkijoukon, joka oli pysähtynyt. He olivat pysähtyneet jo ennen kuin menivät portista läpi ja astuivat tielle. Ja outoa oli, että monet heistä näyttivät olevan onnellisia. He olivat onnellisia, koska he luulivat olevansa tiellä.Vaikka he eivät olleet koskaan astuneet todellisen parannuksen kapeasta portista.
Ja siellä näin suuren väkijoukon, joka oli pysähtynyt.
He olivat pysähtyneet jo ennen kuin he menivät portista sisään ja nousivat tielle.
Ja outoa oli, että monet heistä näyttivät olevan onnellisia. He olivat onnellisia, koska he luulivat olevansa tiellä.Vaikka he eivät olleet koskaan astuneet todellisen parannuksen kapeasta portista.Ja mikä ehkä pahinta, heidän keskellään liikkui hahmoja, jotka olivat pukeutuneet viittoihin ja pastoraalipukuun ja evankelioimisasuun.
Ei, pahinta oli se, että näin tuossa väkijoukossa oman kuvani varjon.Sillä me olemme pettäneet, me, jotka olemme kutsutut olemaan Jumalasta tulevan elämän eläviä elimiä.Meistä on tullut uskonnollisia puhujia sen sijaan, että olisimme olleet toimivia Elämän elimiä.
Olemme taanneet ihmisille heidän pelastuksensa, koska heidät on kerran kastettu Kristukseen. Olemme taanneet, että etsivät sielut ovat syntyneet Hengestä, vaikka ne ovat syntyneet vain ihmisen vaikutuksesta.
Olemme sanoneet, että he ovat Jumalan lapsia vain siksi, että he ovat hyviä?
Meistä on tullut uskonnollisia puoskareita, jotka kertovat ennenaikaisesti hengellisille etsijöille, että he ovat syntyneet Jumalasta.Mutta he ovat vain heränneet.Ja olemme joskus keskeyttäneet hengellisen syntymän prosessin tekemällä juuri niin.
Tuloksena on ollut, että nykyään on paljon ihmisiä, jotka uskovat olevansa matkalla taivaaseen, vaikka eivät olekaan.
Mutta Jeesus sanoi, että näin olisi tämän aikakauden iltana: Silloin taivasten valtakunta on kuin kymmenen neitsyttä, jotka menevät ulos ylkää vastaan. Mutta viisi heistä oli tyhmiä; he eivät ottaneet öljyä mukaansa. Ei öljyä! Ei henkeä!Eikä toimivaa henkielämää. Vain muotoja ja ulkonäköä. Nimi ja tunnustus. Ja he luulivat, että tämä riittää.Mutta minä näin enemmän. Näin ihmisiä, jotka ovat astuneet portista sisään, kokeneet uuden syntymän ihmeen ja astuneet tielle, mutta sitten muuttaneet tien joksikin muuksi kuin mitä sen oli tarkoitus olla.
He ovat pysähtyneet ja tehneet tiestä lepopaikan sen sijaan, että olisivat antaneet sen olla matka. He olivat pysähtyneet, eivät iän ja ajan suhteen. Mutta he olivat pysähtyneet hengellisen kehityksen ja kasvun kannalta. He olivat pysähtyneet ja alkaneet elää muistojen varassa. Ja jotkut olivat vain jääneet. Ja nukahtaneet.
Mutta kaikki he olivat unohtaneet Paavalin sanat: Jos kuitenkin olemme jo edistyneet, jatkakaamme samalla tiellä.Mutta minä näin enemmän.Näin ihmisiä, jotka olivat vetäytyneet ulos tien keskellä olevan yliluonnollisen valon keskeltä.He olivat vetäytyneet harmaaseen päivään tien molemmin puolin. Harmaaseen päivään, jossa näky sekä synnistä että autuudesta oli verhoutunut pimeyteen.Kaikki oli sumuista ja harmaata ja epätodellista. Ja harmaa epätodellisuus merkitsi sitä, että se, mikä oli täydellinen mahdottomuus keskellä tietä, muuttui nyt mielen, puheen ja tekojen leluiksi.
Ja niin oudolta kuin se tuntuukin, tienvarren pimeydessä olevista asioista tuli heidän mielenkiinnon kohteensa. Kuten Jumalan muinainen Israel erämaassa, heidät valtasi himo Egyptin liharuokiin, josta he olivat kerran lähteneet.
Himosta ei tullut vain osoitettua kiinnostusta. Himosta kasvoi halu. Nälkä, joka valtasi heidän ajatuksensa ja tunteensa.Se valtasi heidän unelmansa ja fantasiansa.
Ja merkitsi sitä, että todellisuudessa he löysivät itsensä tien varrelta, vaikka he näennäisesti olivatkin edelleen tiellä.Sitten tapahtui jotain karmivaa.Hitaasti, kuin varjot, he lipuivat pois tieltä, jolla ei ollut aitoja eikä ojia.
Pois tieltä, jota he olivat kerran kulkeneet kyynelten ja rukousten kera. Pois elävästä toivosta ja toivottomuuteen.Toivottomuuteen, jota he eivät itse tunteneet.Sillä he olivat kuolleita.He olivat menettäneet kykynsä kokea hengellinen kriisi.
Nähtyäni kaiken tämän vajosin hitaasti polvilleni ja purskahdin kyyneliin.Toivoin, että olisin ainakin puoli vuosisataa nuorempi kuin olen. Ja että minulla olisi mahdollisuus tehdä paremmin kuin olen tehnyt, tehdä kaikkeni, jotta Jumalan Pyhällä Hengellä olisi vapaus käyttää minua paremmin kuin nyt.
//Frank Mangs
https://ivantanstid.blogspot.com/2012/04/frank-mangs-profetiska-budskap-till.html
https://www.deepl.com/Translator
jarrut- Admin
- Viestien lukumäärä : 2993
Similar topics
» Raimo Mäkelä | Arvoitus ja salaisuus Ilmestyskirja luku 1
» Frank Mangs profetiska syn
» Profeetallinen pauhu Israelissa
» Ydinaseneuroosi ja profeetallinen ennuste
» Kiinan haaste ja profeetallinen kehitys
» Frank Mangs profetiska syn
» Profeetallinen pauhu Israelissa
» Ydinaseneuroosi ja profeetallinen ennuste
» Kiinan haaste ja profeetallinen kehitys
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tänään kello 9:17 am kirjoittaja jarrut
» Nätti kuva tai + ajatus
Tänään kello 8:55 am kirjoittaja jarrut
» Eino Sormunen :: Särjetty ja nöyrä henki
Eilen kello 8:10 am kirjoittaja jarrut
» Osmo Tiililä /Kristitty matkalaisena
Eilen kello 8:07 am kirjoittaja jarrut
» Sokeat näkevät, näkevät sokeat 13. sunnuntai helluntaista 18.8. joh. 9:1–7, 38–41
Eilen kello 8:04 am kirjoittaja jarrut
» Mikä ihmeen harhaoppi?
Eilen kello 8:02 am kirjoittaja jarrut
» Harhaoppi: Uskovien synnittömyys
Eilen kello 7:52 am kirjoittaja jarrut
» Kristitty ja rakkaus totuuteen
Eilen kello 7:48 am kirjoittaja jarrut
» ibelfocus // "Varmista, ettei kukaan petä sinua"
Eilen kello 7:39 am kirjoittaja jarrut