Haku
Viimeisimmät aiheet
Eniten katsotut aiheet
Raamatun lupaukset lohtuna elämässämme
2 posters
Raamatun lupaukset lohtuna elämässämme
Kotisivullani löytyy lupaukset-haulla Vanhan ja Uuden testamentin lupauksia. Ne ovat olleet hyviä ”muistilappuja” kotona melkein päivittäisessä käytössä. Niiden varaan, kuten Raamatun yleensä, on hyvä antaa jokapäiväinen elämä.
Olen tulostanut ja jakanut lupauslappuja seurakunnassa ja kohtaamisissa. Lupausten jakaminen toisille uskoville on ollut tapani innostaa toisia lukemaan Raamattua ja turvaamaan Jumalan täysin varmoihin lupauksiin. Samalla se voi innostaa lukemaan muutenkin Raamattua.
Jumala saa meissä aikaan sen, että tahdomme ja myös teemme, hiin kuin on Hänen hyvä tarkoituksensa. Omasta voimastani en olisi tehnyt mitään mitä kirjoittanut sekä tehnyt olen, ellei Jumala olisi vaikuttanut sen!! Kiitos Jumalan hyvälle armolle meissä kaikissa!
Room. 15:3 Sillä kaikki, mikä ennen on kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo.
Olen tulostanut ja jakanut lupauslappuja seurakunnassa ja kohtaamisissa. Lupausten jakaminen toisille uskoville on ollut tapani innostaa toisia lukemaan Raamattua ja turvaamaan Jumalan täysin varmoihin lupauksiin. Samalla se voi innostaa lukemaan muutenkin Raamattua.
Jumala saa meissä aikaan sen, että tahdomme ja myös teemme, hiin kuin on Hänen hyvä tarkoituksensa. Omasta voimastani en olisi tehnyt mitään mitä kirjoittanut sekä tehnyt olen, ellei Jumala olisi vaikuttanut sen!! Kiitos Jumalan hyvälle armolle meissä kaikissa!
Room. 15:3 Sillä kaikki, mikä ennen on kirjoitettu, on kirjoitettu meille opiksi, että meillä kärsivällisyyden ja Raamatun lohdutuksen kautta olisi toivo.
Kari- Viestien lukumäärä : 4
Vs: Raamatun lupaukset lohtuna elämässämme
Kiitos Kari, löysin linkin kotisivuillesi
ja lisäsin sen linkki osastoon niin kaikki voi
lukea sieltä!
ja lisäsin sen linkki osastoon niin kaikki voi
lukea sieltä!
Rea Aalto- Viestien lukumäärä : 610
Ikä : 74
Similar topics
» Raamatun ennusteet
» Raamatun avain
» Ohjelmasarja Raamatun synnystä
» Raamatun julmuuksia ja ristiriitoja
» Raamatun vastaisia oppeja
» Raamatun avain
» Ohjelmasarja Raamatun synnystä
» Raamatun julmuuksia ja ristiriitoja
» Raamatun vastaisia oppeja
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tänään kello 10:19 am kirjoittaja Hellevi
» Aapeli Saarisalo :: Raamattu ja ruumis.
Tänään kello 10:18 am kirjoittaja Hellevi
» Nätti kuva tai + ajatus
Tänään kello 9:47 am kirjoittaja Hellevi
» Mitä tarkoitetaan sillä, että ihminen on luotu Jumalan kuvaksi?
Tänään kello 9:17 am kirjoittaja jarrut
» Eino Sormunen :: Särjetty ja nöyrä henki
Eilen kello 8:10 am kirjoittaja jarrut
» Osmo Tiililä /Kristitty matkalaisena
Eilen kello 8:07 am kirjoittaja jarrut
» Sokeat näkevät, näkevät sokeat 13. sunnuntai helluntaista 18.8. joh. 9:1–7, 38–41
Eilen kello 8:04 am kirjoittaja jarrut
» Mikä ihmeen harhaoppi?
Eilen kello 8:02 am kirjoittaja jarrut
» Harhaoppi: Uskovien synnittömyys
Eilen kello 7:52 am kirjoittaja jarrut