Haku
Viimeisimmät aiheet
Eniten katsotut aiheet
Carmen Heikkilän opetukset
3 posters
Carmen Heikkilän opetukset
Onko kukaan tutustunut Carmen Heikkilän opetuksiin? Hän kertoo saavansa tietonsa Ilmestystietona suoraan Jumalalta mm. Jeesus kuoli ristillä synnittömänä ihmisenä ei suinkaan Jumalana. Hänellä on Facebook-sivu nimeltään Ilmestystä Sanasta,jossa häntä ylistetään kovasti. Hänellä on Raamattukoulu,jonka hän lähettää linkkinä messengeriin.On aika hintava, 20 kpl puolen tunnin opetuksia maksaa 300 €. Hänellä on opetuksia myös youtubessa,sieltä voitte käydä kuuntelemassa.
Saviruukku53- Viestien lukumäärä : 3
Vs: Carmen Heikkilän opetukset
Saviruukku53 kirjoitti:Onko kukaan tutustunut Carmen Heikkilän opetuksiin? Hän kertoo saavansa tietonsa Ilmestystietona suoraan Jumalalta mm. Jeesus kuoli ristillä synnittömänä ihmisenä ei suinkaan Jumalana. Hänellä on Facebook-sivu nimeltään Ilmestystä Sanasta,jossa häntä ylistetään kovasti. Hänellä on Raamattukoulu,jonka hän lähettää linkkinä messengeriin.On aika hintava, 20 kpl puolen tunnin opetuksia maksaa 300 €. Hänellä on opetuksia myös youtubessa,sieltä voitte käydä kuuntelemassa.
En ole tutustunut kyseisen henkilön opetuksiin tai toimintaan
mutta kertomasi perusteella on helppo todeta hänet
röyhkeäksi harhaopettajaksi, joka käyttää hyväkseen
Jumalan nimeä saadakseen kunniaa ja aineellista hyötyä!
Viimeinen muokkaaja, Admin pvm To Joulu 28, 2023 1:50 pm, muokattu 1 kertaa
Vs: Carmen Heikkilän opetukset
Kuuntelin Carmen Heikkilän opetuksia.
Hän on itseoppinut väärää ilmestystietoa levittävä
harhaoppinen ihminen; heitä on monia
nykyisin.
Ei meille ole muuta imoitusta annettu, kuin se minkä
Jumala itse Sanassaan on meille antanut.
Johanneksen Ilmestys
18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu. [5. Moos. 4:2, 13:1]
19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.
20 Hän, joka todistaa tämän, sanoo: "Tämä on tosi, minä tulen pian." Aamen. Tule, Herra Jeesus!
Hän on itseoppinut väärää ilmestystietoa levittävä
harhaoppinen ihminen; heitä on monia
nykyisin.
Ei meille ole muuta imoitusta annettu, kuin se minkä
Jumala itse Sanassaan on meille antanut.
Johanneksen Ilmestys
18 Jokaiselle, joka kuulee tämän kirjan ennussanat, minä vakuutan: Jos joku panee niihin jotakin lisää, panee Jumala hänen kärsittävikseen ne vitsaukset, joista tässä kirjassa on kerrottu. [5. Moos. 4:2, 13:1]
19 Jos joku ottaa pois jotakin tämän ennustusten kirjan sanoista, ottaa Jumala pois hänen osallisuutensa elämän puuhun ja pyhään kaupunkiin, joista tässä kirjassa on kerrottu.
20 Hän, joka todistaa tämän, sanoo: "Tämä on tosi, minä tulen pian." Aamen. Tule, Herra Jeesus!
Hellevi- Viestien lukumäärä : 2287
Admin likes this post
Similar topics
» Seuraava Event201
» Karismaattiset väärät opetukset
» Joseph Chambers: Karismaattiset väärät opetukset
» Selvitys: Uskonyhteisöiden opetukset pahoista hengistä pelottavat lapsia
» Jorma Tarhio: Kaikki hengelliset kirjoitukset, puheet, opetukset ja tutkimukset
» Karismaattiset väärät opetukset
» Joseph Chambers: Karismaattiset väärät opetukset
» Selvitys: Uskonyhteisöiden opetukset pahoista hengistä pelottavat lapsia
» Jorma Tarhio: Kaikki hengelliset kirjoitukset, puheet, opetukset ja tutkimukset
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Eilen kello 8:10 am kirjoittaja jarrut
» Osmo Tiililä /Kristitty matkalaisena
Eilen kello 8:07 am kirjoittaja jarrut
» Sokeat näkevät, näkevät sokeat 13. sunnuntai helluntaista 18.8. joh. 9:1–7, 38–41
Eilen kello 8:04 am kirjoittaja jarrut
» Mikä ihmeen harhaoppi?
Eilen kello 8:02 am kirjoittaja jarrut
» Harhaoppi: Uskovien synnittömyys
Eilen kello 7:52 am kirjoittaja jarrut
» Kristitty ja rakkaus totuuteen
Eilen kello 7:48 am kirjoittaja jarrut
» ibelfocus // "Varmista, ettei kukaan petä sinua"
Eilen kello 7:39 am kirjoittaja jarrut
» Bibelfocus // Mitä hyvää voisi olla Donald Trumpin voittaessa vuoden 2024 vaalit?
Eilen kello 7:24 am kirjoittaja jarrut
» Julius "Juju" Kivi USA:n vaalien jälkitunnelmissa (VIDEOITA)
Eilen kello 7:14 am kirjoittaja jarrut